Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2016, 20:14
Coldbrew
Coldbrew is offline
Hoi!

Ik heb morgen gym in 4 Havo maar eigenlijk zie ik al op tegen gym sinds de 1ste klas, 1ste les. Ik kan eigenlijk helemaal niks met gym... Verder schaam ik me best wel om me om te kleden omdat ik dikker ben dan de rest. Ik vind dit erg beschamend dus daarom doe ik vaak niet mee, maar goed ik kan ook niet nooit meedoen.... Wat moet ik nu doen... Morgen weer gym en ik zie er heel erg tegen op, ook tegen eventuele opmerkingen. HELP.
1.50 >60kg. Te zwaar voor mijn gewicht ik weet het.

PS: nu ik het teruglees sjezus wat een opbouw van het topic :$
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2016, 15:16
Michel01
Michel01 is offline
Ach joh gewoon gymmen, wat maakt het uit wat anderen zeggen. Ik weet nog dat ik op de basisschool ook een hekel had aan gym en toen was ik vrij fors, maar nu zit ik in de 3e en nu zit ik altijd de dagen af te tellen totdat ik gym heb. Gek hoe sommige dingen kunnen uitlopen
Oud 01-09-2016, 15:43
Verwijderd
Gewoon gymen en met het omkleden: gewoon doen en niet proberen niks te laten zien dus niet heel snel je shirt uit en gym shirt aan zodat ze jou lichaam niet zien daar door trek je meer aandacht en gaan en gaan ze juist naar je kijken gewoon relaxen en niet daarover nadenken
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 16:03
Tycho25
Tycho25 is offline
Ik zit nu in 3vwo en kon in het 1e nog geen eens een koprol, daarom deed ik mijn best niet, want ik wist dat het toch niet zou lukken, in het 2e had ik aan mijn leraar beloofd dat ik mijn best zou gaan doen, en met succes! Wat ik dus wil zeggen is, als je denkt dot lukt me nooit, dan lukt het je ook niet. Oh en fuck de rest, jij bent wie je bent, en als een ander daar kritiek op heeft, niet naar luisteren
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 16:59
Verwijderd
idd wat Tygo25 zegt Fuck the rest jij bent wie je bent durf jezelf te zijn dan ben je het beste
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 17:05
Pluis
Pluis is offline
Bij ons ging het altijd om je inzet, en niet om je talent. Dus gewoon je best doen, dat ziet de leraar heus wel. En dat is ook de enige manier om minder slecht te worden in gym.
Oud 04-09-2016, 16:15
Tink*
Tink* is offline
Wat maakt het uit hoe goed je bent, als je het maar probeert. Jij bent misschien ergens anders goed in dan in sport. Misschien lukken de dingen waar je motorische vaardigheden voor nodig hebt wat minder, maar als je je gewoon goed inzet met spelvormen dan moet het toch goedkomen. Je schrijft dat je bang bent voor opmerkingen. Maken je klasgenoten of de leerkracht opmerkingen dan of ben je daar alleen bang voor?
Oud 23-09-2016, 21:44
MalibuCassis
MalibuCassis is offline
Iedereen heeft iets waar hij/zij onzeker over is, bij jou is dat je gewicht en het idee dat je niks kan. Door met gym lekker te bewegen en gewoon mee te doen, zul je vanzelf merken dat er echt wel dingen zijn die je kan. En ander kun je altijd hulp vragen van je gymdocent! Hij zal alleen maar super enthousiast zijn omdat hij konderen wil laten bewegen en dingen wil leren. Als je gewoon lekker mee gaat doen, leer je vanzelf dingen. Gewoon doen alsof je gek bent en lekker meedoen! Laat de rest lekker hun gang gaan, jij wil de dingen die je niet kunt leren en daar moet je je op focussen. Als je dat doet weet ik zeker dat je binnen no-time hardstikke goed kan gymmen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten