Advertentie | |
|
![]() |
|
Maar is het voor jou nou een probleem dat hij drugs neemt en drinkt en jij niet, of dat hij ook een leven heeft buiten jou en jij niet? Want dat zijn echt allebei stomme redenen om een relatie te beëindigen. Je zou je waarschijnlijk minder jaloers voelen als je zelf ook mensen had om leuke dingen mee te doen.
||
Citaat:
Hoe kennen jullie elkaar eigenlijk, woonde hij altijd al zo ver weg? En wat maakt jullie relatie nog wel leuk?
|
![]() |
Ik kan het niet heel goed uitleggen maar t gaat om t hele plaatje bij elkaar. Als ik bij m ben slapen we veel en doen we niet echt leuke dingen ofiets. Ik heb ook t gevoel dat hij me gewoon zat is ofz. We bellen nog amper enz. Voor mij is dit allemaal moeilijk en ik ga me waardeloos voelen, ik ben ook echt te snel jaloers. En ik vertrouw m ook niet echt meer want ik weet hoe makkelijk die doet als die drank op heeft ofiets.
|
![]() |
|
Heb je al met hem besproken dat je graag wat leukers doet als jullie samen zijn? Of gepraat over het feit dat jullie minder bellen?
Hoe lang zijn jullie al samen...?
|
![]() |
We kennen elkaar via een meeting en t zn niet echt feestjes ofz maar meer gewoon met vrienden in een huis of buiten. Ik geef gewoon echt veel om m en zou niet meer weten wat zonder m.. Ik ben zelf ook depressief en heb aardig wat problemen en hij ook, hij heeft onder andere narscisme (weet ni hoe je t schrijft xd) we snappen elkaar meestal heel goed en hij zou t zelf ook echt niet leuk vinden als ik uit zou gaan ofz.
Laatst gewijzigd op 22-09-2016 om 11:45. |
![]() |
|
Pff, een relatie hebben met iemand met narcisme is zacht uitgedrukt niet makkelijk.
Heb jij buiten deze relatie ook vrienden of vriendinnen waar je mee optrekt?
||
Citaat:
|
![]() |
Ik had een crush die ook wel wat in mij zag zitten. Op een gegeven moment ontmoette ze een andere jongen op een feest in Spanje, en toen moest ze kiezen. Ze koos uiteindelijk voor die andere jongen, maar wij waren wel gehecht aan elkaar geraakt, dus om zomaar het contact te verbreken ging veel te ver.
Nu zijn wij goede vrienden en heeft zij met die andere jongen een langeafstandsrelatie. Als ze dus in het weekend bij elkaar zijn, voel ik de jaloezie in me. Ik voel dan een of andere leegte en gemis in me, omdat ik weet dat ik op de plaats van die jongen had kunnen zitten. Door met goede vrienden om te gaan wordt dat nare echt minder en besef ik tevens dat ik niet over haar in moet zitten en dat ik nog een leven buiten haar heb (wat nu helemaal zou moeten, want toen ik nog veel contact met dat meisje had, had ik me onbewust afgesloten van m'n andere vrienden, en dat was fout.). Vrienden zijn er altijd voor je! Dus kort samengevat zou je inderdaad wat meer vrienden kunnen zoeken, wat Elin3 ook al aangaf! ![]() Laatst gewijzigd op 22-09-2016 om 14:15. |
![]() |
|
Zal ongetwijfeld iets met haar depressie en drank/drugsgebruik te maken hebben?
Aan de TS: Ga sporten of inderdaad vrijwilligerswerk doen. Of meld je aan voor een maatjesproject. Hang niet teveel aan je vriend en laat hem ook een leven hebben, anders gaat het tot teveel irritatie leiden. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
POLL: Wedstreed CSN | 60 | 23-03-2008 13:59 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |