Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2016, 20:30
Jordy816
Jordy816 is offline
Hey mensen,

Ik ben Jordy (16)
Ik heb een vraag, de laatste tijd kom ik wat vaker bij een vriend thuis en hij heeft een hele lekkere zus ik zou haar echt eens graag willen neuken maar ze heeft een vriendje en wilt dus niet maar ik vind haar heel geil en laatst was ik even alleen bij hem thuis en besloot zijn zus haar kamer in te sluipen ik keek rond en zag allemaal slipjes en beha's liggen dit vond ik heel geil en heb besloten er in te gaan ruiken en likken (beste gevoel ooit). Nu is mijn vraag of ik gwn eens haar kamer in moet lopen en haar proberen te neuken of het bij de slipjes en beha's houden. En mijn andere vraag is of een van jullie dit ook al eens heeft gedaan en of het vies is om gebruikte slipjes te likken
Hopelijk krijg ik antwoord
Met citaat reageren
Oud 19-11-2016, 20:34
Elin3
Elin3 is offline
Ik vind zomaar haar kamer binnengaan zonder toestemming al inbreuk op haar privacy. Aan haar slipjes ruiken of likken zonder haar toestemming gaat i.m.o. te ver.
Oud 19-11-2016, 21:29
Obelise
Obelise is offline
Weet niet hoe ze zus is, je kan eens heel zwoel en geil naar der kijken, snapt ze t meteen hoor!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2016, 22:30
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Ze heeft een vriendje en wilt dus niet
Gast. Die dingen staan compleet los van elkaar. Een vrouw heeft volledig het recht om nee te zeggen, los van of ze een vriendje heeft of niet.

Citaat:
Nu is mijn vraag of ik gwn eens haar kamer in moet lopen en haar proberen te neuken
Dat lijkt me nou een heel slecht idee, gezien je eerder al hebt geconstateerd dat ze dit niet wil.
Oud 19-11-2016, 23:54
bloodyb
bloodyb is offline
Dat zou je kunnen proberen als je een vriend kwijt wil raken en heel snel dat huis worden uitgeschopt!
Oud 20-11-2016, 10:37
bikinigek
bikinigek is offline
Is gewoon inbreken hoor
Met citaat reageren
Oud 20-11-2016, 10:38
Pluis
Pluis is offline
Allemaal not done. Iemand tegen haar zin proberen te neuken is al vrij snel aanranding. Je lijkt helemaal te vergeten dat het niet alleen gaat om wat jij graag wil, maar dat zij ook een stem heeft. Sterker nog, als een van de twee niet wil, gebeurt er helemaal niks.

En je moet van haar spullen afblijven! Hoe spannend het ook is, het mag niet zolang je geen toestemming hebt.

Oja, je bent trouwens niet de enige die gebruikte slipjes opwindend vindt. Er zijn zelfs mensen die ze op het internet kopen.
Oud 28-11-2016, 20:32
Bas83@
Bas83@ is offline
Jordy als ik jou was gewoon er op af lopen met je stijve pik er op af en zie dan wat er gebeurt zo iets heb ik ook gedaan werkt echt ze wou het eerste niet maar ze kon geen ne zeg

Laatst gewijzigd op 28-11-2016 om 20:46. Reden: Neuken stond verkeert
Met citaat reageren
Oud 28-11-2016, 20:34
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Jordy als ik jou was gewoon er op af lopen met je stijve pik neuken en zie dan wat er gebeurt zo iets heb ik ook gedaan werkt echt ze wou het eerste niet maar ze kon geen ne zeg
Dit heet verkrachting.
Oud 28-11-2016, 21:15
ferdinandfrees
ferdinandfrees is offline
Citaat:
Jordy als ik jou was gewoon er op af lopen met je stijve pik er op af en zie dan wat er gebeurt zo iets heb ik ook gedaan werkt echt ze wou het eerste niet maar ze kon geen ne zeg
Volgens mij ben je gewoon een stumper met meer woorden dan daden... beetje respect voor vrouwen mag je wel hebben
Met citaat reageren
Oud 29-11-2016, 08:30
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik denk dat TS en Bas83@ gewoon een fantasieverhaaltje verzonnen hebben.

Niettemin: iemand neuken zonder dat ze dat willen heet verkrachting, en er staat een gevangenisstraf van maximaal 12 jaar op.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2016, 11:45
H-/
H-/ is offline
Ik zou het niet doen. Zoals iedereen in dit topic zegt. Ze wil het niet ze heeft het duidelijk aangegeven en ze heeft een vriendje. En inbreken in haar kamer had ik helemaal niet gedaan. Doei

Regels voor berichten