Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En ik weet niet helemaal of ik #teamlogan of #teamjess ben. Logan is in zijn beste momenten wel de droomman maar hij gaat nooit helemaal voor Rory. En Jess is wel meer prikkelend of zo maar kan me ook voorstellen dat je je daar op een gegeven moment aan gaat ergeren als Rory zijnde
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij is dat een van de belangrijkste onderbelichte redenen waarom 30'ers falen en toch nog afglijden naar werkloosheid enzo, omdat ze denken dat ze ondertussen genoeg ervaring hebben om bepaalde aannames te doen. Het beginnen van een eigen bedrijf zonder levensvatbaarheid, dat soort dingen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij is het 30-ers probleem vooral dat je altijd dacht dat er een moment zou komen waarop je zou weten wat je aan het doen bent en keuzes logisch worden en zo. En dan kom je er achter dat dat moment niet komt en dat iedereen gewoon maar wat doet in het leven en dan is dat wel even een teleurstelling ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb niet gehuild maar zat er heel dicht tegen aan
![]() ![]() Ik vond dat de manier waarop dat Rory en Logan vorm hadden gegeven aan hun relatie wel bij hen passen, maar vind het wel jammer dat Logan zo vast bleef zitten in wat zijn familie wilde met z'n verloving en zo. En het kwam echt een beetje uit de lucht vallen, maar ik vond het heel schattig dat Collin en Finn en weetikveelwie Rory kwamen halen. Ik vond het wel echt heel belachelijk dat Rory dat boek per sé wilde schrijven en niet snapte waarom Lorelai dat niet wilde. Ik bedoel, kom op. Dat Lorelai weg wilde, nou ja - oké. De speech van Luke was echt heel gaaf ![]() Het einde vond ik kut want HALLO dit is toch geen einde ![]() |
![]() |
|
|