Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2016, 17:03
Zitzak
Zitzak is offline
Hey hey

Ik zit een beetje in de knoop met mezelf. Ik val op meisjes en ik heb en vriendin op het moment en we willen graag wat verder gaan. Ik vind het heel moeilijk om mijn lust onder controle te houden. Ik zou het best vervelend vinden als we gaan vrijen en de lust is groter dan de liefde en daar denkt zij hetzelfde over. Daarbuiten is het in het algemeen gewoon vervelend regelmatig want ik heb een hoog libido, ik hoef maar iets te zien wat erotisch is (wel van meisjes) en ik raak opgewonden. Misschien is het minder gebruikelijk bij meisjes dan bij jongens maar bij mij is het wel aan de orde. Heeft iemand een idee hoe het verminderd kan worden of dat het gewoon bij de puberteit hoort en dat ik er mee moet leven?
Oud 06-12-2016, 17:09
Not for Sale
Not for Sale is offline
Er is helemaal niks raars of verkeerds aan een hoog libido, ook niet voor meisjes. Ik zou me er niet druk over maken als ik jou was!
Oud 06-12-2016, 17:31
geilJongetje16
geilJongetje16 is offline
Daar ben ik het mee eens @Not for Sale
Met citaat reageren
Oud 06-12-2016, 18:40
Pluis
Pluis is offline
Waarom is het een probleem als de lust groter is dan de liefde? Je zou de lust voor je vriendin ook kunnen zien als onderdeel van die liefde. Dat je zo stapel op haar bent dat je het liefst de kleren van haar lijf zou scheuren. Lijkt me een groot compliment voor haar!
Oud 06-12-2016, 19:57
Dekaloog
Dekaloog is offline
Een hoog libido bij meisjes is inderdaad niet raar.

En lust en liefde gaan inderdaad goed samen. Ze kunnen elkaar zelfs versterken. Ik ben benieuwd waarom je ze wil loskoppelen en je lust wil beperken. Wat vind je er erg aan, wat gaat er mis?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2016, 18:45
Zitzak
Zitzak is offline
Ik vind het zelf soms nogal storend ik had het liever iets minder gehad maar mijn vriendin vindt het zelf geen fijn idee als de lust groter is dan de liefde. Ik wil het graag redelijk rustig laten verlopen tussen ons op dat gebied in het begin en ik heb moeite met de controle behouden want we willen niet de eerste keer meteen all the way gaan.
Oud 07-12-2016, 21:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Bij sommigen helpt het vooraf te masturberen, voordat je haar ziet, om de druk van de ketel te halen. Sommige mensen worden daar echter nog opgewondener van dus het is geen garantie. Verder, wat Dekaloog zegt. En heel lustvolle seks met iemand waar je ook nog gek op bent is nog veel leuker dan meh seks met diezelfde persoon, of dan goede seks met zomaar iemand. Geniet er maar van dat het op alle gebieden lijkt te klikken!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 09:11
Elin3
Elin3 is offline
Belangrijk is dat seks iets is wat je samen blijft doen, waar je samen over kunt praten en samen van geniet. Het gaat bijvoorbeeld niet alleen maar over klaarkomen. En het kan ook lastig zijn als de een al heel erg geil is en de ander nog niet. Probeer dan rustig op hetzelfde niveau te komen. Maak seks bespreekbaar en stel eventueel concrete grenzen. Voor communicatie (ook tijdens de seks) is onmisbaar voor een fijne ervaring samen.
Oud 08-12-2016, 09:58
Verwijderd
Citaat:
ik hoef maar iets te zien wat erotisch is en ik raak opgewonden.
Denk je echt dat dit zo speciaal is? Het is zo ongeveer de definitie of het doel van erotiek Misschien niet letterlijk de definitie maar ik zou "erotisch" juist uitleggen als "lustopwekkend".

Kortom, ik zie het hele probleem eigenlijk niet zo. Wat bedoelt je vriendin precies als ze zegt "lust is groter dan de liefde"? Is dat niet gewoon een subtiele manier om te zeggen dat ze nog niet klaar is voor een bepaalde stap of zo?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2016, 15:07
Zitzak
Zitzak is offline
Ik lees dat het voor de meesten van jullie niet echt een probleem is. Masturberen van te voren zou ik wel kunnen proberen het kan lukken. Erturkoetjelief ik denk niet dat het speciaal is maar de meeste andere meisjes die ik ken ervaren niet de lust op hetzelfde niveau als ik daarom formuleerde ik het op die manier en ik had het over dingen zoals een foldertje van lingerie. We hebben het samen regelmatig over deze dingen dus we weten wel wat de grenzen van elkaar zijn. Zij wilt het ook graag dus ze geeft geen stille hints dat ze er nog niet klaar voor is. Ik denk dat ik het dan maar moet loslaten

Regels voor berichten