Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik gooi overigens zelf volgens mij zwaar benedengemiddeld eten weg hoor, ik voel me niet aangesproken. Maar ik herken de hekel totaal niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alhoewel mijn ouders heel vaak dingen over de datum laten gaan doordat ze niet op letten wat ze nog hebben en alles gewoon voor elkaar stapelen in de (koel)kast, daar kan ik ook heel slecht tegen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het komt nogal calvinistisch over of zo. Ik weet niet. Ik krijg er een beetje jeuk van dat mensen een hekel hebben aan de situatie waarin iemand per ongeluk een potje jam over de datum laat gaan en weggooit. Of iemand die een half brood overhoudt, omdat het leven nu eenmaal niet te voorspellen is
![]() Ik doe zelf 4 keer per week boodschappen omdat ik zo ongeveer iedere dag opnieuw wil bepalen waar ik dan zin in heb qua eten en daardoor heb ik een vrij lege koelkast en nooit dingen over datum of zo. Maar daar zit geen nobel streven achter. ![]() Mijn ouders lijken juist veel meer op jou; die gooien nooit wat weg en vriezen alles in of eten heel vaak dingen van de dag er voor. Dus bijvoorbeeld ook sla, echt al met dressing aangemaakt, een dag in de koelkast laten staan. Ik houd echt van sla maar dat is gewoon niet smakelijk. Gooi dat gewoon weg als het niet opgegaan is. Zou het bij ons allebei zijn dat we ons vooral focussen op wat onze ouders in onze ogen verkeerd deden? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oke laat ik het zo zeggen; ik heb een hekel aan systematisch voedselverspilling.
Dus dat ze bij de bedrijfscatering alles weg moeten gooien omdat dat nu eenmaal de regels zijn. Of mensen die elke zondag een half brood in de vijver flikkeren waar geeneens eendjes zwemmen. Per ongeluk een keer een potje jam moeten weggooien valt daar niet onder natuurlijk. Maar je ouders-theorie is interessant! |
![]() |
|
Mensen in het algemeen, omdat ze vaak onhandig in de weg staan in de supermarkt of waar dan ook en irritant aanwezig zijn. Fietsers, met name wielrenners, haat ik ook. De weg is niet van jou en je leeft niet voor eeuwig, doe godverdomme je licht aan en kijk voor je, ipv op je telefoon. Kou haat ik ook! Vooral koude wind is kut. Spinnen, want iew. Mensen die niet correct Nederlands spreken/schrijven. Wiskunde, vooral geometrie, haat ik met een passie, maar dat is gewoon omdat ik er niks van snap en dat inzicht gewoon niet heb. Ik haat het als ik dingen moet proeven die ik niet wíl proeven. Ik wil best dingen proberen, maar niet als ik het er niet apetijtelijk uit vind zien. Ik hou er niet van om gepusht te worden. Ik haat nog wel meer als ik erover ga denken, maar dan lijk ik zo'n zure kut en dat wil ik niet
![]()
|
Verwijderd
|
Kou inderdaad! Maar echt. De winter kan me gestolen worden. Mensen die geen rekening houden met andere mensen. Ongeduldige mensen vind ik ook niet zo fijn, vooral omdat ik daar gestrest van raak. Maar haten is in dat opzicht een groot woord. Verder vind ik wat Miekje zegt lievig!
![]() |
![]() |
|
Moeten haasten of te laat komen, als andere mensen denken te weten wat je ergens van vindt zonder het je te vragen, regen, in het donker met regen in de file naar huis rijden, ruzie
|
![]() |
Mensen die elkaar in het openbaar (niet staan te zoenen maar) echt aflebberen,
Mensen met vooroordelen over mij, mensen die mij een Nerd noemen omdat ik goede cijfers haal, mensen die mij beter "kennen" dan ikZelf , leraren die met de billen if borsten in je gezicht hangen en als laatste : de concierges bij ons op school want als je een keer een wat vollere, ongezondere broodtrommel mee hebt gaan ze meteen zo van zozo en ze kijken CONTINU mee op je telefoon 😡 |
![]() |
||
Citaat:
|
Mensen die snel hun oordeel klaar hebben, onbeleefdheid, klagers, verplichtingen, kuddediergedrag, m'n eigen ongeorganiseerdheid, mensen die veel bevestiging nodig hebben, schoonmaken, autoriteit gedrag.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
En misplaatste arrogantie, of eigenlijk gewoon arrogantie in het algemeen. Ik snap niet waarom mensen zich altijd zo snel zoveel beter voelen dan anderen ook als ze ze niet kennen. En mensen die niet nadenken. En mensen die autoritair doen. Afwassen, gelukkig hebben we nu een vaatwasser, en oh stofzuigen is THE WORST. Ik dweil honderd keer liever. En te laat komen maar toch kom ik vaak te laat.
En (een groot deel van) mijn familie. Ze zijn zo racistisch en ze denken niet na en ze vinden alles wat nieuw is slecht en Nederland gaat ten onder en blablablabla. Er is ongetwijfeld nog meer maarrrrrrr ik ben bijna te laat dus ik moet haasten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dominante mensen, schreeuwende mensen, mensen die andere mensen constant in de rede vallen, wachten tot het water uit de kraan eindelijk warm is, trage internetverbinding, kapotte lampen, de downloadsnelheid hier, met sokken in nattigheid gaan staan, de hond als dat beest weer eens denkt dat het leuk Is om met scherpe nageltjes mijn panty kapot te krabben, opstaan in het donker en in de kou, dekbedden die na een nacht slapen losgewoeld zijn, ijverige mensen die op zaterdagochtend heel veel lawaai maken terwijl ik wil uitslapen...
![]() |
![]() |
|
|
- Mensen die koffie opmaken maar geen nieuwe zetten (op werk).
- Mensen die in het OV twee zitplaatsen in beslag nemen omdat ze fucking huge zijn en dan ook verontwaardigd wanneer je laat merken dat je het niet tof vindt geperst te worden als een fucking sinaasappeltje - Mensen die in het OV gaan zitten op de stoel bij het gangpad terwijl de raamkant nog vrij is (hoe moeilijk is het om het doorschuif-principe te hanteren waardoor het voor iedereen prettiger is) - Mensen die niet wachten met instappen totdat mensen uitgestapt zijn - Mensen die niet vooruit te branden zijn tijdens het uitstappen - Mensen met teveel alcohol op die ruzie gaan maken met beveiliginspersoneel in het OV - Users die steeds een password reset nodig hebben omdat ze het vertikken te onthouden - Users in het algemeen - Developers die eigen kutzooi niet opruimen (directories als 'removeme' met recursief 'x', 'xx', 'tmp', 'removeme2', van vier jaar oud..) - Klojo's met telefoon als ghettoblaster in het openbaar
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat een raar argument.
|
Megatron, jij doet me enorm denken aan de Informatici op mijn studie die roepen "De klant is stom!" en "Ik programmeer lekker wat ik wil". Super fijne mensen om projecten voor een klant mee te doen
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat maakte jouw dag helemaal goed? TheRedArrow | 500 | 21-08-2005 20:59 | |
De Kantine |
Waar voer jij een kruistocht tegen? perfectme | 51 | 15-11-2004 22:57 | |
De Kantine |
Waar heb jij een hekel aan? Verwijderd | 56 | 14-06-2003 10:10 | |
Lifestyle |
Waarom haat jij een bepaalde subcultuur?. Sailingthemoon | 182 | 27-05-2003 15:24 | |
Lifestyle |
Onfatsoenlijke kleding JesusLovesYou | 406 | 15-03-2003 17:46 | |
Psychologie |
waar heb jij wat aan gehad? Eend | 4 | 23-10-2002 10:53 |