Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2017, 20:17
siebe89
siebe89 is offline
Dit jaar ben ik klaar met mijn havo-opleiding, en ik ben zeer geïntereseerd in de studie Informatica of Technische Informatica. Weet iemand hier toevallig bijvoorbeeld uit ervaring wat het baanperspectief hier voor is? Ik wil namelijk graag een studie kiezen die niet alleen bij mij past, maar die ook een goede kans geeft op een baan. Een beetje onder mijn niveau werken zou ik later niet erg vinden, maar ook niet te veel.

Bij voorbaat dank,

Een Havo-student
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2017, 21:47
Acc.student
Acc.student is offline
Mijn broertje heeft Informatica gestudeerd (Master) en afgerond en de baan vooruitzichten zijn zeer goed. Er is überhaupt ook een structureel tekort aan goed opgeleide technische mensen. En IT wordt natuurlijk alleen maar belangrijker. En zoals bijna met elke studierichting het niveau wat je wil bereiken (studie en baan) ligt helemaal aan jezelf.

Zoals je zelf al aangeeft zoek wel een studie richting die bij je past, verdiep je daar goed in d.m.v. open dagen, internet, vakkenpakket, het soort banen waarvoor je opgeleid wordt, etc. Uit ervaring weet ik hoe zonde het is om een studie te volgen waarvan later blijkt dat het niet je interesse heeft.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2017, 23:10
Elin3
Elin3 is offline
Baankans is zeker goed
Reageren

Regels voor berichten