Advertentie | |
|
![]() |
|
nu volg ik het niet.....je schrijft je gevoel op maar is geschreven vanuit een ander.............aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh
gekkie
||
![]() |
Citaat:
Liefs, Caroline Overigens, dit gedicht is echt een vervolg op mijn gedicht Bekentenis. Maar dat terzijde. ![]()
|
nu snap ik het helemaal niet meer....
die bekentenis moet dan over J..gaan en niet over L...... ga je J.....nooit meer zien ?.... of vraag ik nu te veel
||
![]() |
Citaat:
Maarre, je hoeft ook niet alles te snappen hoor...
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
wat raar, ik vind dees juist wel een hele mooie, zal dan wel heel persoonlijk zijn, maar ik vind dees een van de mooiste die ik tot nu toe van je gelezen heb, dees is juist heel erg gevoelig, terwijl andere gedichten van je vaak van een afstandje van jezelf geschreven lijken te zijn, dees komt rechtstreeks van jou zelf, zonder als buitenstaander naar jezelf te kijken.
kan aan mij liggen, maar zo zien ik het mooi dus!
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar bedankt. Ik vinnum zelf ook wel goed, vooral omdat m'n gevoelens zo duidelijk zijn. ![]() Liefs, Caroline
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Ik wil in romenie werken maar moet engels leren en het liefst bussines of accountant nienie1995 | 3 | 09-01-2013 19:21 | |
Studeren |
Ik wil in romenie werken maar moet engels leren en het liefst bussines of accountant nienie1995 | 1 | 06-01-2013 22:03 | |
Liefde & Relatie |
Het gevoel dat ik niet meer belangrijk voor hem ben. RedRibbon | 31 | 26-11-2009 15:50 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het even niet meer.. Mariekje* | 15 | 13-09-2005 17:05 | |
Software & Hardware |
[FlashMX] dynamic textfield met actionscript moven? en nog wat meer ekki | 5 | 30-09-2003 14:23 | |
Seksualiteit |
Heren, wat zou u doen in zo'n geval? AngelLena | 56 | 15-06-2003 21:16 |