Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2017, 21:14
deissanne
deissanne is offline
hi, ik vroeg me een paar dingen af over de eerste keer, en hoe deze ervaringen bij andere zijn/waren. Want hebben jullie bij de eerste keer meteen al gebeft/gepijpt of hadden jullie dat al eens eerder gedaan. En voor de meiden onder ons, hadden jullie je schaamhaar helemaal geschoren en zou dat raar zijn als je dat niet zou doen?

alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 25-01-2017, 21:24
Elin3
Elin3 is offline
Maak seks bespreekbaar met degene waar je seks mee wil gaan hebben. Je hoeft echt niet alles in één keer te doen. Begin gewoon rustig, voel eens onder elkaars kleren, of kijk hoe de ander er naakt uit ziet. Wil je de eerst keer alleen nog aftrekken en vingeren, dan is dat ook prima. Ben je daar nog niet aan toe, dan hoeft ook dat niet. Doe vooral waar jullie je allebei goed bij voelen en blijf communiceren.

Zorg vooral dat je schaamhaar is zoals jij mooi vindt, waar jij je sexy en zelfverzekerd door voelt. Voor de één is dat een bos haar, voor de andere helemaal kaal, voor weer een ander netjes bijgeknipt. Het belangrijkste is dat jij je er comfortable bij voelt.
Zorg ook dat je niet de dag voor je eerste seksuele ervaring voor het eerst scheert. Dat kan een hoop irritatie geven, je kunt dat dus beter een tijdje van tevoren een keertje uitproberen.
Oud 28-01-2017, 20:15
ThaMurz
ThaMurz is offline
Ik denk dat elke eerste keer anders is, als je het echt wil komt het vanzelf wel, en als er iets gebeurd wat je niet wil, of waar je niet klaar voor bent moet je daar gewoon heel duidelijk in zijn! NEE = altijd NEE. Als je met iemand bent die je vertrouwt, en waar je helemaal jezelf kan zijn en ontspannen, dan komt het vast goed!!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten