Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mwoah, ligt eraan met wie je in een groep zit. Als er een paar bijzitten die denken, "zoek 't maar uit", dan hoeft 't voor mij ook niet meer.
Bovendien ben je afhankelijk van anderen voor je cijfer. Niet dat ik nu altijd zulke goede cijfers haal/wil halen, maar 'k heb liever toch zelf de touwtjes in handen.. ![]() |
![]() |
|
samenwerken is volgens mij niet echt iets voor mij: óf ik doe het meeste werk, en zit me daar heel druk over te maken, óf als iemand anders dan een keer meer doet dan ik, dan voel ik me schuldig
![]()
|
lijkt me schoolafhankelijk... én klasafhankelijk! In mijn tijd (oeh wat klinkt dat oud) ging het samenwerking wel goed omdat ik altijd samenwerkte met de juiste mensen voor de juiste opdrachten. Bovendien waren het meestal mondelinge opdrachten (of een profielwerkstuk, maar ook dat was grotendeels een presentatie). Alleen voor mijn scheikundeproject heb ik echt een brok papier moeten leveren, maar gelukkig is dat helemaal ok gegaan
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
voor maatschappijleer kreeg iedereen dezelfde PO, maar voor de natuurkunde PO deed echt niemand hetzelfde, en wiskunde is wel weer dezelfde opdracht (iets met de ametingen van een huis) en iedereen heeft een ander huis |
![]() |
|
|