1. Was een storing over het remote desktop inloggen, dit is achteraf een strikvraag, in de storing staat namelijk dat jij zelf niks hebt veranderd qua instellingen. Je moet dat eigenlijk als antwoord geven met de gebruiker zelf problemen heeft met zijn internet, bijvoorbeeld door een storing.
2. Was een nieuwe gebruiker, die nog niet kon inloggen. Dat klopt omdat diegene nog geen account heeft, die moet je dus gaan aanmaken. Je kunt het beste een account kopiëren van iemand anders, en deze in de juiste ou gaan plaatsen. Vervolgens moet je voor diegene ook nog de juiste dl en gg group maken, vervolgens moet je op een werkstation inloggen en dan nog zorgen dat diegene de juiste netwerklocaties krijgt (check 4.)
3. Was een gebruiker die niet meer op een schijf kan. Wat je dan het beste kan doen is een nieuwe share maken met de gevraagde map en de juiste gg werknemers groep hierin zetten.
4. Was een gebruiker die niet meer op het internet kan. Je moet dan op het 2e werkstation inloggen, en dan zie je dat IPv4 uit staat, dat zorgt dus voor het probleem. Je moet IPv4 weer aanzetten en IPv6 moet je uitschakelen. Daarna werkt de verbinding weer na behoren.
Ook is het zo dat je een verbeterplan moet gaan schrijven, je moet daarin voorstellen om het AD beter en overzichtelijker te organiseren. Ook kun je zeggen dat je een CMDB wilt gaan maken, zodat je alles goed kan bijhouden.
|