Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wachten op die 3.0 GHz met Hyperthreading lijkt me een goed idee, want dat kan nog wel eens snel worden ![]() [edit]: Voor leuke en niet al te dure cases: www.colorcases.be - Dealers ook in Nederland, even zoeken via de Pricewatch van Tweakers.net - Ik heb zo'n New Neon Black en ben zeer tevreden. Laatst gewijzigd op 22-08-2002 om 21:36. |
![]() |
|
wrom kun je dan bij tweakers.net>>pricewatch wel een porcessor kopuh van 3.066 ghz???
vind het uiterst vaag.... en trouwens ik hoef niet altijd het niewste van het niewste ik ben al helemaal gelukkig als ik dit tering ding er uit mag mieteren.. maar mijn motto is: als je iets doet doe het dan goed... dus niet zo een prul die na 1 jaar zo oud is dat het lijkt alsof je in pcstone age woont......als je snapt wat ik bedoel... ik heb al een leuk kassie gevonden....denk ik een midi tower ATX PX4......ofzoiets.. processor wordt een 2.6ghz van intel pent. kzit alleen met een moederbord.:MSI MS845C pentium 4 i845 S478/400...weet niet of die goed is.... geheugen wordt kingston..2x 256 ddr soundcard is nog onbekend..iemand nog een aanrader?? geforce 3 ti200 128ddr 3dkaart (is van nvidia) 80gb hardeschijfruimte met 7200rpm wat voor voeding heb ik hiervoor nodig?? thnx again
|
volgens mij heb je echt geen ideeeeee wat je aan bestelle bent..
je krijgt strax je onderdelen en dan vraag je je af "wat is dit" "waar past dit" je rammelt wat bij elkaar.. ik wil p4.. en je zoekt naar een mobo met de naam p4 erin.. lees eerst eens wa reviews zodat je weet WELK mobo je moet kiezen.. je gf kaart is van nvidia (gek he.. ze hebbe allemaal een nvidia chipset, de geforce dan he) waarom een gf3 ? neem een 4 en je zegt "voldoet deze kast aan mijn eisen" een moederbord koop je niet bij je kast hoor ![]() ga liever naar een pc winkel in de buurt en laat je goed voorlichten voordat je strax met een bak onderdelen zit waarvan je geen idee hebt waar ze thuis horen.. in ieder geval.. p4 ? neem een 500 watt enermax p4 compatible voeding ![]() maar neem minimaal 300 watt (hoewel p4 wel wa meer mag) |
![]() |
|
Soundcard > Sounblaster Live! als je van plan bent om er een surround set aan te hangen. Als je gewoon 2 boxen er aan wil hangen, dan kan je voor +/- 25 (gulden) een goede 4 channel soundcard kopen
![]() cd-rom > voor zo'n €35/40 heb je een 56 speed cd-rom speler dvd > als je een dvd-speler wilt. Ik zelf heb de dvd speler van Pioneer, met Slot-In en die is mij heilig (koste me €90 toendertijd)
|
![]() |
|
|