Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2018, 22:43
Tommy333
Tommy333 is offline
Ik schrijf dit hier met aarzeling, want ik ben bang dat het misschien raar gevonden wordt. Ik ben een homojongen van 17 jaar, en een half jaar geleden begonnen tuinbroeken te dragen. Veel klasgenoten vinden dat geloof ik meer iets voor meisjes, ook de mijne vanwege al die glimmende zijknopen, ik kreeg twee maal negatief commentaar, terwijl het toch echt een jongenstuinbroek is, eentje van Pepe Jeans. Ik vind hem ook juist vanwege die vier koperen zijknopen enorm cool. Ik heb intussen gemerkt dat het mij ook seksueel opwindt om als jongen openlijk in een tuinbroek rond te lopen, en dat de mensen mij zo zien. Ook het aantrekken ‘s ochtends trouwens. Zelf weet ik niet, of dit misschien toch een beetje abnormaal is? Zijn er misschien ook andere jongens die van het dragen van een tuinbroek seksueel opgewonden raken? Ik heb dat nooit eerder met een kledingstuk gehad. Het is voor het eerst dat ik een broek draag waarbij mij dat overkomt.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Pepe 1B.jpg (133.2 KB, 8x gelezen)
Bestandstype: jpg Pepe 2.jpg (249.8 KB, 5x gelezen)
Bestandstype: jpg Pepe 3A.jpg (55.2 KB, 6x gelezen)

Laatst gewijzigd op 11-01-2018 om 00:53.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2018, 22:59
Mark52
Mark52 is offline
Er zullen vast jongens zijn die hierdoor ook opgewonden raken. Ik ben er niet één van. Maar draag lekker wat je wilt.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2018, 23:48
Positive mind
Positive mind is offline
Leuke tuinbroek! Ik ben geen jongen en raak er niet opgewonden van, maar vind tuinbroeken wel echt heel leuk bij jongens. Mits ze er het karakter voor hebben. Maar dat vind ik eigenlijk bij alle (typen) kleding. Maar daarin ben ik dan misschien weer raar
Met citaat reageren
Oud 11-01-2018, 00:11
Verwijderd
K.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2018, 00:14
Tommy333
Tommy333 is offline
Citaat:
Leuke tuinbroek! Ik vind tuinbroeken wel echt heel leuk bij jongens.

Dat laatste is in elk geval leuk om te horen, en een aanmoediging om mijn tuinbroek gewoon te blijven dragen!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2018, 20:06
goodbyeman
goodbyeman is offline
draag wat je wilt
Oud 11-01-2018, 22:49
Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
draag wat je wilt
Hier sluit ik me bij aan! Er zijn al zat mensen die met z'n allen in hetzelfde Levi shirt lopen. Levi. Goed verhaal lekker kort. Moet iedereen natuurlijk zelf weten maar je moet gewoon aandoen wat je zelf wilt en lekker jezelf zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2018, 22:51
Verwijderd
Ik vind mannen in tuinbroeken, helemaal als ze hun shirt niet aanhebben, fucking goddelijk eruit zien
Met citaat reageren
Oud 11-01-2018, 23:14
Tommy333
Tommy333 is offline
Citaat:
Ik vind mannen in tuinbroeken, helemaal als ze hun shirt niet aanhebben, fucking goddelijk eruit zien
Dat is echt positief om te horen! Draag je er zelf ook eentje?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2018, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Dat is echt positief om te horen! Draag je er zelf ook eentje?
Nee gast, daarvoor heb ik echt veeeeeel te weinig spieren Vind ik dan eah.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2018, 23:23
Tommy333
Tommy333 is offline
Ik heb ook niet zoveel spieren, maar ik geloof (hoop) dat een tuinbroek mij best goed staat.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten