Ik schrijf dit hier met aarzeling, want ik ben bang dat het misschien raar gevonden wordt. Ik ben een homojongen van 17 jaar, en een half jaar geleden begonnen tuinbroeken te dragen. Veel klasgenoten vinden dat geloof ik meer iets voor meisjes, ook de mijne vanwege al die glimmende zijknopen, ik kreeg twee maal negatief commentaar, terwijl het toch echt een jongenstuinbroek is, eentje van Pepe Jeans. Ik vind hem ook juist vanwege die vier koperen zijknopen enorm cool. Ik heb intussen gemerkt dat het mij ook seksueel opwindt om als jongen openlijk in een tuinbroek rond te lopen, en dat de mensen mij zo zien. Ook het aantrekken ‘s ochtends trouwens. Zelf weet ik niet, of dit misschien toch een beetje abnormaal is? Zijn er misschien ook andere jongens die van het dragen van een tuinbroek seksueel opgewonden raken? Ik heb dat nooit eerder met een kledingstuk gehad. Het is voor het eerst dat ik een broek draag waarbij mij dat overkomt.
Leuke tuinbroek! Ik ben geen jongen en raak er niet opgewonden van, maar vind tuinbroeken wel echt heel leuk bij jongens. Mits ze er het karakter voor hebben. Maar dat vind ik eigenlijk bij alle (typen) kleding. Maar daarin ben ik dan misschien weer raar
Hier sluit ik me bij aan! Er zijn al zat mensen die met z'n allen in hetzelfde Levi shirt lopen. Levi. Goed verhaal lekker kort. Moet iedereen natuurlijk zelf weten maar je moet gewoon aandoen wat je zelf wilt en lekker jezelf zijn.