Citaat:
******** schreef:
It's not a bug, it's a feature!
Heb jij even mazzel dat je nog een aardige reply hieronder poot, anders had ik je aan gort geflamed 
..
Maar serieus, dat bestand is niet zomaar te verwijderen .. dus het lijkt me sterk dat het zomaar verdween. Het is namelijk sowieso geladen en locked wanneer 2K/XP actief is, dus op dat moment is het onmogelijk te verwijderen (het herstelt zichzelf).
Je kunt het alleen killen tijdens bootup, of vanuit een ander systeem .. anders niet.
Een andere mogelijkheid zijn problemen met je HD of IDE / chipset driver. Als je zoiets tegenkomt, is het meestal de moeite waard je systeem conservatief in te stellen in de BIOS en het nog eens te proberen.
[edit]
Hmm, je zou het in de dllcache kunnen killen en de timestamp wijzigen .. bij de volgende boot word je XP daar een beetje blauw van.
|
Het bestand is ook niet verdwenen, aangezien me gevraagd werd of ik 't bestand wou overschrijven. Hoe kun je het dan in godsvredesnaam killen bij een bootup? Powerdown/reset? Dat heb ik nooit gedaan. Dus dat kan 't ook niet zijn. Andere 'systemen' heb ik niet draaien momenteel.
Het probleem is overigens al bij het posten van dit draadje opgelost hoor, dat terzijde. Maar die IDE/HD chipsetdingen; ik heb d'r nog nooit eerder last van gehad? En ik draai nou toch al wel anderhalf jaar XP ofzo.
Je laatste suggestie snap ik niet echt.