| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Tranen in je ogen ik zie de tranen in je ogen ik zie de wanhoop erin staan schat ik heb je nooit bedrogen daar denk ik zelfs niet aan waarom draai je om de vragen heen als ik ze aan je stel denk ik dat dan alleen ik denk het niet, jij waarschijnlijk wel hoelang nog zal de wereld draaien voordat ik dit gevoel verlies zal er ooit een andere wind gaan waaien zodat ik liefde boven onzekerheid verkies |
||
|
|
|
heb t er nog over gehad vandaag met haar, jammer, dichten is een manier van uiten ookal ben je dan niet zo goed in 'positieve' gedichten schrijven, maakt toch opzich niet veel uit, als jij je lekker voelt bij deze manier van schrijven... maar ik las ze af en toe en dan dacht ik ook wel van 'wow, dat gaat slecht tussen hun...' dus ik kan me haar gevoel ook wel voorstellen. achja, jammer dat het niet op een andere manier kan, ik ben daar eigenlijk wel van overtuigd dat er altijd een andere manier is...doeg
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|