Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Audio + Beeldscherm = goddelijk. |
![]() |
|
Voor de mensen die vinden of denken dat ik zeur. Ik snap het , maar vanwege dat ik op mijn nieuwe voorgezet onderwijs school geen huiswerk krijg weet ik echt niet wat ik in die tijd moet doen. Ik zoek gewoon opties. Ik zoek zelf ook , maar na een tijdje word ik van de ruzies een beetje moe. Dus vraag ik tips aan jullie. Als jullie je hier aan irriteren zouden jullie het gewoon kunnen zeggen? Ik vind het prima om mijn tekst aan te passen hoor!
Groetjes ImQueer |
![]() |
||
Citaat:
Genieten van je zomervakantie. Zoeken naar nieuwe hobby's. Dingen. De top van f(x) = (x + 2)(x - 7) berekenen met behulp van differentiëren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Overigens snap ik wel de beweegredenen van je moeder betreft social media. Ook betreft games. Wat ik dus niet snap is dat je wel stiekem gaat zitten gamen, maar dat je iets wat gezonder voor je is, namelijk lezen, je ineens zegt nee dat doe ik niet want ik mag niet te lang bezig zijn met iets. Je gaat dus niet stiekem zitten lezen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Groetjes ImQueer |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja kijk of je lid kan worden van de bieb, dan kun je lekker veel boeken lezen. Ik las op jouw leeftijd heel veel en zat soms in de bieb tot sluitingstijd. Ik las geregeld 1 boek per dag en ik leende zelfs boeken op andermans pasjes.
Nu heb ik niet zoveel tijd om te lezen en ik mis het dan ook echt, of ik lees voor het slapen gaan, maar kan niet meer uren doorgaan zoals vroeger. Instagram kan je overigens wel heel goed gebruiken als je tactisch de mensen uitzoekt, maar goed, je mag daar niet op, vanwege communicatie met anderen... Dat doe ik idd heel vaak en ik maak ook connecties via instagram. Je kan berichten trouwens ook daar gewoon uitzetten. Jammer dat je dat niet van moeder mag, maar ik denk ook dat je klasgenoten niet hun insta gebruiken zoals ik. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Heb je niet iets wat je zou willen leren? Als ik tijd over zou hebben zou ik bijvoorbeeld een serieuze fotocursus doen, of leren 3D ontwerpen, meer patroon tekenen (zit wel op naailes en heb de boeken, maar de lessen heb ik nog nooit bekeken)
Of ik zou meer met planten en tuindingen bezig gaan en dan vooral op het eetbare gedeelte. Moes en kruidengedeelte van de tuin uitbreiden, kijken of ik er zelf dingen mee kan doen. Er is zoveel wat ik zou willen leren of wat me leuk lijkt om eens uit te proberen. Op internet staan genoeg instructies en filmpjes om zelf een heel eind te komen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet niet hoe ik me moet voelen. jarne55555 | 5 | 28-05-2015 16:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Dagboek Janne Margriet | 2 | 06-07-2003 19:33 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |