Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Helemaal mee eens, ik hoop dat je het niet te serieus bedoelt, en anders sterkte, ik hoop dat je van gedachte zult veranderen. |
![]() |
|
![]() |
jezus lieffie dit meen je toch niet echt he? zeg alsjeblieft dat je het niet meent!!!!!!!!!!!!!!
![]() keep on fighting for a better life!!!!!!!!!!!!!!!
|
![]() |
het gedicht vindt ik heel mooi
alleen mijn gevoel geeft me een akelig kille verdriet ,kop op, please , je hoeft je leven niet af te pakken meshien gaat het nou heel slecht ,maar je moet het patroon doorbreken en dan zullen er veel dagen komen met geluk ,maar ik zeg niet dat je nooit meer zo zal voelen ,het leven is hard kijk naar de kleine dingen die je blij maken en denk daar aan als je het effe niet aankan sterkte xxxx sylvana [Dit bericht is aangepast door misspretty (13-12-2001).]
||
Citaat:
owkee... ik hoop dat dit slechts een opvlieging was, een tijdelijke gedachte en een uitlating van dingen die je tog niet gaat doen??? (anders sta ik over een uurtje al voor je deur, als ik die kan vinden en dan schrik je echt!) als gedicht vind ik het niet slecht, ookal kan je beter... spreek je snel (k)(l)(k)
||
![]() |
Citaat:
Ik bel je nog voordat ik ga, okay?! Liefs, Caroline
|
![]() |
doe jezelf asjeblieft niks aan!
er komen vast betere tijden, en eigenlijk moet je blij zijn dat je leeft (dat geld voor iedereen) er zijn zoveel mensen die doodgaan door bijv. een ernstige ziekte, en nog zo graag verder hadden willen leven en dan ga jij je leven zo maar opgeven? bovendien doe je je familie en vrienden zoveel pijn! die pijn is ondraaglijk... probeer te genieten van je leven!!
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() heej lieviej volhouden he!!, er zijn veel mensen die om je geven!! knuffel(K)xxxxx(K)..M
||
![]() |
Citaat:
Blijf dichten, want daarmee kun je je gevoelens uiten en van je afschrijven! En dat is gewoon goed! Liefs, Caroline
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Ik wil dood en ik wil weg hier (Triversum) Kelster | 3 | 11-11-2005 12:52 | |
Liefde & Relatie |
ik ga naar marmaris vriendje naar loret meisje833 | 27 | 24-03-2005 15:59 | |
Psychologie |
Ik blijf niet positief Rabbi Daniel | 7 | 06-11-2003 22:43 | |
Psychologie |
Ik ga. Rabbi Daniel | 55 | 21-07-2002 16:43 | |
Verhalen & Gedichten |
tot ik gestorven ben halve gare | 1 | 19-03-2002 11:47 |