Advertentie | |
|
![]() |
|
Win XP is niet overal compatibel mee vooral als je nog DOS games enz. wilt draaien en je niet vast zit aan de beperkende factoren van XP. Heb zelf multiboot, Win 98 / XP, maar 't meest gebruik ik nog Win 98!! That's the reason why.
Ohja!! Bevalt die Leadtek GF4 Ti 4400?? Ik wil hem zelf ook halen! Bij ons in Wijk bij D. kost-ie 350 euro is dat een redelijke prijs? |
![]() |
||
Citaat:
Pine Geforce4 TI4400 128MB/TV DVI DDR € 376,- (maar die is maar te koop bij 1 winkel.. dus wat het is weet ik niet) daarna komt deze =/ Creative Labs 3D Blaster 4 Titanium 4400 € 375,- dan deze Gainward GeForce4 Ti4400 Ultra/700XP Golden Sample € 359,- maar er is ook een MSI MSI Geforce 4 Ti4400 128/DV/TV € 215,- die's wel stuk goedkoper.. zal wel langzamer zijn ofzo ?!?!!? en deze: Asus V8440 GeForce4 Ti 4400 128MB DDR € 219,- kweenie maar volgens mij kan je beter via i-net kopen dan die voor 350 pleuro te kopen in de buurt
|
Verwijderd
|
ik ga pas win XP draaien als win 98SE niet meer ondersteund wordt, of het gewoon niet meer meer kan bijhouden.
Tot die tijd vind ik het een lekker besturingssysteem, maar ga binnenkort wel is kijken wat XP voor mij kan betekenen..... Zodra ik mijn kaart binnen heb, zal ik is even gaan vertellen hoe die is, maar aan de on-line reviews kan dat behoorlijk genieten worden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
IK HEB DUS EEN GEFORCE 4 Ti 4200 128 mb. Sorry, voor de fout, maar dat kwam door al die nieuwe types, dat ik er even van in de war raakte. Wel lopen twijfelen, maar jah, was alles nieuw aan het kopen, dus i.pv van 188 voor de 4200 met 64 MB (wintelco.nl) dan maar 226,50 voor de 4200 128 mb (wintelco.nl) En b.t.w. die Leadtek met dat enorme kewle koelblok laat zich uitstekend overklokken, dus ik denk dat ik veel plezier van dat kaartje zal gaan hebben. Rest van mijn systeem is nu een AMD 1800+ @ 1650, Mobo Gigabyte Ga-7vrxp met 512 DDR PC2700 geheugen. Aangezien dit een systeem is wat meer mensen zullen hebben, of in de buurt komen van, zal ik een leuke review maken van hoe die kaart nou eigenlijk is in het echte werk, dus ik bedoel, hoe presteerd dat kaartje nu eigenlijk thuis ![]() Update kan verwacht worden vanaf wo/do LEES DIT MAAR, dan kan dat lachen worden. Is wel uitgegaan van een 64 MB, dus zal de 128 mb in bepaalde spellen wat lager uitvallen, maar dat wordt weer gecompenceerd door de enorme kracht die de kaart heeft bij grote textures, denk aan de nabije toekomst spellen. En tsja, die snelheid van de core en het geheugen valt nog wel op te krikken ![]() http://www.tweakers.net/reviews/300/1 Laatst gewijzigd op 25-08-2002 om 09:15. |
![]() |
|
MSI Geforce 4 Ti4400 128/DV/TV € 215,-
Dit vertrouw ik niet! Zal idd wel op een lager aantal Mhz lopen en zal wel niet zo goed overklokbaar zijn als de leadtek (trouwens als best getest bij Computer totaal) En met MSI heb ik toch al niet zulke beste ervaringen. De MSI schijnt ook niet zoveel toeters en bellen te hebben, beetje middenmoter maar ik vind de prijs nogal verdacht, ik bedoel daar zou je normaal een Ti 4200 voor moeten hebben. Wat die leadtek betreft...Correctie, het was 359 euro: Leadtek G4 A250 TD TI4400 128M Artikelnummer 111IFVGALTG4TV1 Prijs incl. BTW 111Euro 359,00 http://www.microdirect.nl/mall/naarsuper.asp (Die MicroDirect zit bij ons in de buurt, je bent er met 5 minuten fietsen ![]() |
![]() |
|
hij doet het wel maar dan staat je kaart geinstalleerd met de preferences ofzo van die mx200 .. ik bedoel.. ik had eerst een geforce 2 pro... met de laatste drivers, toen kocht ik de Ti500 en plugde em gewoon in.. de snelheid van die kaart was niet je van het.. toen heb ik nog een keer de laatste drivers geinstalleerd (dus dezelfde drivers alleen nu terwijl er een andere kaart inzat) .. en performance verschil was heel groot
||
Citaat:
![]() mja.. geen onderbouwing verder.. behalve dan dat er bij XP zoveel onzin zit die ik echt nergens voor nodig heb en dat XP zoveel systeemresources vreet dat het amper te draaien valt op mijn pc (huidige config: p3 667@733, 448MB intern) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En met die onzin valt 't eigenlijk wel mee hoor. |
![]() |
|
|