Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2002, 17:04
Verwijderd
http://www.erikdokter.nl/divine

Graag je commentaar (positief danwel negatief) op bovenstaande site (layout, informatie, snelheid, ect).

De informatie die er op staat komt uit de 'Divine Divinity fankit'.

Verder is deze site gemaakt om de andere fansites (proberen) te overtreffen kwa layout, functionaliteit en kleurgebruik.

De 'grotere' fansites hebben veeeeeeeeeeel meer informatie over Divine Divinity
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2002, 17:11
Enola
Enola is offline
Werkt niet zo lekker in IE 6.0, maar dat wist je dacht ik al... ?

Jammer want ik ben wel benieuwd naar de layout, heb je niet ergens een screen staan ofzo?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 17:14
Verwijderd
Ja, dat weet ik. (position: fixed werkt niet in IE 6)

Je kunt Mozilla even downloaden...(heb je meteen een goede browser )

Maar als je dat niet wilt, zal ik wel ff een screenshot maken

[edit]
http://www.webdeveloping.nl/upload/?3685242636
[/edit]

Laatst gewijzigd op 25-08-2002 om 17:22.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 17:32
Verwijderd
Met internet explorer komt de navigatiebalk boven de inhoud...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 17:40
Enola
Enola is offline
Geen behoefde aan Mozilla, dus dankjewel voor de screen

De layout vind ik zelf wat aan de magere kant, alles is wel lekker snel en overzichtelijk hierdoor, maar voor een fantasie site is de layout zeer belangrijk. Van mij mag er dus wel wat meer gedaan worden met plaatjes etc. om een wat betere fantasie sfeer te creeren. De menu buttons, zijn wel ok, maar ze hangen zo los daar rechts, een mooi menu is meer dan alleen maar mooie knopjes..

Dan over de inhoud nog wat opmerkingen, van mij mag het wel wat duidelijker zijn waar de site over gaat, staat nu alleen een plaatje van "Divine Divinity" en meeste mensen weten niet meteen dat dat een spel is. En ik mis nog wat info over het spel, die factsheet is wel mooi, en the prophecy ook, maar er mag nog wel wat info over de inhoud van het spel bij.

Oh en het is irritant als je meteen een mail gaat sturen als je op "webmaster" drukt, ik heb liever altijd eerst een pagina voor me neus waar dan vervolgens een clickable email-mij staat, ofzo.

opzich wel nice allemaal, maar mag nog wel wat uitgebreidt worden
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Enola schreef:

De layout vind ik zelf wat aan de magere kant, alles is wel lekker snel en overzichtelijk hierdoor, maar voor een fantasie site is de layout zeer belangrijk. Van mij mag er dus wel wat meer gedaan worden met plaatjes etc. om een wat betere fantasie sfeer te creeren. De menu buttons, zijn wel ok, maar ze hangen zo los daar rechts, een mooi menu is meer dan alleen maar mooie knopjes..
Ghegheghe... ik ben niet zo creatief ingesteld.
Citaat:
Enola schreef:

Dan over de inhoud nog wat opmerkingen, van mij mag het wel wat duidelijker zijn waar de site over gaat, staat nu alleen een plaatje van "Divine Divinity" en meeste mensen weten niet meteen dat dat een spel is. En ik mis nog wat info over het spel, die factsheet is wel mooi, en the prophecy ook, maar er mag nog wel wat info over de inhoud van het spel bij.
Jah. Ik heb ook alleen maar de informatie uit de 'fankit' gehaald (en daar stond het dus niet in)
Citaat:
Enola schreef:

opzich wel nice allemaal, maar mag nog wel wat uitgebreidt worden
ok.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten