Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2002, 14:32
Gonzo
Gonzo is offline
Johan Gielen. Een naam die veel gemengde gevoelens bij me loskweekt.

Ik was er op zijn en mijn eerste Trance Energy. Jezus wat een feest. En toen The Beauty of Silence. Jezus dat werd een plaat die nu nog de rillingen bij me opbrengt. De navolgende "hitjes" waren al aanmerkelijk meer commercie gericht helaas. Nummers als Twisted & We Know What You Did werden plat gedraaid op de vaderlandse Yorin FM's en 538'jes.

Toen ik hoorde dat deze heren ermee bezig waren om Ultra - Free te gaan remixen, schrok ik. Bang voor de commerciele gang van deze plaat!

Maar nee, het resultaat was erg sterk! Goed gemixed, de beste effecten uit het orgineel nóg beter gemaakt. Kortom, erg goed werk! Gelukkig is de plaat iets te moeilijk voor een top40 publiek, daarvoor is hij net iets te ingewikkeld, dus scoorde de plaat niet hoog, en bleef hij lekker in de clubs! Een goede zaak, waar ik erg tevreden over ben!

En toen kwam het hitje van The Thrillseekers - Dreaming of You. Een beetje een afgezaagd nummer, maar Svenson en Gielen wilden deze plaat maar altegraag remixen. De toestemming kregen ze, en ze gingen aan de slag.

En weer is het een meesterwerk geworden!De strings zijn lekker zwaar gemaakt, totaal anders. Weer wat ingewikkelder dan bijv. de Sensation theme,de TE theme song,die veelste toegankelijk zijn voor het grote top40 publiek, daarme bedoel ik dus platen als Milk Inc.

Maar deze is weer erg wreed,en doet je echt weer denken aan de trance die uit 1999 uitkwam!

Zou Johan weer op de Airscape tour willen gaan?
Zou hij het begrijpen nu,dat 2001 en 2002 een jammer jaar was?
Dat hij vele malen beter kan?
Als hij nou op deze tour doorgaat, dan vergeet iedereen wat hij ooit misdaan heeft en word hij een topper zoals Tiesto nu is!

De toekomst zal het zeggen. Ik hoop het voor je Johan. Je bent een sympathieke man, die altijd klaar staat voor een praatje, totaal niet arrogant is, en zich niks meer voelt dan een ander!

Laatst gewijzigd op 26-08-2002 om 15:33.
Advertentie
Oud 26-08-2002, 15:02
pinhead
pinhead is offline
mooi betoog, op dat "wouden" na...
Oud 26-08-2002, 15:35
FREDERIC
FREDERIC is offline
niet arrogant????? ik kwam die sukkel tegen op riverdance. liep hij daar met zijn zonnebril en 5 boddy cards om zich heen!! niemand mocht hem een hand geven enzo! en marco v liep gewoon vrolijk rond en die gaf wel iedereen een hand! dus

geef mij maar

neophyte
lady dana
promo
catscan

veel betere muziek en veel aardiger die dj's!!
Oud 26-08-2002, 15:35
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
pinhead schreef:
mooi betoog, op dat "wouden" na...
Oud 26-08-2002, 16:03
Verwijderd
Ik kan niet veel meer zeggen dan dat ik het ermee eens ben.
Oud 26-08-2002, 16:36
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
FREDERIC schreef:
niet arrogant????? ik kwam die sukkel tegen op riverdance. liep hij daar met zijn zonnebril en 5 boddy cards om zich heen!! niemand mocht hem een hand geven enzo! en marco v liep gewoon vrolijk rond en die gaf wel iedereen een hand! dus

geef mij maar

neophyte
lady dana
promo
catscan

Ik zie het verband niet tussen bv. Gielen en Promo. Het zijn 2 heel verschillende dj's/producers, met een totaal andere muziekstijl...

Verder ben ik het wel met Gonzo eens. JG heeft zeer veel potentieel in zich om op een (nog) hoger niveau te draaien en te produceren. Ben benieuwd of het hem lukt.
Oud 27-08-2002, 14:10
J
J is offline
ik vind t een gigantische eikel.... Ook vooral om z'n platenkeuze alstie draait en zo... Hij werkt nie naar qlimaxen en zo, hij draait precies al die "goeie platen" die het klootjesvolk wil horen... Ik zag m een keer draaien vorig jaar op de ffwd parade en hij draaide gewoon precies dezelfde nummers als marco v op sensation 2001 ( iedereen was toen zeer goed te spreken over die set van marco ) Dus Gielen moet die nummers dan ook weer draaien ... ( kortom hij draait net zo zielig als dat afgrijselijke lelijke rotgezicht van m.. )
Oud 28-08-2002, 00:05
McM@dj
McM@dj is offline
lmao like your post J
kvindt m idd wel beetje eentonig draaien, heb hem deze zomer in spanje live meegemaakt en daar was ie dus echt bagger. Daar kon ie dus echt geen feestje bouwen, of dat nou aan hem lag of de plaats weenie maar hij draaide dus idd de usual commerciele plaatjes, geen gemix erbij van hemzelf, alleen maar plaatjes draaien ja sorry maar daar kom ik dan nie voor....

en idd hij heeft een rotkop met die blonde coupe van hem

natuurlijk is het niet een en al kritiek, de commerciele hits vindt ik dus wel goed hoor, daar is niks mis mee...
ik kan nie echt hoogte van hem krijgen...
Oud 28-08-2002, 01:24
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Citaat:
FREDERIC schreef:

geef mij maar

neophyte
lady dana
promo
catscan

Boddy cards????? Het is een body guard lieverd
Oud 28-08-2002, 10:45
FREDERIC
FREDERIC is offline
hahahaha laat mij ook is stoned zijn. En trouwens ik heb net een hele vakantie achter de rug. Ben een beetje vergeten hoe je alles moet schrijven!

SOrry hoor maar je begrijpt toch wat ik bedoel.
Oud 28-08-2002, 12:04
ESCO
ESCO is offline
Gewoon een zielig figuur net zo als Jean die denken dat ze de beste zijn,hollywood fans zegt wel genoeg.
Oud 29-08-2002, 00:36
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
McM@dj schreef:
lmao like your post J
kvindt m idd wel beetje eentonig draaien, heb hem deze zomer in spanje live meegemaakt en daar was ie dus echt bagger.
in spanje (in salou/pacha 4 augustus) vond ik m wel een lekkere set draaien...

hoe bedoel je eentonig? okay hij draaide wat commerciele platen ertussendoor maar hij draaide ook gewoon een aantal vette (wat onbekendere). dat moet ook wel in een set die een uur of 5 duurde
Oud 31-08-2002, 18:12
NielZ
NielZ is offline
Leuke DJ, draait misschien wat commercieel, maar dat publiek is er óók. Iedereen doet onmiddelijk alsof commerciele muziek minderwaardig is, wat wel jammer is.
De 'arrogante' verhalen geloof ik altijd maar half, maar ze zijn natuurlijk niet voor niets de wereld in gekomen. Misschien is het dan niet zo erg als word verteld, maar toch altijd zonde dat zo'n iemand dat soort dingen gaat doen...

En dattie een rotkop heeft vind ik een zwak argument. Zo kun je ook zeggen dat Marco een kale knikker is etc. Uiterlijk boeit bij een DJ imo niet zo (volgens mij zijn er weinig knappe DJ's - en dan heb ik het over de mannen )
Oud 01-09-2002, 12:50
osmano
osmano is offline
Citaat:
FREDERIC schreef:

geef mij maar

neophyte
lady dana
promo
catscan

ja hardcore maar ja wat heeft dit te maken met dit topic , kan net zo goed neerzetten van HARDSTYLE is veel beter geef mij maar technoboy en luna
Advertentie

Regels voor berichten