Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik vind t een gigantische eikel.... Ook vooral om z'n platenkeuze alstie draait en zo... Hij werkt nie naar qlimaxen en zo, hij draait precies al die "goeie platen" die het klootjesvolk wil horen... Ik zag m een keer draaien vorig jaar op de ffwd parade en hij draaide gewoon precies dezelfde nummers als marco v op sensation 2001 ( iedereen was toen zeer goed te spreken over die set van marco
![]() ![]() |
![]() |
|
lmao like your post J
![]() kvindt m idd wel beetje eentonig draaien, heb hem deze zomer in spanje live meegemaakt en daar was ie dus echt bagger. Daar kon ie dus echt geen feestje bouwen, of dat nou aan hem lag of de plaats weenie maar hij draaide dus idd de usual commerciele plaatjes, geen gemix erbij van hemzelf, alleen maar plaatjes draaien ja sorry maar daar kom ik dan nie voor.... en idd hij heeft een rotkop ![]() natuurlijk is het niet een en al kritiek, de commerciele hits vindt ik dus wel goed hoor, daar is niks mis mee... ik kan nie echt hoogte van hem krijgen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
hoe bedoel je eentonig? okay hij draaide wat commerciele platen ertussendoor maar hij draaide ook gewoon een aantal vette (wat onbekendere). dat moet ook wel in een set die een uur of 5 duurde |
![]() |
|
Leuke DJ, draait misschien wat commercieel, maar dat publiek is er óók. Iedereen doet onmiddelijk alsof commerciele muziek minderwaardig is, wat wel jammer is.
De 'arrogante' verhalen geloof ik altijd maar half, maar ze zijn natuurlijk niet voor niets de wereld in gekomen. Misschien is het dan niet zo erg als word verteld, maar toch altijd zonde dat zo'n iemand dat soort dingen gaat doen... En dattie een rotkop heeft vind ik een zwak argument. Zo kun je ook zeggen dat Marco een kale knikker is etc. Uiterlijk boeit bij een DJ imo niet zo (volgens mij zijn er weinig knappe DJ's - en dan heb ik het over de mannen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |