Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2002, 16:18
TMLWKY
Avatar van TMLWKY
TMLWKY is offline
Okay, zo zit het:

ik ken een leuk meisje via internet, zij zegt dat ze mij ook leuk vind...

We hadden afgesproken op een maandag, de dag ervoor (zondag) SMSte ze dat het niet door kon gaan omdat haar oma jarig was en ze daar naartoe zou gaan, wat ze was vergeten...

Toen hadden we afgesproken op zaterdag 7 september. Nu kreeg ik vanmorgen een SMSje hoe laat ik morgen vrij was, of ik dan naar haar toe kom komen, omdat zij die middag onverwacht vrij zou zijn (heel erg waarschijnlijk zei ze)... Nouja, hadden we dat afgesproken... Hoorde ik vanaf 8 uur vanmorgen niks meer van haar, totdat ik haar een half uurtje geleden belde, toen zei ze dat het niet door kon gaan morgen, en dat het maar gewoon op 7 september zou blijven...

Ik SMSte even later of ze mij nog wel wilde ontmoeten, ze SMSte terug: "Ik wil je graag zien echt waar"... Maar wat moet ik hier nou van denken? Straks komt 7 september en dan zegt ze weer af ofzo waarom doet ze dit???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2002, 16:21
Angeles
Angeles is offline
Ik zou het gewoon op die 7 september houden. In principe heeft ze maar één keertje echt afgezegd en ja, dat kan gebeuren, vind ik. De andere keer wás al onder voorbehoud en dan is het misschien lullig, maar ook niks aan te doen, je wist dat het 'misschien' was.

Als ze die 7 september wéér afzegt, dan pas zou ik conclusies gaan trekken, dat weet ze al vrij ruim van tevoren, dus als ze dat nog afzegt (tenzij ze ziek is of zo) dan is er wel iets mis.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 16:23
TMLWKY
Avatar van TMLWKY
TMLWKY is offline
Ja maar ze SMSte vanaf vanmorgen 8:00 al niet meer... En ik moest er dus zelf achteraan om te horen dat het niet door kon gaan, dat zei ze mij dus niet uit zichzelf (SMSen of bellen ofzow)
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 16:24
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
tja ik weet niet hoor..
Ze zegt wel dat ze je graag wilt zien en kon ze die andere data echt niet en is ze er de 7e gewoon..
Maar je moet er gewoon niet al te hoge verwachtingen van hebben, dan valt het altijd mee..
Maar als ze dan wèèr zegt dat ze niet kan dan zou ik eerlijk gezegd iets hebben van "dan niet", dan lijkt het gewoon of ze je een beetje aan het lijntje aan het houden is...
Maar ik zou me, als ik jou was, niet te veel zorgen maken en gewoon rustig afwachten tot 7 september.. Zegt ze het niet af, dan maar er samen gewoon een leuke dag van..
Als ze dan weer afzegt dan zou ik eens met haar praten (bel haar op en vraag waarom ze elke keer niet kan en zeg gewoon dat jij het idee hebt dat ze je niet meer wil ontmoeten.. )
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 16:26
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:
Ja maar ze SMSte vanaf vanmorgen 8:00 al niet meer... En ik moest er dus zelf achteraan om te horen dat het niet door kon gaan, dat zei ze mij dus niet uit zichzelf (SMSen of bellen ofzow)
Misschien was ze overdag niet in de gelegenheid om te sms-sen. Je moet nu ook weer niet overal iets achterzoeken. Ik zou het echt op die 7 september houden, gaat dat niet door, dan moet je je 'zorgen maken'.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 18:52
Verwijderd
nooit gehoord van last minute scare.. zeg maar dat je op het laatste moment iets zo eng vind dat je het toch afzegt.. ookal wil je wel graag en heb je je er heel lang op verheugd...

Ik denk dat ze daar eerder last van heeft.. Dat ze het gewoon ontzettend eng vind om je te zien en daarom op het laatste moment toch een uitweg zoekt.. Heb het ook gehad met een jongen, hoe vaak hij wel niet op het laatste moment had afgezegd, toen toch weer wel, toen toch weer niet enz enz. Hij had gewoon last van dat, en ik heb er zelf ook wel eens last van..

Dan heb ik iets afgesproken, en op het laatste moment verzin ik een smoesje, en dan is het fijn want ben ik van die afschuwelijke zenuwen af.. maar toch wou ik dat ene heel graag doen en spreek het dus opnieuw af maar dan komen de zenuwen weer enz.

Vraag haar es of ze daar misschien last van heeft.. Misschien scheelt het als jullie erover kunnen praten of iets dergelijks.. Ik zou me iig maar geen zorgen maken hoor..
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 19:24
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Idd..
heb ik ook wel is gehad dat ik met iemand van i-net had afgesproken en dat ik telkens op et laatste moment afzei. Kvon et gewoon enorm eng!

Is niet iets om je enorm druk om te maken als ze gewoon zegt dat ze je wel wilt zien.
Het is alleen niet leuk voor je.
__________________
"Een doel is slechts belangrijk als idee. Het gaat om het werk dat tot het doel leidt. Dat vervult het leven met zin."
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 20:14
Verwijderd
zal wel gewoon bang zijn. probeert het steeds uit te stellen omdat ze er toch nog niet echt klaar voor is.
zoiets denk ik.
mn vriend had ook de 1e keer afgezegd, hij wilde wel heel graag maar was te onzeker ofzo. had niet veel te betekenen, gewoon angst denk ik.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 21:24
luckyleo
luckyleo is offline
Ik zou nog in haar geloven tot en met 7 september. Als ze dan afzegt is het over. Je weet nooit wat er speelt, omdat je in 2 verschillende werelden speelt.
Zo'n situatie had ik vorige week ook. Chatte al bijna een jaar met een meisje via MSN (hier ooit eens ontmoet via dating). We hadden beide een relatie dus verder kwam het niet dan chatten. Toen het met beide relaties van ons uitging en het nog vakantie was en we beiden tijd hadden besloten we om te ontmoeten. Had het nog nooit gedaan via internet, maar dit zou de eerste keer worden. We hadden toen een dag afgesproken en waren beide van plan heen te gaan. Dat hadden we al een week van te voren afgesproken. Dag ervoor nog gebeld en alles goed. Werd ik toch de volgende dag wakker en was ik zo erg beroerd, niet goed meer. Ik dus praten met haar dat we het beter konden verplaatsen naar een dag later. Dat komt dan voor haar heel ongeloofwaardig over, omdat je op het laatst afzegt, maar nu kon het gewoon niet anders.
De volgende dag ging wel alles volgens plan. Na 3 uur reizen was ik er, 3 uurtjes ontmoet, wat gepraat en was wel gezellig, misschien wel vervolg en toen weer 3 uur terugreizen, maar ik weet in ieder geval wel met wie ik chat.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 07:47
Hermes
Hermes is offline
Hoe groot is de reisafstand?

Als deze niet al te groot is, kun je voorstellen gewoon een keer 's avonds langs te komen. Het lijkt me sterk dat ze nooit tijd heeft, dus als ze dan nog steeds moeilijk doet dan weet je genoeg lijkt me.

Groeten,
Hermes
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 09:06
Yamyam
Yamyam is offline
Misschien durft ze het allemaal nog niet zo goed, uiteindelijk weet je nooit wie je tegenkomt via internet. Gister zag ik voor het eerst iemand, tis toevallig dat dat goed ging, maar je kan iemand nooit helemaal vertrouwen als je elkaar nooit gezien hebt. Dus ik zou in elk geval rechtstreeks aan haar vragen of dat t is, en hoe het zit, en daar rekening mee houden. Maar ja, ik weet ook niet zeker wat jouw bedoelingen zijn
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 11:54
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:
Okay, zo zit het:

ik ken een leuk meisje via internet, zij zegt dat ze mij ook leuk vind...

We hadden afgesproken op een maandag, de dag ervoor (zondag) SMSte ze dat het niet door kon gaan omdat haar oma jarig was en ze daar naartoe zou gaan, wat ze was vergeten...

Toen hadden we afgesproken op zaterdag 7 september. Nu kreeg ik vanmorgen een SMSje hoe laat ik morgen vrij was, of ik dan naar haar toe kom komen, omdat zij die middag onverwacht vrij zou zijn (heel erg waarschijnlijk zei ze)... Nouja, hadden we dat afgesproken... Hoorde ik vanaf 8 uur vanmorgen niks meer van haar, totdat ik haar een half uurtje geleden belde, toen zei ze dat het niet door kon gaan morgen, en dat het maar gewoon op 7 september zou blijven...

Ik SMSte even later of ze mij nog wel wilde ontmoeten, ze SMSte terug: "Ik wil je graag zien echt waar"... Maar wat moet ik hier nou van denken? Straks komt 7 september en dan zegt ze weer af ofzo waarom doet ze dit???
nu al twee keer.? jezus ik had gereageerd om die ene topic van je toen het nog een keer was...

ik weet niet echt wat je moet doen ... in eerste instantie vind ik het raar dat je oma verjaardag vergeet...
__________________
Get a life.!!! cool where can i downloud whone of those from.?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 07:21
TMLWKY
Avatar van TMLWKY
TMLWKY is offline
Nu heeft ze het voor morgen ook afgezegd

Ze zegt dat ze niet mag van haar ouders

Ik wil haar graag geloven, maar ik vind het wel raar dat ze het telkens afzegt. Want ik kreeg gister wel een SMSje dat ze me WEL graag wilde zien...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 08:43
Rioto
gast laat haar vallen aan zulke wijfen heb je niks
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 08:44
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:
Nu heeft ze het voor morgen ook afgezegd

Ze zegt dat ze niet mag van haar ouders

Ik wil haar graag geloven, maar ik vind het wel raar dat ze het telkens afzegt. Want ik kreeg gister wel een SMSje dat ze me WEL graag wilde zien...
tsja, nu word het wel erg vaag......................
ze probeert je ook nog aan t lijntje te houden........
lastig..................
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 09:49
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:
Nu heeft ze het voor morgen ook afgezegd

Ze zegt dat ze niet mag van haar ouders

Ik wil haar graag geloven, maar ik vind het wel raar dat ze het telkens afzegt. Want ik kreeg gister wel een SMSje dat ze me WEL graag wilde zien...
Dit is al de 3de keer dat ze afzegd.
niet echt normaal.
Ik zou goed met haar praten en om duidelijkheid vragen. Ze zegd niet voor nix 3 keer af.

Aangezien je ook met de afstand zit zou ik maar eens ga nadenken of je dit wel echt wilt!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 11:17
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
lijkt erop dat ze toch niet zo graag een ontmoeting wil hebben, bel haar en vraag om duidelijkheid, als ze er weer omheen gaat draaien moet je verder geen moeite eraan verspillen
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 12:00
Verwijderd
sorry hoor maar wat verwacht je nou van internet?!

ik denk dat ze bang is om je te ontmoeten.. jullie hebben der allebei waarschijnlijk verwachtingen van.. en misschien worden die verwachtingen niet waar gemaakt... en wat dan? is ze der chat-maatje kwijt?
vraag der of ze wel echt wil afspreken en waar ze bang voor is..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-09-2002, 12:42
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:
Nu heeft ze het voor morgen ook afgezegd

Ze zegt dat ze niet mag van haar ouders

Ik wil haar graag geloven, maar ik vind het wel raar dat ze het telkens afzegt. Want ik kreeg gister wel een SMSje dat ze me WEL graag wilde zien...
Dit is niet leuk.
Ze speelt met je gevoelens, laat je steeds hopen, voor niks.
Ik zou zeker met haar hierover praten en je mag duidelijk laten merken dat je hier niet van gedient bent. Als ze niet mag van haar ouders is dat erg spijtig, maar dan mag ze dat nog niet zo laat van te voren nog ff melden. Zoiets doe je niet.

Dit is natuurlijk wel internet, en je moet niet vergeten dat sommige mensen heel leuk lijken, maar je kent ze niet goed, en weet dus ook niet of ze te vertrouwen zijn.
Dat meisje kan gewoon bang zijn of ze speelt een naar spelletje met je.

Ik zou om duidelijkheid vragen.
Als ik in deze situatie zou zitten, zou zo'n iemand nog moeilijk kunnen vertrouwen.
Succes ermee!
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 17:56
Verwijderd
Hmz, als ze niet mocht van dr ouders lijkt me dat ze dat al veel eerder had geweten, lijkt me neit dat ze dat pas een dag van te voren vraagt dus lijkt me gewoon een smoesje..

Nja, ik zou het maar laten zitten. Haar duidelijk maken dat het zo niet hoeft van jou, dat je het idee krijgt dat ze steeds weer een nieuw smoesje heeft waardoor het op het laatste moment niet door kan gaan en dat jij dat een beetje zat bent omdat je je er wel steeds op verheugd. Wie weet heeft ze dan zoiets van oh shit, als jij dan niet meer af wil spreken.. en als ze dat niet heeft hield ze je idd aan het lijntje en moet je ms maar proberen dr los te laten
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 22:34
Yora
Citaat:
Dusjcrib schreef:
nooit gehoord van last minute scare.. zeg maar dat je op het laatste moment iets zo eng vind dat je het toch afzegt.. ookal wil je wel graag en heb je je er heel lang op verheugd...

Inderdaad vooral als ze je erg leuk vind he
Dus zoals dusjcrib zei gewoon met haar erover praten .
Want als het zo vaag voor jouw kant is voel je je steeds maar kl*te als zoiets weer gebeurt en misschien had ze geen beltegoed bij zich op dat moment toen jij erachteraan belde???
Enneh ze wil je ook vast graag zien (anders had ze toch ook niet met je afgesproken en dat smsje gestuurd )

Maarrem me goes further Zzz bla
doegiewoegie

groet'n Yoortje *die ziet dat dusj op 10 augustus 1984 is geboren hehe ik op 9 augustus 1984 !!!!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 14:18
TMLWKY
Avatar van TMLWKY
TMLWKY is offline
Ik heb net een gesprek met haar gehad... Het was echt haar schuld niet, en er zijn zegmaar een paar dingen waardoor ze mij - zei ze zelf ook - een beetje aan het lijntje hield...

We hebben nu wel min of meer afgesproken dat we elkaar nog gaan zien, maar zij geeft zelf aan wanneer ze dat wil enzo...

Dus zo komt het toch nog goed uiteindelijk
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 22:36
Verwijderd
Citaat:
TMLWKY schreef:
Ik heb net een gesprek met haar gehad... Het was echt haar schuld niet, en er zijn zegmaar een paar dingen waardoor ze mij - zei ze zelf ook - een beetje aan het lijntje hield...

We hebben nu wel min of meer afgesproken dat we elkaar nog gaan zien, maar zij geeft zelf aan wanneer ze dat wil enzo...

Dus zo komt het toch nog goed uiteindelijk
Nou, mooi dat jullie erover gepraat hebben, dan is er in ieder geval duidelijkheid. Maar wat was er nu dan precies waarmee ze jou aan het lijntje hield? *snapt het niet helemaal*

Nja, hoop dat het er dan idd nog van komt, en dat je het nu een beetje los kan laten
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 23:43
Yora
Citaat:
TMLWKY schreef:
Ik heb net een gesprek met haar gehad... Het was echt haar schuld niet, en er zijn zegmaar een paar dingen waardoor ze mij - zei ze zelf ook - een beetje aan het lijntje hield...

We hebben nu wel min of meer afgesproken dat we elkaar nog gaan zien, maar zij geeft zelf aan wanneer ze dat wil enzo...

Dus zo komt het toch nog goed uiteindelijk
Gelukkig

*= happy for ya
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49.