Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn vriend heeft een redelijk makeklijk leven gehad... ik heb meer problemen gehad en hij begrijpt veel an die dingen gewoon totaal niet. Hij denkt ook een stuk simpeler over gevoelens, onzekerheid, promlemen enz...
Wat dat betreft denk ik dat het wel beter is als je een wat moeilijkere fase in je leven meemaakt, meestal wordt je er bonvendien ook sterker van, maar aan de andere kant is het ook fijnals je kunt zeggen dat je altijd een fijn leven hebt gehad...
|
Ik ben het er niet mee eens dat je het moet hebben gehad, maar ik vind wel dat de kans daarna groter is dat je anderen beter begrijpt, je bewuster met jezelf omgaat, en je visie op de wereld verbreedt en realistischer wordt.
In dat opzicht valt er best iets voor te zeggen, maar ik denk niet dat ik het met je stelling eens ben, zoals je die in je openingspost geplaatst hebt. Genesis |
![]() |
|
![]() |
Ik ben het er niet mee eens dat je het moet hebben gehad, maar ik vind wel dat de kans daarna groter is dat je anderen beter begrijpt, je bewuster met jezelf omgaat, en je visie op de wereld verbreedt en realistischer wordt.
DAT bedoelde ik dus.....................en een depressie is een ziekte nogmaals, dat wéét ik!! en dat bedoelde ik er ook niet meej, vergissing......jah SHIT HAPPENS ze ik dan maar weer he
||
Citaat:
![]() Genesis |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Psychologie |
Ik weet niet goed wat te doen tinkebel | 19 | 09-03-2006 19:56 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Psychologie |
overlijden van een naasten persoon... plotseling of langzaam Ruudje | 18 | 18-11-2004 11:15 | |
Liefde & Relatie |
Probleem... Somebody Special | 109 | 09-04-2002 14:12 |