Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2002, 21:56
Vlooienband
Vlooienband is offline
Rennen. Dat moet ik. rennen. Ze mogen me niet te pakken krijgen.ik ren over het verlaten pas. het gaat te langzaam, ze komen erachter! De trein. ik ren naar de trein. station.

Landschappen flitsen voorbij. de punker staart voor zich uit. harde muziek komt uit z'n koptelefoon. angst, geweld, vluchten! de beelden gaan nooit meer weg. vast op mijn netvlies. Voor altijd. Nee. niet aan denken. Ze zijn er niet. de oude vrouw naast de punker kijkt me aan. Zou ze het weten? Niemand weet het. dat kan niet. De slachtoffers zijn.. stop. vrijheid. Jje gaat nu naar een veilige plek. Schokken! piepende remmen. de tram stopt? gepiep! STILTE! ! ! ! ! ! nee. . een harde mep naar rechts.. stilte zon licht. het is ochtend. School begint weer.

Iedereen is er nog. Maar dat ook. . . .

Tsja, wat kan ik zeggen.. Ik verveelde me, kon niet slapen en ben dus maar in de pen geklommen om een verhaaltje op papier te planten. Het staat er nu en eenmaal overgetypt, begin ik het vreemd te vinden
Maar ja, ze zeggen dat de vreemdste inspiratie op vreemde tijden komt
Oud 29-08-2002, 23:30
Verwijderd
Expirimenten verdienen aandacht.

Je vergeet verschrikkelijk veel hoofdletters, maar op één of andere manier voegt dat ook iets toe aan de sfeer. Let wel: dit is een vreselijk groot compliment van iemand die zo anaal-gefixeerd is op consequent taalgebruik.

Je pakt de sfeer goed beet. Korte zinnen, kreten die door het hoofd schieten, het lijkt met een modernistische 'stream of consciousness'. Leuk gedaan.

Je maakt me erg benieuwd wat nu precies dat is. Als het je bedoeling was, dan ben je geslaagd. Leuk expiriment.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 02:26
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Oud 30-08-2002, 07:48
Verwijderd
hij is leuk
je mag vaker niet kunnen slapen en je vervelen (en gaan schrijven dan natuurlijk )
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 09:10
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef:
Expirimenten verdienen aandacht.

Je vergeet verschrikkelijk veel hoofdletters, maar op één of andere manier voegt dat ook iets toe aan de sfeer. Let wel: dit is een vreselijk groot compliment van iemand die zo anaal-gefixeerd is op consequent taalgebruik.

Je pakt de sfeer goed beet. Korte zinnen, kreten die door het hoofd schieten, het lijkt met een modernistische 'stream of consciousness'. Leuk gedaan.

Je maakt me erg benieuwd wat nu precies dat is. Als het je bedoeling was, dan ben je geslaagd. Leuk expiriment.

LUH-3417
Dat het de hoofdletters deed ik expres
Het zag er op papier alleen mooier uit dan op de computer

Jep, het was de bedoeling mensen heeel erg nieuwsgierig te maken
Oud 30-08-2002, 09:10
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
vleermuissie schreef:
hij is leuk
je mag vaker niet kunnen slapen en je vervelen (en gaan schrijven dan natuurlijk )
Bedankt
Oud 30-08-2002, 10:54
Verwijderd
Ah! Tweemaal achter elkaar 'expirimenten' in plaats van 'experimenten'. Ik schaam mij diep en ga mij de rest van het weekend kastijden met vijgebladeren.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 13:22
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef:
Ah! Tweemaal achter elkaar 'expirimenten' in plaats van 'experimenten'. Ik schaam mij diep en ga mij de rest van het weekend kastijden met vijgebladeren.

LUH-3417
fouten maken wij allemaal
Ik vooral als ik meer met een verhaalgebeuren bezig ben ipv de spelling.
Reageren

Regels voor berichten