Advertentie | |
|
![]() |
|
Ach, ik denk hoe vaker ik het teruglees wat ik geschreven heb...hoe raarder het klinkt. Ik denk dat ik gewoon soms me dag niet heb...heeft iedereen weleens denk ik, en nou ja, dan ga je weleens nadenken over bepaalde zaken.
Overigens....m'n boek is wel heel goed ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik vind boeken juist wel boeiend, en dat is het vervelende, ik wíl lezen, ik heb in mijn leven zoveel gelezen en vond het altijd heerlijk, en nu lukt het me niet meer. |
![]() |
||
Citaat:
![]() 2) Voorlopig vind ik het een heel goed boek, hij moet alleen volgende week weer terug, en ben verdomme nog niet eens op de helft ![]() Een maandje geleden weet ik nog wel, toen las ik De Geur Van Seringen [van dezelfde schrijver] en dat las ik echt heel ijverig, 'k vond het heel jammer dat het boek zo snel was afgelopen eigenlijk, had het toen binnen een week uit. En nu heb ik dit boek, wat mij toch ook heel erg trekt, maar heb em al 2 weken, maar ben nog niet eens op de helft... nou ja, 'k heb gepraat met een heel goede chatvriendin (ik hoop dat ik haar zo mag noemen ![]() ![]() ![]()
|
Maandag weer naar m'n lievelings chatpartner geweest, het heeft me echt goed gedaan. Ik weet niet hoe ze het doet, maar ze maakt het altijd zo dat ik me op m'n gemak voel en dat ik me vooral goed voel.
![]() Ook meld ik even dat m'n boek uit is, heeft vast wat met maandag te maken. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Vuisje met "Alleen maar nette mensen" Gatara | 4 | 21-05-2009 21:09 | |
Algemene schoolzaken |
Onderzoekje Tink* | 8 | 22-12-2006 08:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de manipulatie van het NT Verwijderd | 101 | 26-03-2005 21:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Kies een boek voor de nieuwe bespreking! Ieke | 21 | 09-05-2003 10:02 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 | |
ARTistiek |
Mijn verhaal, nieuwe versie en makkelijker te lezen ArvidKeemink | 4 | 04-09-2001 19:57 |