Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2002, 12:39
TygerStyle2001
TygerStyle2001 is offline
Nas Pledges his allegiance to THE INC

Although NAS hasn't been talking very much lately about the rumors of him signing to MURDER INC. he has now cleared up everything in a new song called "THE PLEDGE" in which he is yelling 'IT'S MURDER!!!'

He begins the song by saying "In the beginning it was me, NAS, I stood alone," and then JA RULE comes in yelling "IT'S MURDER!!!" NAS then goes on to rap about how ILL WILL and MURDER INC have merged and how he has hooked back up with Steve Stoute his former manager

After NAS officially "PLEDGES" his allegiance to THE INC. JA RULE comes in on the second verse and thats when the song gets really interesting. First Ja gives a shout out to SUGE KNIGHT and talks about what it would've been like to ride with TUPAC, who used this same beat on his classic track SO MANY TEARS, and then he digs into DMX's chest although unlike the late great MR. SHAKUR, JA RULE didn't mention any names. Part of the verse goes like this:"Bitch dog/ Get, at me dog / Rule n---a the boss/ You always been a pup/ Now ain't it a pity/ That you running to I.G./ Dying to be me".

PAC's voice ends the song with him heard saying:"I shall not fear no man but God/ Though I walk through the valley of death."

So now NAS and JIGGA are labelmates as well as JA and DMX. So what is DEF JAM going to do??? The only logical thing they can do...sit back and rake in the dough

bron:
http://www.jackin4beats.com/stories..../08/08/5646199

lekker dan, de geruchten zijn nu dus officieus bevestigt dat nas bij murder inc. komt. Dat wordt dus het definitive einde van de nas-saga, dacht ik dat hij met stillmatic op de goede weg terug was, wordt het nieuwe album nu een grote zooi van collabo's met ashanti,ja rule en caddilac tah, met producties van die wacke mongool irv. gotti, dus leuke gerecyclede beats van oude hip hop hits en 2pac-platen en op elk plaat dat leuke zinnetje: It's Murdaaaaa

wat overigens wel interessant is, Jay-z en Nas op een label , misschien als nas en jay hun ruzie bijleggen dat er nog iets leuks uit kan komen..
Oud 31-08-2002, 17:13
Built to last
Built to last is offline
Zoals je ziet is hip hop niet populair hier
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 17:18
TygerStyle2001
Citaat:
Built to last schreef:
Zoals je ziet is hip hop niet populair hier
moet je toch ff verder kijken dan je neus lang is....
Oud 31-08-2002, 17:27
Verwijderd
Citaat:
TygerStyle2001 schreef:

moet je toch ff verder kijken dan je neus lang is....
Hoe weet jij nou hoe lang zijn neus is ?

verder heb ik geen verstand van hiphop labels
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 17:31
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
TygerStyle2001 schreef:
Lekker dan, de geruchten zijn nu dus officieus bevestigt dat nas bij murder inc. komt. Dat wordt dus het definitive einde van de nas-saga, dacht ik dat hij met stillmatic op de goede weg terug was, wordt het nieuwe album nu een grote zooi van collabo's met ashanti,ja rule en caddilac tah, met producties van die wacke mongool irv. gotti, dus leuke gerecyclede beats van oude hip hop hits en 2pac-platen en op elk plaat dat leuke zinnetje: It's Murdaaaaa

wat overigens wel interessant is, Jay-z en Nas op een label , misschien als nas en jay hun ruzie bijleggen dat er nog iets leuks uit kan komen..
Nu hoeven we dus helemaal geen goeie plaat meer van hem te verwachten..
Btw zie je het al voor je Nas en Jay z onder een label..
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 17:32
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Misschien een beetje offtropic, maar bij die nieuwe single van Ashanti, ik vind het echt nergens op slaan hoe ze bij het begint praat super overdreven, en natuurlijk ook it's murda..
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 18:25
ESCO
ESCO is offline
Naaaaahh eigenlijk boeit t me niet ben niet zo'n echte nas fan.
Beter loopt die beef tussen dmx en ja rule uit de hand en gaat een van de 2 gewoon dood of allebei.
Die ja rule was al het in de usa met z'n eerste cd,nou komt alleen Europa er ook bij t zelfde met twee dozijn pac.
Beter gaan die gasten gewoon beef zoeken met suge dan wordt t teminste leuk of met e-40 vallen er snel doden.
Oud 01-09-2002, 17:51
TygerStyle2001
Citaat:
ESCO schreef:
Naaaaahh eigenlijk boeit t me niet ben niet zo'n echte nas fan.
Beter loopt die beef tussen dmx en ja rule uit de hand en gaat een van de 2 gewoon dood of allebei.
Die ja rule was al het in de usa met z'n eerste cd,nou komt alleen Europa er ook bij t zelfde met twee dozijn pac.
Beter gaan die gasten gewoon beef zoeken met suge dan wordt t teminste leuk of met e-40 vallen er snel doden.
beetje veel frustraties ofzo???

nou dmx heeft iig al een response
http://www.artofrhyme.com/audio/dmx_they.ram
maar om te zeggen dat die goed is...
Oud 01-09-2002, 17:54
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Zag vandaag toevallig de clip van ashanti (jajaja untrue bla bla ) en die ging alleen over geld, dus het zal wel weer drie keer niks worden dan...
Oud 02-09-2002, 12:29
CraigDavid
CraigDavid is offline
ik weet niet wat ik van nas moet denken nu
eerst vond ik hem top
en toen kwam hij met die hate me now featuring homo (puff daddy)

daarna kwam hij met nastradamus en stillmatic
ik d8 laat ik die hate me now voorvalletje vergeten en had weer respect voor hem

en nu gaat hij naar murder inc!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 12:35
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
TygerStyle2001 schreef:

beetje veel frustraties ofzo???

nou dmx heeft iig al een response
http://www.artofrhyme.com/audio/dmx_they.ram
maar om te zeggen dat die goed is...
verder heeft dmx gezegd:

C'mon Dawg the only thing you "Murdered" was "Inc"

But I got 50 that says Alicia Keys will bust your ass

The truth is that you the cutest bitch on your label

You got bitches on your label thats more harder than you

that gotta hurt
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 22:52
TygerStyle2001
oké dan, om ff on point te blijven over alle beefjes tussen ja rule en de rest..(en ik toch nog wakker ben )

hoorde net op hiphop120 dat er nu een beef is tussen Aftermath Records(van dr. dre,eminem,rakim,truth hurts,50 cent) en Ja Rule...

want murderr inc. wou 50 cent singen maar aftermath was ze voor, dus ja rule zit die gasten dus te dissen..
met andere woorden..
ja rule's carriére is overrr (yeej)

Oud 13-09-2002, 07:18
Verwijderd
Gister zag ik op discovery wat de "echte" murder i.n.c. was.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten