Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het lijkt misschien stom, maar bijna elke persoon die graag een zakcentje wil (bij)verdienen werkt bij een bedrijf en bedrijvwen hebbben het nou ook niet altijd (lees: vrijwel nooit) puur goed voor met de consument.
|
om welk nummer gaat het. Ik weet niet of ik het zou doen, aan de ene kant zou ik het wel doen omdat het je misschien verder kan helpen en als je een 1dagsvlieg wordt, heb je toch 1 hitje gehad. Aan de andere kant zou ik het niet doen, omdat ik me momenteel verschrikkelijk kan ergeren aan al die mensen die ´even` een nummer coveren en er dan een trancemuziekje onder zetten. Maar uiteindelijk zou ik het denk ik toch wel doen en me daarna schamen omdat ik het gedaan heb
![]()
|
Verwijderd
|
Ik zou het niet doen, om de simpele reden dat ik niet door wil breken op die manier. Ik bedoel, voor een paar jaartjes zou het best leuk zijn, maar ik wil toch echt verder met mijn eigen ding, eigen muziek, eigen stijl, en je kunt niet verwachten dat je nog serieus genomen word in de 'echte' (sorry dat ik het zo noem..) muziekwereld, waar je WEL wordt bekritiseerd op stem en niet op je looks. Verder ben ik ook niet het soort meisje dat ze zouden WILLEN hebben voor een trance-nummer.
![]() |
![]() |
|
ik zou 't niet doen, als je serieus met muziek bezig wilt zijn. mocht je later echt de muziek in willen (wat me trouwens niet zo slim lijkt als je alleen 't gezicht van de clip bent) dan heb je er alleen maar last van. maar ik heb dan ook een hekel aan die goedkope trancenummertjes waar ze een 'gezicht' voor nodig hebben om 't te verkopen...
ikzelf ben ook half op zoek naar een label om nummers uit te brengen, maar ik ben behoorlijk kritisch (zowel op de platenlabels als op mezelf) dus dat komt er voorlopig nog niet echt van... |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
YouTube ricardomusic | 30 | 10-08-2007 21:40 | |
Films, TV & Radio |
Idols #4 Verwijderd | 143 | 19-03-2006 16:18 | |
Muziek |
Jojo.... Als je de kans had? SiemdeCyper | 84 | 04-09-2004 15:16 | |
Muziek |
Idols Topic Peutertje | 83 | 23-02-2003 08:31 | |
Muziek |
Hoe kan een bepaald genre een 'geloof' worden; een levenstijl?! Shadow X | 153 | 26-07-2002 18:59 | |
Muziek |
Je favo band(s): Beste nummer en t slechtste!! Verwijderd | 74 | 23-06-2002 09:40 |