Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Of is dat teveel gevraagd van iemand die jij gewoon constant hebt voorgelogen? Of heb je je van naam vergist? ![]() Nou, ik ben benieuwd ![]() [Dit bericht is aangepast door Me and You (19-01-2002).] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maareuh je weet zelf ook dat dat niet zo is. Denk je dat wel, dan ben je dommer dan ik had verwacht (niet dat je dom bent ofzo... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar misschien had je wel een reden om een andere naam te nemen. En je kunt toch wel zien dat jij het bent ![]() Weet je wat het is, ik weet niet meer wat ik van jou moet geloven. Zoals ik al zei, je hebt zoveel dingen tegen mij gezegt die je waarschijnlijk totaal niet hebt gemeend ![]() En je tast vaak je eigen geloofwaardigheid aan, dus als ik dommer ben dan je had verwacht is dat door jouw eigen toedoen ![]() Dus hoe kan ik van jou nog weten wat waar is en wat niet? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je weet nog steeds niet hoe en wie ik ben he? Ook al zou jij het als beste moeten weten...Maja jouw probleem. Ik kan me niet druk gaan maken om iemand die mij niet gelooft, dus blijf in de waan zou ik zeggen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik hoop dat je alles serieus nam. Ik hoopte het , dat is het enige dat ik je kan zeggen. En als jij nix gelooft van wat ik je allemaal heb gezegd. Misschien lever ik je een kutstreek, misschien ook niet. Maar dat wil niet zeggen dat ik lieg
![]() Verder is het zo en dat begrijp jij vast niet, dat het aan mijn gevoel lag. Ik geloof dat dit al de twintigste keer is (correctie: eenentwintigste keer) dat ik dat probeer uit te leggen. Als het niet doorkomt, of als jehet niet gelooft, dan ben ik beter af zonder je, klaar! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||