Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
t ligt gwoon aan mij. k ben gwoon een stomme, domme, verschrikkelijke K*twijf ofzoww. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Nja.. aan je laatste berichtje stoor ik me dan weer best wel..
Ik bedoel ja joh, leg de schuld maar bij jezelf neer, ga jezelf maar flink zitten halen en zwelgen in zelfmedelijden, maar denk je dat je daar ene reet mee opschiet? Je kan hier op verschillende manieren mee omgaan.. Je kan doen wat je nu doet, je conclusies trekken, bot tegen haar gaan doen, jezelf heel zielig vinden enz. Maar je kan ook die vriendin opbellen, en haar rechtstreeks zeggen van heej, ik heb het idee dat je nogal veel naar dat andere meisje toetrekt.. wil je ook nog wel met mij omgaan? Want ik heb je nogal gemist de afgelopen week. Ik vind het echt niet erg dat je ook met anderen omgaat, maar zou het leuk vinden je tussendoor ook nog te zien en met je af te spreken. Ik voel me op deze manier wat in de steek gelaten, als er iets is heb ik liever dat je dat eerlijk zegt. Zoiets dergelijks.. En dan moet je je even af gaan vragen, welke manier geeft duidelijkheid? Welke manie rgeeft misschien een oplossing? enz enz enz.. en die manier volgen.. Maar ga nou niet zo jezelf de schuld zitten geven en de grond in zitten boren want je weet zelf ook echt wel dat dat onzin is, je bent niet dom.. En misschien is beste vriendinnen dan niet meer mogelijk, maar is er dan meteen helemaal geen vriendschap meer mogelijk? Ikzelf noem vriendinnen hoe dan ook geen beste vreindin, want het verschilt ontzettend per periode met wie ik het meeste en beste opschiet. de ene periode maak je vooral lol en dat doe je met die, de andere periode is wat serieuzer dat doe je met die, de andere periode is wat avontuurlijker dat doe je met die enz enz enz.. Ik dnek dat je zo heftig reageert doordat het je al eens is overkomen, maar als je heel rationeel gaat nadenken, en alles even relativeert.. zie je dan zelf echt niet dat haar gewoon aanspreken en het niet meteen zien als in de steek gelaten ms een betere manier is? |
![]() |
|
mjah ik heb der wel al is gebeld daarom en toen hebben we elkaar weer 1 keer gezien en toen vond ze et blijkbaar niet meer nodig om verder met me af te spreken, want ik had de volgende dag wat met der afgesproken. zegt ze et opeens af om een rare reden. Maarja van mij hoeft et zow nie meer.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 10 | 30-09-2012 08:20 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Beste vriendin laat me stikken, ik haat mijn leven trustnobody | 1 | 25-09-2012 16:21 | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 16:19 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 15:33 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over huidige vriendin door ex/beste vriendin Brasco | 8 | 05-05-2005 00:51 | |
Liefde & Relatie |
vriendin geslagen en haar beste vriendin zwanger gemaakt Jij-Jij | 123 | 30-06-2003 14:15 |