Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2002, 21:26
HipTop!!!
HipTop!!! is offline
Hai!

Ik wil ff zeggen tegen de mensen die altijd lopen te zeiken okver dat 'die' te commerceel is en dat 'dat' ervan profiteerd heeft, niet zo moeten zeuren, want jullie maken het er zelf naar!
Kijk, wanneer jij een band goed vind koop je meestal de cd. Maar jij zal vast niet de enige zijn die het een goede band vind, dus verkopen ze (de band) veel cd's. Toch is het jammer dat wanneer je een bepaald aantal cd's verkoopt je een platina plaat of een gouden plaat krijgt, ja en dan krijg je meestal publiciteit, en ja misschien als je een beetje geluk hebt word je muziek dan gedraait op de radio.
En dan word je bij 'ons' dus al commercieel genoemd. Dan zal ik jullie 1 tip geven waarmee je kan voorkomen dat je favo band niet commercieel word:
KOOP GEEN CD'S!!!

En zit jij nou in een band en wil je dit ook allemaal niet zijn er 2 oplossingen:
1. MAAK GEEN CD'S
2. MAAK ZULKE KLOTE MUZIEK DAT NIEMAND HET WIL KOPEN , zo kom je ook niet in de spotlights...

he, dat lucht op
Oud 01-09-2002, 21:28
Verwijderd
blaa
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 21:31
Retarded
Retarded is offline
is het niet makkelijk om gewoon niet te zeiken over commerciele muziek??

ik vind et maar zielig.. ieder zijn smaak toch?... vind je iets niet leuk, ga het dan niet af lopen zeiken, maar respecteer het feit dat andere mensen het wel leuk vinden... Sommige mensen vinden het jammer dat hun favoriete band stees meer cd's gaat verkopen, en dus meer inde lichten komt te staan... dit is bullshit... Als de band dan opeens andere muziek maakt is een hele andere zaak, maar dan nog hoef je niet te zeiken...

i rest my case
Oud 01-09-2002, 21:31
Upior
Upior is offline
Citaat:
HipTop!!! schreef:
Hai!

Ik wil ff zeggen tegen de mensen die altijd lopen te zeiken okver dat 'die' te commerceel is en dat 'dat' ervan profiteerd heeft, niet zo moeten zeuren, want jullie maken het er zelf naar!
Kijk, wanneer jij een band goed vind koop je meestal de cd. Maar jij zal vast niet de enige zijn die het een goede band vind, dus verkopen ze (de band) veel cd's. Toch is het jammer dat wanneer je een bepaald aantal cd's verkoopt je een platina plaat of een gouden plaat krijgt, ja en dan krijg je meestal publiciteit, en ja misschien als je een beetje geluk hebt word je muziek dan gedraait op de radio.
En dan word je bij 'ons' dus al commercieel genoemd. Dan zal ik jullie 1 tip geven waarmee je kan voorkomen dat je favo band niet commercieel word:
KOOP GEEN CD'S!!!

En zit jij nou in een band en wil je dit ook allemaal niet zijn er 2 oplossingen:
1. MAAK GEEN CD'S
2. MAAK ZULKE KLOTE MUZIEK DAT NIEMAND HET WIL KOPEN , zo kom je ook niet in de spotlights...

he, dat lucht op
Dus jij zegt dat als je een CD uitbrengt het meteen een gooi is naar commercieel succes?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 21:34
battlestar
battlestar is offline
neeee, niet weer..
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 00:37
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:
danique2 schreef:
blaa
Oud 02-09-2002, 00:51
Nanaki
Nanaki is offline
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 02:03
dystopia
dystopia is offline
Het enige dat ik doe is de CD van de grote jongens downloaden op mp3 formaat terwijl ik een cd van een relatief onbekend bandje dat ik kwalitatief goed/beter vind met veel plezier koop. Steun je ook die onbekende band mee. Die lui werken er ook hard voor, maar verdienen veel minder dan die overbekende band terwijl je die onbekende goed/beter vind. Draag je toch bij aan een meer eerlijke muziekindustrie (voor zover dat mogelijk is met die blinde idioten van Buma en Riaa). En verder doe ik vooral downloaden, hehe, en wanneer niemand meer cd's maakt kan (vrijwel) niemand ze meer kopen, althans de nieuwe. Wanneer dat het geval isstort het aanbod qua mp3/ogg ook in elkaar omdat er niks (nieuws) meer te rippen valt. Dus...
Oud 02-09-2002, 07:13
Verwijderd
nou, heel fijn..

slotje dan maar?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 07:17
Verwijderd
Citaat:
danique2 schreef:
blaa
t
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 11:04
CraigDavid
CraigDavid is offline
jij begrijpt het niet he?
ikzal het ff uitleggen

laten we zeggen dat een rapper, laten we hem rapper X (nee, niet DMX) noemen.
dus X rapt eerst heel diepzinnig en over treu shit.
doordat hij deep and treu rapt verkoopt zijn album goed en wordt platina of zo
maar daarna wordt zijn roem minder
dus wat doet hij, hij gaat rappen over wat mensen willen horen en rapt niet meer deep and treu. hij wordt een hipPOPer.

DAT is fout
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 11:10
Verwijderd
Citaat:
CraigDavid schreef:
ikzal het ff uitleggen

dus wat doet hij, hij gaat rappen over wat mensen willen horen en rapt niet meer deep and treu. hij wordt een hipPOPer.

DAT is fout
treu?

maar waar hij eerst over rapte, dat wilde mensen toch ook horen? anders zou ie nooit zo goed verkopen
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 11:17
konflict
konflict is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:
ikzal het ff uitleggen

DAT is fout
net zo fout als een wortelbroek?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 11:17
Rioto
ik schijt er behoorlijk op dat sommige "artiesten" zingen over dat de wereld zo kut is terwijl ze wel 3 auto,s hebben en een dikke vila fuck that
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 12:20
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
eXo schreef:
treu?

maar waar hij eerst over rapte, dat wilde mensen toch ook horen? anders zou ie nooit zo goed verkopen
lees ff beter voordat je commentaar geeft
eerst verkocht het goed maar later wordt het minder en daarom verandert X zijn stijl zodat hij meer gaat verkopen
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 12:35
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
ik heb zin in een biertje... iemand anders nog?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 12:37
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Silent Enigma schreef:
ik heb zin in een biertje... iemand anders nog?
nee, doe mij maar een sappie
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 13:11
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Maypole schreef:
ik schijt er behoorlijk op dat sommige "artiesten" zingen over dat de wereld zo kut is terwijl ze wel 3 auto,s hebben en een dikke vila fuck that
tja, emotionele verwaarlozing betekent vaak materiele welvaart
Oud 02-09-2002, 15:04
osmano
osmano is offline
commerciele kutzooi allemaal ,wel die muziek blijven maken alelen niet commerciel gaan ,en als het voor de nerds te hard is hebben ze pech
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 15:34
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Maypole schreef:
bedoel je zo'n nummer als van phil collins van another day in paradise waar het makkelijk is om als rijke over de armen te zingen
Oud 02-09-2002, 16:03
Verwijderd
Citaat:
a new noise schreef:
schaaphoofddeksel
je bent zelf een schaaphoofddeksel
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 18:56
qghp
qghp is offline
21:04 RIAN RUSSIAN PRIME-MINISTER, MACEDONIAN PRESIDENT HOLD TALKS IN REPUBLIC OF SOUTH AFRICA>>>
JOHANNESBURG, SEPTEMBER 2 /from RIA Novosti`s Andrei Malosolov/ - On Monday, Russian prime minister Mikhail Kasyanov discussed with Macedonian President Boris Trajkovski the situation in the Balkans and investment in that region.
As...

18:17 RIAN LITHUANIAN PRESIDENT: NOTHING WRONG WITH YUKOS CONTROLLING LITHUANIAN OIL BUSINESS>>>
RIGA, September 2, 2002. /from RIA Novosti correspondent Anatoly Baranovsky/. - Lithuanian President Valdas Adamkus sees nothing wrong with the fact that the Russian company Yukos acquired over a half of the stock in the oil refinery in Mazeikiai in...

17:14 RIAN PRESIDENT PUTIN RESPONDS TO LETTERS OF RUSSIAN PUPILS>>>
Moscow, September 2, 2002. /From a RIA Novosti correspondent/. - Russian President Vladimir Putin sent his reply letter to the pupils of the sixth forms of the secondary school number 1 in Pervouralsk, Sverdlovsk Region (the Urals).
...

15:38 Gazeta.ru Putin`s envoy for Kaliningrad problem completes visit to Poland>>>
Russian special presidential envoy for the issue of the Kaliningrad region and head of the Russian Federal Assembly delegation at the Parliamentary Assembly of the Council of Europe Dmitri Rogozin wrapped up consultations in a number of European...

15:35 Gazeta.ru Putin returns to Moscow after tour to regions>>>
President Vladimir Putin of the Russian Federation returned to Moscow in the evening of August 30, after spending eight days in several Russian regions.
Putin spent five days in the Far East. He presided over a conference dealing...

14:57 RIAN THE KREMLIN LOOKS FORWARD TO FORTHCOMING VISIT BY GERMAN PRESIDENT TO RUSSIA>>>
MOSCOW, September 2nd, 2002 /from a RIA Novosti correspondent/--Moscow believes that the forthcoming visit by German Federal President Johannes Rau will be an important event in Russo-German interstate relations and will greatly contribute to their...

14:26 RIAN PRESIDENT OF GEORGIA SAYS SITUATION IN PANKISI GORGE IS UNDER CONTROL>>>
TBILISI, SEPTEMBER 2, 2002. /From RIA Novosti Correspondent David Imedashvili/. - President Eduard Shevardnadze of Georgia asserts that the situation in the Pankisi Gorge is in "full control." He said this in the traditional National Radio interview...

14:16 RIAN PUTIN TO INSTRUCT GOVERNMENT AFTER HIS TRIP OVER FAR EAST AND SIBERIA>>>
MOSCOW, SEPTEMBER 2, 2002. /FROM RIA NOVOSTI CORRESPONDENT MARIANNA SHATIKHINA/--President Vladimir Putin intends to prepare a number of instructions to the government after his trips over the Far East and Siberia, he said on Monday at a traditional...

13:25 RIAN PRESIDENT PUTIN IS GLAD MORE RUSSIAN SCHOOLS COME TO USE COMPUTERS>>>
KOSTROVO, SEPTEMBER 2, 2002. /FROM RIA NOVOSTI CORRESPONDENT NATALIA GORBUNOVA/--Education is not only a set of knowledge, but also ideology, which transmits the idea of life, good and evil to children. Vladimir Putin expressed this opinion at a...

13:16 RIAN PRESIDENT PRAISES GOVERNMENT`S PREPARATIONS FOR NEW ACADEMIC YEAR>>>
MOSCOW, September 2, 2002. /From RIA Novosti correspondent/--Russian President Vladimir Putin has praised the government`s effort to make preparations for the new academic year.
Opening a traditional Monday meeting with the Cabinet...

12:43 RIAN VLADIMIR PUTIN BELIEVES CHILDREN SUBSIDIES SHOULD BE PAID SELECTIVELY>>>
KOSTROVO, /MOSCOW REGION/, SEPTEMBER 2, 2002. /FROM RIA NOVOSTI CORRESPONDENT NATALIA GORBUNOVA/--Vladimir Putin believes that children subsidies should be paid selectively, then their volume can be increased, a RIA Novosti correspondent...

11:19 RIAN PUTIN CONFIRMS THAT DEVELOPMENT OF RELATIONS WITH UZBEKISTAN IS ONE OF RUSSIA`S PRIORITIES>>>
MOSCOW, SEPTEMBER 2, 2002. /From RIA Novosti correspondent/--President of Russia Vladimir Putin has sent a message of congratulations to Islam Karimov, President of Uzbekistan, on the occasion of the republic`s Independence Day.
RIA...

15:38 Gazeta.ru Putin`s envoy for Kaliningrad problem completes visit to Poland>>>
Russian special presidential envoy for the issue of the Kaliningrad region and head of the Russian Federal Assembly delegation at the Parliamentary Assembly of the Council of Europe Dmitri Rogozin wrapped up consultations in a number of European...

15:35 Gazeta.ru Putin returns to Moscow after tour to regions>>>
President Vladimir Putin of the Russian Federation returned to Moscow in the evening of August 30, after spending eight days in several Russian regions.
Putin spent five days in the Far East. He presided over a conference dealing...

17:37 RIAN PRESIDENT PUTIN CONGRATULATED MUSCOVITES ON THE OCCASION OF THE CITY DAY>>>
MOSCOW, 31 August. /RIA Novosti correspondent/. On Saturday Russian President Vladimir Putin had a meeting with Moscow mayor Yuri Luzhkov and asked him to congratulate all Muscovites on the occasion of the City day. In the course of his meeting with...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 19:02
Rioto
Citaat:
BBEM schreef:

bedoel je zo'n nummer als van phil collins van another day in paradise waar het makkelijk is om als rijke over de armen te zingen
neuh ... er zijn zoveel bands die zingen over dat de wereld zo bagger plaats in ..met name metal bands ..maar ondertussen verdienen ze tonnen aan zo,n plaat en dat vind ik niet kunnen
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 19:07
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
Maypole schreef:

neuh ... er zijn zoveel bands die zingen over dat de wereld zo bagger plaats in ..met name metal bands ..maar ondertussen verdienen ze tonnen aan zo,n plaat en dat vind ik niet kunnen
wat dacht je van die zogenaamde ghetto hiphoppertjes met hun oh ik ben zo zielig want ik groede op in de armoede geblaat en daar over mekkeren terwijl ze hun hernia die ze opliepen aan de gouden kettingen die ze dragen laten masseren door de massage stoelen van hun bently
Oud 02-09-2002, 19:18
Rioto
Citaat:
je$u$ crust schreef:

wat dacht je van die zogenaamde ghetto hiphoppertjes met hun oh ik ben zo zielig want ik groede op in de armoede geblaat en daar over mekkeren terwijl ze hun hernia die ze opliepen aan de gouden kettingen die ze dragen laten masseren door de massage stoelen van hun bently
dat doet ie bagger vent kid rock toch oo,k over het harde leven in de ghetto zingen ...terwijl die lul geboren is in een rijke buurt ( athans dat heb ik gehoord)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2002, 19:23
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
Maypole schreef:

nee dan die hardcore lui, alsof die niet lopen te preken over wat er allemaal wel niet beter kan....
Oud 02-09-2002, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:

dat doet ie bagger vent kid rock toch oo,k over het harde leven in de ghetto zingen ...terwijl die lul geboren is in een rijke buurt ( athans dat heb ik gehoord)
detroit geloof ik, ergens tussen de trailerparks
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 19:29
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
HipTop!!! schreef:

KOOP GEEN CD'S!!!

he, dat lucht op
ik heb alle cd's van terrorizer, analcunt, aeternus, napalmdeath, sepultura, cannibal corpse,mortician...........zijn ze commercieel?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 19:32
Upior
Upior is offline
Citaat:
Built to last schreef:

ik heb alle cd's van terrorizer, analcunt, aeternus, napalmdeath, sepultura, cannibal corpse,mortician...........zijn ze commercieel?
Cd's van Terrorizer.. hebben ze nog meer dan World Downfall? En zo ja, hoe heten ze en zijn ze nog te krijgen?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 19:34
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
Upior schreef:

Cd's van Terrorizer.. hebben ze nog meer dan World Downfall? En zo ja, hoe heten ze en zijn ze nog te krijgen?

ze hebben er nog 1 genaamd 'go to school'
Oud 02-09-2002, 19:37
Slither
Slither is offline
Citaat:
HipTop!!! schreef:
Hai!

Ik wil ff zeggen tegen de mensen die altijd lopen te zeiken okver dat 'die' te commerceel is ...

(relaas)

Hai!

Ik wil even kwijt dat je niet zo moet zeuren, want deze hele discussie is al HÓNDERDEN keren langsgekomen, en iedereen weet nu toch écht wel hoe 't zit - dus hóe goed je 't ook bedoeld, je wijsheid is enigszins overbodig. Dank je.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 19:42
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
Upior schreef:

zijn ze nog te krijgen?
goed zoeken
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 19:51
Built to last
Built to last is offline
en ik denk wel te krijgen in boudisque of king kong
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 20:49
Roelade
Roelade is offline
Citaat:
Built to last schreef:
king kong
NIKO!!
Oud 02-09-2002, 21:13
86dagreed
86dagreed is offline
het belangrijkste is, dat je het verschil tussen toegankelijk en commercieel moet weten.

Jij maakt de muziek toegankelijk.
De kopers maken het commercieel.
Oud 02-09-2002, 21:30
PaulSimon
PaulSimon is offline
ik vind dit topic n btje erg makkelijk, en iedereen trapt er nog in ook....
tis dat je geen geld aan topics kan verdienen maar anders zou ik dit topic afdoen als commercieel...
niet dat er zoveel mis is met commercieel, zolang je maar achter wat je zegt staat [kromme zin]
en je kan natuurlijk ook nog gewoon n leuk liedje zingen want muziek maken is gwoon leuk....
daar al ns aan ged8?

[simpel voorbeeld]
ik heb ook wel ns ik ben vandaag zo vrolijk [herman van veen] gezongen op n dag dat ik me kut voelde
[/simpel voorbeeld]
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 21:36
Pharmacon
Pharmacon is offline
hehehe......eindelijk goed verwoord!!! *hulde*

- en ik ben vandaag zo vrolijk is pas echt lachuh in de duitse versie -
Oud 02-09-2002, 22:57
Verwijderd
Citaat:
CraigDavid schreef:

lees ff beter voordat je commentaar geeft
eerst verkocht het goed maar later wordt het minder en daarom verandert X zijn stijl zodat hij meer gaat verkopen
Ik lees het volgens mij wél goed hoor. Je zegt dat X eerst 'treu' (ik vraag me nog steeds af wat dat is) en 'deep' rapt. Daarom verkoopt ie goed. Dús veel mensen kopen z'n cd's, DÚS hij is populair. Waarom zou hij dan z'n muziek aanpassen om populairder te worden??
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 23:27
Saaaz
Saaaz is offline
Citaat:
eXo schreef:
Ik lees het volgens mij wél goed hoor. Je zegt dat X eerst 'treu' (ik vraag me nog steeds af wat dat is) en 'deep' rapt. Daarom verkoopt ie goed. Dús veel mensen kopen z'n cd's, DÚS hij is populair. Waarom zou hij dan z'n muziek aanpassen om populairder te worden??
omdat hij vooral opviel door zijn deuntjes denk ik dan... en dat was op het begin wel leuk... maar toen werden zijn teksten eens goed bekeken en die bleken minder te zijn..... en dus maakte hij speciaal teksten die het publiek leuk zou vinden...

niet zo zeuren over een voorbeeldje dus....
Oud 02-09-2002, 23:49
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Saaaz schreef:

omdat hij vooral opviel door zijn deuntjes denk ik dan... en dat was op het begin wel leuk... maar toen werden zijn teksten eens goed bekeken en die bleken minder te zijn..... en dus maakte hij speciaal teksten die het publiek leuk zou vinden...

niet zo zeuren over een voorbeeldje dus....
ja maar in dit verband juist wel, want de kwestie wordt ermee uitgebeeld.
Oud 03-09-2002, 00:25
Stevill
Stevill is offline
weet je wat ook best nutteloos is schelden ik weet niet of je weet hoeveel woorden er in de woordenboeken staan maar het zijn er veel en je kunt er vast wel een paar vinden om je net zo te uiten als in een voordehand liggend scheldwoord.
Oud 03-09-2002, 05:08
An
An is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
weet je wat ook best nutteloos is schelden ik weet niet of je weet hoeveel woorden er in de woordenboeken staan maar het zijn er veel en je kunt er vast wel een paar vinden om je net zo te uiten als in een voordehand liggend scheldwoord.

amen

en verder...
Oud 03-09-2002, 08:16
arrebar
arrebar is offline
sodom heeft wereldwijd meer dan een milioen cds verkocht en toch zijn ze niet comercieel dus wat lul je,
trouwens motorhead is ook niet comercieel terwijl ze veel cds verkopen
Oud 03-09-2002, 08:46
TygerStyle2001
TygerStyle2001 is offline
wat een gelul..

de meest rappers/mc's die bij een grote platenmaatschappij zitten moeten doen wat er tegen ze gezegd worden, en diepe en intelligente muziek koopt men minder snel dan het gelul over dikke auto's en lekkere wijven.. Maar artiesten gaan meestal bij een grote platenmaatschappij werken om meer bekendheid te krijgen, meer respect en ja meestal ook meer geld.. Neem nou bijvoorbeeld Eminem, ik ken veel mensen die eerst zeiden 'ja eminem was in de underground wel goed maar toen kwam 'the real slim shady' en die heb ik al zo vaak gehoord dat ik een scheithekel aan die vent heb gekregen'. Dan heb je hem volgens mij niet door, eminem maakt nummers als 'without me' , 'real slim shady ' 'my name is' om bekendheid te krijgen, top-40 kutjes en andere 13-jarige figuren vinden dat leuk en kopen die shit en dus ook zijn album , maar op dat album staat ook diep spul die hij vroeger ook maakte en zo wordt dat spul ook toegangkelijker, want eminem is een sublieme rapper, maar als hij alleen maar diep spul zou maken dan zou hij nooit zo bekend zijn geworden. Want zonder een grote platenmaatschappij maak je het 'BIJNA' nooit in de muziekwereld.. en dit is dan misschien een kromme manier om het toch nog te maken..
maar neem nou bijvoorbeeld ''blackalicious' een hip hop - formatie die toch zijn eigen ding doet maar ook bij een grote platenmaatschappij zit (MCA) die verkopen veel beter als al die andere 'diepe' hip hop alleen maar omdat ze bij een grote platenmaatschappij zitten, wat dus betekent meer radio air-play , meer reclame en zelfs een videoclip. maar ze maken nog steeds wat ze zelf willen, helaas laten niet alle platenmaatschappijen dit toe en daardoor is de underground meestal nog steeds de plek waar je kwaliteit kan vinden, omdat mensen daar hun eigen dingen kunnen doen en niet marketing gestuurd worden.....
Oud 03-09-2002, 11:43
ESCO
ESCO is offline
planet asia&rasco hebben een platen contract en zijn fucking goed,common t zelfde.
Beetje onzin dat underground hip hop beter zijn als Cali agents,rass kass,j live,kool g rap,common
Oud 03-09-2002, 16:11
TygerStyle2001
TygerStyle2001 is offline
Citaat:
ESCO schreef:
planet asia&rasco hebben een platen contract en zijn fucking goed,common t zelfde.
Beetje onzin dat underground hip hop beter zijn als Cali agents,rass kass,j live,kool g rap,common

zeg ik ook niet harry, ik zeg de GROTE platenmaatschappijen, ik heb ook nooit gezegd dat underground hip hop BETER is, ik zeg dat artiesten bij een MAJOR platenmaatschappij zich IN DE MEESTE GEVALLEN moeten aanpassen aan wat de maatschappij wil en dat heeft niks met de KWALITEIT van de artiesten te maken en daarnaast die artiesten die jij noemt hebben niet allemaal een MAJOR platen contract en zijn VRIJ om te beslissen wat ze maken....

leer de volgende keer begrijpend lezen a.u.b.
Oud 04-09-2002, 11:28
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

nee, doe mij maar een sappie
Hazes roeleert!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 16:56
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
Roelade schreef:

NIKO!!
's dat die kale?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 16:59
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
Built to last schreef:
's dat die kale?

HAHAHAHAHAH ja die ja , die gast die denkt zoveel over death metal en aanverwanten te weten
Reageren

Regels voor berichten