Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2002, 18:04
Verwijderd
wie kent deze musical/film/tv-serie?
Ik ga namelijk 16 september met 5-havo naar Londen, en de 18e (geloof ik) gaan we naar de musical Fame.
Ik hoorde van mn moeder dat het net zoiets als Heartbreak Highe was, maar dan om een soort kunstacademie. T lijkt me wel leuk
Alleen het is in het engels (lijkt me logisch als ik em in londen ga zien...) En ik ben bang dat ik er niet al te veel van ga snappen...

website van fame
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2002, 19:01
Balance
Balance is offline
gaaf!!!

ik heb hem nooit gezien maar ken wel het verhaal zeg maar (globaal dan).
allemaal peopletjes op een kunstacademie en die willen doorbreken. Gaan met ze allen bewijzen wat ze kunnen enzo en het is heel veel show.

je kan hier een samenvattinkje lezen (in nl.) en lezen hoe men de nederlandse musical van fame vond.

(8)fame, i'm gonna live forèèèver, i'm gonna learn how to fly'(8)
Oud 06-09-2002, 14:31
New Born
New Born is offline
Ik ben ook met school naar londen geweest. Ik heb daar ook fame gezien en hij was heel erg leuk!!!
Het engels dat er word gesproken is niet moeilijk om te verstaan.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 14:33
Verwijderd
Citaat:
New Born schreef:
Ik ben ook met school naar londen geweest. Ik heb daar ook fame gezien en hij was heel erg leuk!!!
Het engels dat er word gesproken is niet moeilijk om te verstaan.
ow gelukkig
wanneer ben jij dan naar londen geweest? Ook in gastgezinnen?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 16:43
machine_gun
machine_gun is offline
Jaa ik ben dr ook met skool heen geweest..Is echt superkoel!

Die lui kunnen me toch goed zingen en acteren! niet normaal meer..is echt super tof!!!
Oud 06-09-2002, 18:55
Verwijderd
I'm gonna live forever...!
weet wel waar het over gaat, ken het nummer (waar nu btw een verschrikkelijke cover van is ) maar heb de musical nog nooit gezien.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 19:06
Verwijderd
Fame is echt heeeel koel!!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 23:06
New Born
New Born is offline
Ik ben in mei naar londen geweest. We zaten niet in gastgezinnen maar in een heel ranzig youth hostel.
Het was echt heel erg leuk in Londen, ik zou er zo nog een x heel willen!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 08:21
Verwijderd
Citaat:
New Born schreef:
Ik ben in mei naar londen geweest. We zaten niet in gastgezinnen maar in een heel ranzig youth hostel.
Het was echt heel erg leuk in Londen, ik zou er zo nog een x heel willen!
wij gaan in gastgezinnen, in een plaatsje ten zuidoosten van londen, en dat schijnt een hele goede buurt te zijn (lees: grote huizen, geen douches, maar baden... )

en milk... mn ik heb dat liedje een keer voor mn moeder gebrand, mja, toen wist ik nog niet dat we naar fame gingen en alles... toch die cd maar en keertje zoeken en de songtekst zoeken
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 08:45
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
liedjes zijn echt kei-leuk, maar die film was un poosje gelden op tv en dat viel best tegen. Best langdradig!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 12:40
Amidala
Amidala is offline
serie:
film:
musical:
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 16:25
machine_gun
machine_gun is offline
Ik hoop voor je dat je dan een beetje een relaxt gastgezin hebt! Wij hadden namelijk helemaal geen relaxte lui, mochten niet eens weg s'avonds enzo...en t huis viel ook zwaar tegen, geen normale douche, eettafel enzo..majaa Engeland is sowieso al zwaar tof dus!!
Maare ga je ergens bij Hastings ofzo dan??
Oud 07-09-2002, 21:08
heavinly
heavinly is offline
Ja, ik vond het een coole film (ik wil de serie nog zien en ook in musical). Bij mij in de buurt wordt Fame de musical gemaakt en daar ga ik auditie voor doen.. dus misschien weet ik binnenkort nog veel meer van de musical af maar het lijkt me heeeel erg cool om die in Londen te zien!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 09:54
Verwijderd
Citaat:
machine_gun schreef:
Ik hoop voor je dat je dan een beetje een relaxt gastgezin hebt! Wij hadden namelijk helemaal geen relaxte lui, mochten niet eens weg s'avonds enzo...en t huis viel ook zwaar tegen, geen normale douche, eettafel enzo..majaa Engeland is sowieso al zwaar tof dus!!
Maare ga je ergens bij Hastings ofzo dan??
Ik zie wel wat voor gastgezin ik krijg. Ik zit sowieso met 1 vriendin, en waarschijnlijk wel met 3 vriendinnen in dat gastgezin
En ik ga naar een plaatsje ten zuidoosten van Londen, ik weet nu ff niet hoe dat heet.
Ik ben nu bij mn vader, en als ik weer bij mn moeder ben kan ik het opzoeken (dus vanavond of morgen zal ik zeggen in welk plaatsje we precies zitten )

en heavinly, mocht je in de musical mee mogen spelen kom ik Fame ook nog een keerjte in nederland kijken
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 21:20
shaya
shaya is offline
echt verwende mensen hier. gewoon met school naar londen en dan naar fame. maar er schijnt trouwens nu een nieuwe serie weer te zijn. (weer nie te zien hier)
Oud 11-09-2002, 07:27
Verwijderd
Citaat:
shaya schreef:
echt verwende mensen hier. gewoon met school naar londen en dan naar fame. maar er schijnt trouwens nu een nieuwe serie weer te zijn. (weer nie te zien hier)
hoezo verwend???
is gewoon een verplichte week, en als je niet naar londen gaat moet je 100 engelse boeken lezen, 1000 engelse websites bezoeken, en nog veel meer saaie engelse dingen doen... Dan ga ik toch liever naa londen. En dat we naar fame gaan, hebben de leraren die meegaan besloten. Een musical is ook verplicht in die 4 dagen londen, en dit jaar hebben de leraren voor fama gekozen.

Enne, wat is 'hier' voor jou? Dat je de nieuwe serie niet kan zien?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten