![]() |
|
Verwijderd
|
wie kent deze musical/film/tv-serie?
Ik ga namelijk 16 september met 5-havo naar Londen, en de 18e (geloof ik) gaan we naar de musical Fame. Ik hoorde van mn moeder dat het net zoiets als Heartbreak Highe was, maar dan om een soort kunstacademie. T lijkt me wel leuk ![]() Alleen het is in het engels (lijkt me logisch als ik em in londen ga zien...) En ik ben bang dat ik er niet al te veel van ga snappen... website van fame |
Advertentie | |
|
![]() |
|
gaaf!!!
ik heb hem nooit gezien maar ken wel het verhaal zeg maar (globaal dan). allemaal peopletjes op een kunstacademie en die willen doorbreken. Gaan met ze allen bewijzen wat ze kunnen enzo en het is heel veel show. je kan hier een samenvattinkje lezen (in nl.) en lezen hoe men de nederlandse musical van fame vond. (8)fame, i'm gonna live forèèèver, i'm gonna learn how to fly'(8)
|
Ik hoop voor je dat je dan een beetje een relaxt gastgezin hebt! Wij hadden namelijk helemaal geen relaxte lui, mochten niet eens weg s'avonds enzo...en t huis viel ook zwaar tegen, geen normale douche, eettafel enzo..majaa Engeland is sowieso al zwaar tof dus!!
Maare ga je ergens bij Hastings ofzo dan??
|
![]() |
Ja, ik vond het een coole film (ik wil de serie nog zien en ook in musical). Bij mij in de buurt wordt Fame de musical gemaakt en daar ga ik auditie voor doen.. dus misschien weet ik binnenkort nog veel meer van de musical af
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik ga naar een plaatsje ten zuidoosten van Londen, ik weet nu ff niet hoe dat heet. Ik ben nu bij mn vader, en als ik weer bij mn moeder ben kan ik het opzoeken (dus vanavond of morgen zal ik zeggen in welk plaatsje we precies zitten ![]() en heavinly, mocht je in de musical mee mogen spelen kom ik Fame ook nog een keerjte in nederland kijken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
is gewoon een verplichte week, en als je niet naar londen gaat moet je 100 engelse boeken lezen, 1000 engelse websites bezoeken, en nog veel meer saaie engelse dingen doen... Dan ga ik toch liever naa londen. En dat we naar fame gaan, hebben de leraren die meegaan besloten. Een musical is ook verplicht in die 4 dagen londen, en dit jaar hebben de leraren voor fama gekozen. Enne, wat is 'hier' voor jou? Dat je de nieuwe serie niet kan zien? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Fight For Fame Bandwedstrijd 29 Februari en 1 Maart 2008 JorisChamp | 0 | 22-01-2008 20:43 | |
Muziek |
[E-drum] Fame Verwijderd | 7 | 21-05-2005 13:39 | |
Muziek |
Fame Academy> I need 2 know jewel4life | 13 | 21-11-2003 16:21 | |
Muziek |
je liefde uitgedrukt in een songtekst... MissBi@tch | 108 | 01-03-2003 09:32 | |
Muziek |
Wat hearst? Infaustus | 444 | 20-10-2002 19:30 | |
Verhalen & Gedichten |
I`m Not Popular, But I Don`t Care vempire | 6 | 19-09-2001 18:57 |