Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2002, 17:25
2 good 4 You
2 good 4 You is offline
er is een plaats in de hemel die
Rainbow Bridge heet.
als een dier, dat een hele sterke binding met iemand van hier,
overlijdt,gaat diet dier naar Rainbow Bridge.
daar zijn graslanden en heuvels voor al onze speciale vrienden.
zodat ze kunnen rennen en samen kunnen spelen.
er is genoeg eten,water en zonneschijn en al onze vrienden zijn er warm en comfortabel.

alle zieke en oude dieren worden hersteld in gezondheid en kracht,die gewond of verminkt waren, worden weer ongeschonden en sterk, precies zoals wij ze ons herinneren in onze dromen.
de dieren zijn gelukkig en tevreden,maaar er is één klein ding;ze missen allemaal een speciaal iemand,iemand die achtergelaten is,

ze rennen en spelen samen,maar er komt een dag waarop er één plotseling stopt en ik de verte kijkt,zijn heldere ogen staan strak,zijn lichaam begint verlangend te trillen,opeens breekt hij uit de groep,vliegt over het gras, sneller en sneller,je bent gezien en wanneer jij en je speciale vriend elkaar weer eindelijk treffen,houdt he het stevig vast in jullie vreugdevol weerzien, om nooit meer gescheiden te worden.

de vrolijke kussen regenen op je gezicht,je handen aaien het liefdevolle hoofd,en je kijkt weer in die vertrouwde ogen, zolang weg uit je leven, maar altijd aanwezig in je hart.

dan kruis je de Rainbow Bridge samen......

ik denk dat er zeker zo een plaats is en dan zie ik eindelijk mijn pony terug
Reageren

Regels voor berichten