Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2002, 21:08
charly not
charly not is offline
wat vind je daarvan??
Oud 06-09-2002, 21:21
rabecca
rabecca is offline
ehm... als je er allebei geen problemen mee hebt en je er niemand mee kwetst (bijv als een van twee geen vrijgezel is)
maakt het niet veel uit vind ik.
zolang het maar duidelijk blijft als je er allebei geen gevoel bij hebt is het geen probleem als een van de twee verliefd word op de ander en de ander niet kun je er beter mee kappen.
Oud 06-09-2002, 21:22
_just_me_86
_just_me_86 is offline
waarom zou dat niet kunnen? als dat is wat jullie willen....
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 21:31
CryptapiX
CryptapiX is offline
mjayh op zich moet het wel kunne
maar je voelt je dan toch aangetrokken tot de andere anders doe je het niet...
dus dan zou ik me toch echt afvrage of er niet meer is dan alleen zoenen ?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 21:45
20marianne12
20marianne12 is offline
Jawel moet wel kunnen... zolang er maar duidelijkheid blijft, misschien wil die jongen wel meer, of misschien voel jij eigenlijk toch wel meer voor hem ofzo... maar ja zolang het duidelijk voor beide alleen zoenen is... Zelf heb ik het nog nooit gedaan, 2 keer zoenen voor 1 keer () met een jongen...
Oud 06-09-2002, 22:01
Yora
Citaat:
20marianne12 schreef:
Jawel moet wel kunnen... zolang er maar duidelijkheid blijft, misschien wil die jongen wel meer, of misschien voel jij eigenlijk toch wel meer voor hem ofzo
Precies anders word het alleen maar een vaag zootje sh*t op het einde hehehe

Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 22:28
Verwijderd
Sjaah ik het zelf wel gedaan

ik weet niet precies waarom, je vind iemand wel leuk, en toch wel best erg leuk, dus na 1x heb je er geen genoeg van of je hebt een zwak of wat dan ook

maar ik was gewoon niet verliefd en ik denk ook niet toe aan verkering

het kan best leuk zijn en het is zeker meer dan zoenen maar je moet wel een beetje duidelijk zijn ja teegen elkaar want het kan makkelijk voorkomen dat de één meer wil, of dat iedereen er zich mee bemoeid of dat er op een andere manier misverstanden ontstaan...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 23:26
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik snap het nooit zo

Als ik zelf meerdere keren met iemand zoen, vind ik diegene waarschijnlijk onbewust wel ergens leuk anders zou ik het niet doen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 23:49
Verwijderd
Ooit gehoord van alleen lust, ik heb het ook gedaan, lekker bijzonder maar ja waarom niet he.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 10:03
Roozie
Roozie is offline
Bij mij komt t er dan op neer dat ik diegene dan toch erg leuk vind maar dat het niets kan worden, of iets, als ik vaker met iemand zou zoenen dan zou ik meer willen, alleen maar avondjes zoenen is niet genoeg.
Oud 07-09-2002, 11:58
heldin
heldin is offline
ik heb zoiets wel gehad, alleen ging het op een gegeven moment verder dan zoenen alleen. we hebben nooit echt iets met elkaar gehad, tis meer een vrij apparte vriendschap..
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 17:17
*meissie*
*meissie* is offline
hoopgevend...
Oud 07-09-2002, 17:18
Verwijderd
Dat doe ik wel vaker Zoals die jongen zei; het is een sex relatie zonder de sex.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 17:51
PardonMe
PardonMe is offline
Als dat is wat je wilt..
maar ik vind het gewoon inhoudloos.. Zoenen om het zoenen.. ik zoen liever met iemand waar ik meer voor voel dan alleen 2 lippen en een tong..
Oud 07-09-2002, 17:59
Roos
Roos is offline
Mja, heb een keer 5x met een jongen gezoend (op 5 avonden), maar het is nooit wat geworden.
We zagen elkaar altijd bij het uitgaan, maar spraken verder nooit wat af.
Net toen we een afspraak hadden gemaakt, had ik al een andere jongen leren kennen, en heb ik die afspraak afgezegd.
Oud 07-09-2002, 18:16
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
k doe er niet aan... k vind het niet echt interessant om met een jongen te zoenen die ik niet leuk vind. en dus wil ik alleen met ze zoenen als ik ze leuk vind, maar dan niet voor 1 vond maar voor vast. als ik dan met ze zoen voor 1 avond of voor meerdere avonden en dat was het, kan ik er echt depri van worden.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 19:31
Orion16
Orion16 is offline
Is niets geks aan als je elkaar gewoon hartstikke leuk vind. Tenzij je allebei een vriend/vriendin hebt of gewoon zoent voor de lol met elkaar terwijl je niets om elkaar geeft vind ik het supersletterig!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:
Is niets geks aan als je elkaar gewoon hartstikke leuk vind. Tenzij je allebei een vriend/vriendin hebt of gewoon zoent voor de lol met elkaar terwijl je niets om elkaar geeft vind ik het supersletterig!
Veule slat
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 12:04
Esmée
Esmée is offline
Mja kan gebeuren...
Vind er niks slechts aan, alleen kan ik persoonlijk dat meestal niet zonder verdere gevoelens voor die persoon te ontwikkelen (soms ook wel hoor) dus dan is het niet zo handig. Maar voor de rest zie ik geen probleem als je er allebei hetzelfde over denkt.
Oud 08-09-2002, 12:13
Verwijderd
Als die mensen allebei dezelfde gevoelens en verwachtingen hebben en ze vinden het allebei leuk enzo.....
Nou mooi toch?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 12:57
Tox
Tox is offline
Citaat:
Rosa! schreef:
Sjaah ik het zelf wel gedaan

ik weet niet precies waarom, je vind iemand wel leuk, en toch wel best erg leuk, dus na 1x heb je er geen genoeg van of je hebt een zwak of wat dan ook

maar ik was gewoon niet verliefd en ik denk ook niet toe aan verkering

het kan best leuk zijn en het is zeker meer dan zoenen maar je moet wel een beetje duidelijk zijn ja teegen elkaar want het kan makkelijk voorkomen dat de één meer wil, of dat iedereen er zich mee bemoeid of dat er op een andere manier misverstanden ontstaan...
Iddem dito
Oud 08-09-2002, 12:58
Tox
Tox is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Nee je bent pas een slet als je elke week met andere gaat zoenen.
Oud 08-09-2002, 15:07
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
rabecca schreef:
ehm... als je er allebei geen problemen mee hebt en je er niemand mee kwetst (bijv als een van twee geen vrijgezel is)
maakt het niet veel uit vind ik.
zolang het maar duidelijk blijft als je er allebei geen gevoel bij hebt is het geen probleem als een van de twee verliefd word op de ander en de ander niet kun je er beter mee kappen.
inderdatus
Reageren

Regels voor berichten