![]() |
|||
Ik wil dat de links link ge-aligned worden en ik wil de <ul>-blokjes houden. Maar nu de 2 volgende stukjes html.
En het zit hem hem in de laatste " in het commando <p align="left"> Citaat:
Hier worden de links wel links ge-aligned maar doet de 1e link het dus niet. Citaat:
De 1e link doet het ook. Maar hij aligned niet meer naar links. p in div veranderen maakt ook niks uit(dat gaf een vriend van me als optie "probeer dat es, misschien werkt het dan"). De 2 frames staan in een vergelijkingframepje, klik hier om die te zien Maar waar ligt het aan? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kan (mag) geen UL (of OL) in een P tag zetten... Gebruik hiervoor liever een DIV. Tekst kun je uitlijnen met CSS. Bijvoorbeeld: Code:
div { text-align: left; } |
![]() |
|
ik had die div al geprobeerd gister, maar dat maakte nix uit, maar ik probeer het wel ff.
Thnx voor de tips. Ik heb het dus veranderd in div(linkerframe in het testframe, zie link 1e post) en het maakt dus niet uit. Of doe ik nou nog steeds iets fout? Laatst gewijzigd op 09-09-2002 om 18:06. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Code:
<ul> <a href="link1.html" target="content"><li>Link1</a> <a href="link2.html" target="content"><li>link2</a> <a href="link3.html" target="content"><li>link3</a> <a href="link4.html" target="content"><li>link4</a> </ul> De UL heeft alleen een LI als sub-element. De LI kan wel andere elementen hebben, zoals A. Het moet dus worden: Code:
<ul> <li><a href="link1.html" target="content">Link1</a> <li><a href="link2.html" target="content">link2</a> <li><a href="link3.html" target="content">link3</a> <li><a href="link4.html" target="content">link4</a> </ul> ![]() Code:
<ul style="text-align: right"> ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Webdesign (HTML/CSS) & sitechecks Enlightenment | 511 | 10-08-2006 14:14 | |
Software & Hardware |
[PHP] Error Verwijderd | 7 | 27-01-2005 16:26 | |
Software & Hardware |
Pop-up Martijn | 28 | 27-09-2003 15:39 | |
Software & Hardware |
[html] Balk leeft zn eigen leven Hypocrisy_Female | 1 | 09-09-2003 13:04 | |
Software & Hardware |
(PHP)gastenboek spsup | 11 | 04-05-2003 18:02 | |
Software & Hardware |
kan iemand me helpen ? katten | 3 | 27-02-2003 21:04 |