Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2002, 22:55
Ji Sung Dennis
Ji Sung Dennis is offline
Ik had daarnet met een meid een msn gesprek en die vond dat een meisje perse jonger moest zijn als de jongen. Mij maakt het dus echt niets uit, wat vinden jullie? Het is zo wel als ik in me omgeving kijk, bijna altijd is het meisje/vrouw de jongste....
Oud 08-09-2002, 23:01
Genesis
Genesis is offline
let op, nu komen er emoties los... over dat vrouwen verder ontwikkeld zijn enzoow En dat ze zich daarom zooo ver verheven voelen boven de heren dat ze vinden dat ze geestelijk altijd een paar jaar ouder zijn..

let op, het gaat zometeen gezegd worden!

Genesis
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 00:49
Verwijderd
Neuj, onzin.. zolang het verschil maar niet wordt een vrouw van 40 met een 'jongen' van 25..... dat vindt ik toch echt niet kunnen
Of bijv. een meid van 25, met een jong van 16...
verder... ach ligt helemaal aan de persoon, levenservaring, inteligentie ensow *probeert slim te klinken*
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 01:27
Verwijderd
Ik zou nu op dit moment niks met een jongen van 15/16 willen. Gewoon omdat IEDEREEN (dus niet alleen jongens ) op die leeftijd te jong is in mijn ogen. Over 3 jaar zou ik misschien wel wat met iemand van 18 willen. Ik val gewoon op wie ik val en dan haak ik niet af als diegene wat jonger is (dan ik).
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 07:37
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
Genesis schreef:
let op, nu komen er emoties los... over dat vrouwen verder ontwikkeld zijn enzoow En dat ze zich daarom zooo ver verheven voelen boven de heren dat ze vinden dat ze geestelijk altijd een paar jaar ouder zijn..

Genesis
ik denk dat dat ook wel zo is van 14 tot ongeveer 20 jaar... daarna is et volgensmij wel redelijk gelijk
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 08:07
highlight
highlight is offline
Het zou mij niet zoveel boeien als de jongen jonger zou zijn, als hij maar op 1 lijn zit met mij...
Oud 09-09-2002, 09:16
fsb_b3
fsb_b3 is offline
Spreekwoord is: Liefde op het eerste gezicht. Niet liefde omdat hij ouder is als mij.

Oke mijn vriend is ouder dan ik ben, maar niet omdat dat hoord. Je voelt je zo oud als je bent.

[COLOR=ora ngered]Wat die meid zegt is onzin.[/COLOR]
Oud 09-09-2002, 09:45
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
fsb_b3 schreef:
hoord

Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 10:11
nl2suzy
nl2suzy is offline
Ik vind het ook nogal onzinnig.. alhoewel het wel het meeste voorkomt dat het meisje jonger is.. maar dat is gewoon.. zo gegroeit denk ik.. niet omdat het zo hoort.. Mijn vriend is ook ouder.. en ik weet niet ik vind jongens die iets jonger dan mij zijn veelal niet echt heel geweldig..

Moet er wel een beetje mee kunnen praten natuurlijk.. maar dat is per persoon heel verschillend denk ik..
Oud 09-09-2002, 10:50
Fleurop
Fleurop is offline
ik val nou eenmaal op oudere jongens.. maar mocht ik ooit een leuke "jongere" jongen tegenkomen... naja, dan is dat niet anders
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 10:58
Verwijderd
toevallig is mijn vriend ouder, 9,5 jaar ouder om precies te zijn... en tja... we hadden ook even oud kunnen zijn. of hij jonger...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 14:32
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik wil altijd graag een oudere jongen. En dan bedoel ik veel ouder, dus geen twee of drie jaar. Jonge jongens doen me niks, hebben ze ook nooit gedaan. Ik hou van een man met ervaring op alle gebieden, die mij wat te bieden heeft en zijn leven op de rails heeft. Bij wie ik me beschermd en klein voel. En ja, die heb ik gevonden. Hij is acht jaar ouder.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 15:03
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:

Citaat:
fsb_b3 schreef:
als mij.
Oud 09-09-2002, 15:03
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
water willowglo schreef:
ik val nou eenmaal op oudere jongens.. maar mocht ik ooit een leuke "jongere" jongen tegenkomen... naja, dan is dat niet anders
en wat hoe meot ie deruit zien?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 15:55
PardonMe
PardonMe is offline
Nee ik vind dat dat niet perse hoeft hoor..
stel je ontmoet de jongen van je dromen, maar je wilt toch maar niet met hem omdat hij jonger dan jezelf is... Beetje maf..
Ik vind niet dat het perse nodig is!
Oud 09-09-2002, 16:07
Nuck
Nuck is offline
Ik heb tot nu toe alleen nog maar irritante jongens van mijn leeftijd gezien (), ik heb ze liever wat ouder. Dan gedragen ze zich tenminste normaal (de meeste dan). Maar als mijn droomjongen een jaartje jonger is, het zij zo.
Oud 09-09-2002, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Genesis schreef:

Genesis
Is toch zo? Tenminste in de puberteit

Nou ja, zal voor mij wel niet opgaan, want die van mij waren toch meestal een paar maand jonger...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 16:23
Verwijderd
Hangt ervanaf, als ik meteen hoor dat iemand jonger is, is, heel eerlijk, de kans voor mij kleiner dat ik iets met 'm krijg. Ik weet niet, een oudere jongen spreekt me toch iets meer aan. Maar als het echt klikt ofzo, of ik kom er pas later achter en we zitten wel redelijk op 1 lijn, dan kan het best, vind ik. Hoewel ik over 't algemeen wel op jongens van een paar, of meer , jaar ouder val.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 16:46
Orion16
Orion16 is offline
Ligt er een beetje aan, maar een grens zou ik wel trekken, echt minimaal 15 / 16 (dan niet een gemiddeld meisje van 15, maar echt een serieus meisje, het ligt er gewoon een beetje aan)
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 16:52
martijn1985
martijn1985 is offline
Zie ook dit topic
Oud 09-09-2002, 19:27
shaya
shaya is offline
mijn vriend is heeel lief en hij is bijna een jaar jonger dan ik maar toch passen we best wel bij elkaar. (best goed zelfs)
Oud 09-09-2002, 19:42
WolterB
WolterB is offline
ik vind welf dat het niet echt veel moet uitmaken wie er nou jonger is: als het goed klikt en ja kan goed praten, wat is dan het probleem?
Oud 10-09-2002, 13:07
gizmo
gizmo is offline
Het hoeft niet perse, waarom zou dat zijn?!

Zelf ben ik met een jongen gegaan die jonger dan mij was. En eerlijk gezxegd kon ik dat af en toe toch wel merken.... dat is uiteindelijk oook een beetje waarom ik er niet zo veel zin meer in had en niet meer verliefd was... ik vond hem te kinderlijk...

Maarja.. het kan ook best goed werken hoor, dat zie ik wel in mijn omgeving.
Oke.. het komt vaker voor dat het meisje jonger is dan de jongen.. maar dat het zo "moet".. nee dat vind ik niet. Als je goed kutn vinden.. lol hebben praten enzo... wat is dan idd het probleempje ?
Oud 10-09-2002, 20:11
sientjuh
sientjuh is offline
Mijn vriend is 50 weken jonger dan ik.
Hij iet er (gelukkig?) veel ouder uit , dus het valt allemaal wel mee, meer het blijft een feit dat veel mensen dit raar vinden.
Soms vragen ze wel eens hoe oud hij is, en dan antwoord ik dus een jaar jonger, over het algemeen is de reactie dan " o, *stilte"
Het is vervelend dat mensen zo reageren vind ik,
maar toen ik hem leerde kennen heb ik niet naar zn leeftijd gevraagd. Ik vond hem gewoon leuk en kwam er later pas achter dat hij jonger was. Misschien maar beter ook want anders was ik vast nooit met m meegegaan naar de bios en ik ben er toch zeker wel van overtuigd dat ik de geweldigste vriend heb die ik ook gehad heb.
Hij is echt superlief enzow.
Dat hij een jaar jonger is is over het algemeen niet te merken, maar 50weken is ook niet zo heel veel natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 21:47
casey
casey is offline
Tja, da's zo'n eeuwig dilemma lijkt me.. als die personen er zelf gelukkig mee zijn, dan zou niemand hun dat geluk mogen afnemen toch?
Ik ken een paar koppels waar de jongen een jaar jonger is dan het meisje, so what? Ze zijn even leuke stelletjes hoor!
Oud 10-09-2002, 22:12
Verwijderd
Iedereen moet dat natuurlijk voor zichzelf weten. Ik kan het me persoonlijk alleen niet voorstellen, iets te hebben met een erg jong meisje, pak 'm beet 14 of 15...de discussies moeten wel een beetje op gelijk niveau plaats kunnen vinden...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Genesis schreef:

Genesis
Kan allemaal wel zijn wat je zegt, maar het is onderzocht (weet ff niet door wie), maar het blijkt dat jongens tot rond hun 21ste, 2 jaar achterlopen op meiden. Daarna verdwijnt dat verschil.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 09:40
Daughter of Darkness
Daughter of Darkness is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Ligt er een beetje aan, maar een grens zou ik wel trekken, echt minimaal 15 / 16 (dan niet een gemiddeld meisje van 15, maar echt een serieus meisje, het ligt er gewoon een beetje aan)
Minimaal 15/16 dus? En wat als ze nou ouder is als jij?
Ik zelf val alleen op jongens die ouder en groter(!) zijn dan ik.
Mijn vriend is 24 en ik 18. Toen ik 14 was had ik een vriend van 23. Dat heeft 3 jaar geduurd duzzz. Al mijn "gewone" vrienden zijn ook ouder dan ik.
Reageren

Regels voor berichten