Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het ook nogal onzinnig.. alhoewel het wel het meeste voorkomt dat het meisje jonger is.. maar dat is gewoon.. zo gegroeit denk ik.. niet omdat het zo hoort.. Mijn vriend is ook ouder.. en ik weet niet ik vind jongens die iets jonger dan mij zijn veelal niet echt heel geweldig..
Moet er wel een beetje mee kunnen praten natuurlijk.. maar dat is per persoon heel verschillend denk ik..
|
![]() |
Ik wil altijd graag een oudere jongen. En dan bedoel ik veel ouder, dus geen twee of drie jaar. Jonge jongens doen me niks, hebben ze ook nooit gedaan. Ik hou van een man met ervaring op alle gebieden, die mij wat te bieden heeft en zijn leven op de rails heeft. Bij wie ik me beschermd en klein voel. En ja, die heb ik gevonden. Hij is acht jaar ouder.
|
![]() |
|
Nee ik vind dat dat niet perse hoeft hoor..
stel je ontmoet de jongen van je dromen, maar je wilt toch maar niet met hem omdat hij jonger dan jezelf is... Beetje maf.. Ik vind niet dat het perse nodig is!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nou ja, zal voor mij wel niet opgaan, want die van mij waren toch meestal een paar maand jonger... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hangt ervanaf, als ik meteen hoor dat iemand jonger is, is, heel eerlijk, de kans voor mij kleiner dat ik iets met 'm krijg. Ik weet niet, een oudere jongen spreekt me toch iets meer aan. Maar als het echt klikt ofzo, of ik kom er pas later achter en we zitten wel redelijk op 1 lijn, dan kan het best, vind ik. Hoewel ik over 't algemeen wel op jongens van een paar, of meer
![]() |
![]() |
|
ik vind welf dat het niet echt veel moet uitmaken wie er nou jonger is: als het goed klikt en ja kan goed praten, wat is dan het probleem?
|
Het hoeft niet perse, waarom zou dat zijn?!
Zelf ben ik met een jongen gegaan die jonger dan mij was. En eerlijk gezxegd kon ik dat af en toe toch wel merken.... dat is uiteindelijk oook een beetje waarom ik er niet zo veel zin meer in had en niet meer verliefd was... ik vond hem te kinderlijk... Maarja.. het kan ook best goed werken hoor, dat zie ik wel in mijn omgeving. Oke.. het komt vaker voor dat het meisje jonger is dan de jongen.. maar dat het zo "moet".. nee dat vind ik niet. Als je goed kutn vinden.. lol hebben praten enzo... wat is dan idd het probleempje ?
|
Mijn vriend is 50 weken jonger dan ik.
Hij iet er (gelukkig?) veel ouder uit ![]() Soms vragen ze wel eens hoe oud hij is, en dan antwoord ik dus een jaar jonger, over het algemeen is de reactie dan " o, *stilte" Het is vervelend dat mensen zo reageren vind ik, maar toen ik hem leerde kennen heb ik niet naar zn leeftijd gevraagd. Ik vond hem gewoon leuk en kwam er later pas achter dat hij jonger was. Misschien maar beter ook want anders was ik vast nooit met m meegegaan naar de bios en ik ben er toch zeker wel van overtuigd dat ik de geweldigste vriend heb die ik ook gehad heb. Hij is echt superlief enzow. Dat hij een jaar jonger is is over het algemeen niet te merken, maar 50weken is ook niet zo heel veel natuurlijk... |
![]() |
|
![]() |
Tja, da's zo'n eeuwig dilemma lijkt me.. als die personen er zelf gelukkig mee zijn, dan zou niemand hun dat geluk mogen afnemen toch?
Ik ken een paar koppels waar de jongen een jaar jonger is dan het meisje, so what? Ze zijn even leuke stelletjes hoor!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zelf val alleen op jongens die ouder en groter(!) zijn dan ik. Mijn vriend is 24 en ik 18. Toen ik 14 was had ik een vriend van 23. Dat heeft 3 jaar geduurd duzzz. Al mijn "gewone" vrienden zijn ook ouder dan ik.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[artikel] Grote zorgen om seksmoraal Capelse jongeren Dekaloog | 7 | 18-03-2015 18:54 | |
Liefde & Relatie |
jongen jonger dan meisje Fainne | 51 | 30-04-2006 22:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Liefde & Relatie |
Algemeen topic: Leeftijdsverschil Somebody Special | 284 | 14-07-2003 09:14 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |