| Advertentie | |
|  | |
|  12-09-2002, 15:50 | ||
| Citaat: 
    nja als er niemand komt dan ga k ook niet hoor | ||
|  12-09-2002, 19:51 | ||
| Citaat: 
    maar ik denk dit keer toch echt dat ik er een btje mee moet oppassen .. kwil in de toekomst nog wel eens soepel kunnen lopen etc    en zonder joey kunnen dat soort fotows toch nie   
	__________________ Ik ben makkelijker dan Mokkol!! || if (Mokkol == goeieGrap) { pinksteren == pasen; } [NERD] | ||
|  12-09-2002, 23:16 | |
| 

Ik denk er eigenlijk ook wel een btje over om niet te komen .. aangezien de pre-meeting al niet door lijkt te gaan , en ik daarom ook al een donkerbruin vermoeden heb over de after-meeting .. en mn been .. en bla .. nuja .. ik zie morgen nog wel .. 8ballll~~~!!    
	__________________ Ik ben makkelijker dan Mokkol!! || if (Mokkol == goeieGrap) { pinksteren == pasen; } [NERD] | |
|  12-09-2002, 23:33 | ||
| Citaat: 
 moet trouwens wel anders word heav boos     | ||
|  13-09-2002, 06:55 | ||
| Citaat: 
  hmmm, dit is prob ook mn laatste post, op school .. dat IP is gebanned    dus tot 4uur CS 
	__________________ Ik ben makkelijker dan Mokkol!! || if (Mokkol == goeieGrap) { pinksteren == pasen; } [NERD] | ||
|  13-09-2002, 16:19 | |
| 

wat is dit nou? staan peter en ik op het CS ... en dan staat er verder niemand   mjah ... en nu?!?!?!?! als het echt nie lukt ofzo .. dan bellen we Lester en/of Jaap wel ff ... maarrrr we zien wel  mijn nr is )^!)@$&&() zonder shift  aangezien je je telnr hier niet neer mag zetten   
	__________________ Ik ben makkelijker dan Mokkol!! || if (Mokkol == goeieGrap) { pinksteren == pasen; } [NERD] | |
|  14-09-2002, 16:32 | ||
| Citaat: 

| Advertentie | 
|  | 
|  | 
| 
 | 
 |