Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Uh kan dit niet beter op lyfestile ?
om even antwoord te geven op je vraag: Uh ja, ik ben wel degelijk veranderingen ondergaan in m'n manier van leven en hoe ik er tegen aan kijk, alsmede de muziek die ik luister maar ik weet niet of dat direct verband houdt. |
![]() |
||
Citaat:
het gaat om muziek er word gevraagd naar een mening en dan nog als het om een gevoel zou gaan kan het nog beter op psychologie maar daar is het al helemaal knudde, en het gaat me vooral om welke muziek dus.
||
Verwijderd
|
Citaat:
probeer ook goeie hiphop* te vinden... tot nu toe erg weinig resultaat ![]() *goei is hier natuurlijk relatief (eigenlijk altijd) en een persoonlijke mening |
![]() |
|
vroeger had ik wel altijd 'periodes', dan luisterde ik een tijdje alleen drum 'n bass, of alleen techno, of alleen downtempo etc. nu is dat niet meer, en luister ik vrijwel alles gewoon door elkaar heen. met lifestyle heeft dat weinig te maken, al zijn m'n kleren tegenwoordig wat minder met een merkje omdat ik dan meer cd's kan kopen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() back ontopic. ik luister (en zoek) wel behoorlijk veel muziek dus je kunt wel zeggen dat als mn muzieksmaak veranderd dat m'n 'leven' (relatief) ook veranderd. |
![]() |
|
ik luister alleen maar naar punk (HC, skapunk enz...zo'n beetje alles wat over punk valt))
er is nog wel meer goeie muziek maar nix klinkt zo goed als punk vind ik dus waarom zou ik andere muziek luisteren
|
sinds het met mezelf wat beter gaat luister ik nog meer naar superblije muziek
![]() maar eigenlijk maakt dan ook weer meer muziek me blij dan eerst hmzzz
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Qua denkwijze is er bij mij niet veel veranderd, behalve dat ik nou wel naar muziek kan luisteren zonder verder stil te staan bij de achterliggende gedachte van de tekst. Erg makkelijk in het geval van sommige blackmetal.
Wat muziek betreft ben ik in de loop der jaren veel meer verschillende soorten muziek gaan luisteren c.q. leren waarderen. In den beginne, toen ik nog een puppy was, was 't vooral Metallica & consorten. Nou is 't van Lacrimosa tot Prodigy, van Prodigy tot Dimmu Borgir. Van VNV Nation tot Hypertraxx. You get the picture. Alleen luister ik nog steeds geen country, el-cheapo projecten-top40, jazz (met name koperjazz vind ik verschrikkelijk) en blues. En ik denk dat dat niet zal veranderen, eigenlijk. Laatst gewijzigd op 19-09-2002 om 20:38. |
![]() |
|
Ik was vorig jaar nogal depressief en luisterde veel gothic shit waar ik mezelf bij weg kon kwellen.. toen kreeg ik een over het algemeen blijere periode en heb ik mijn gothic cdtjes niet eens meer aangeraakt.. veel nieuwe ska leren kennen.. nu gaat het weer wat minder met me maar luister juist meer ska en punkrock en juist geen sad emo..
|
ehmz k luister wel steeds meer metal en ska enzo, terwijl mn smaak vroeger heel erg bij punk en hardcore bleef hangen maar of dat echt door een verandering van lifestyle komt...
al moet k zeggen dat k qua kleding ook steeds andere dingen uitzoek en ook met dingen waar k me een half jaar/jaar geleden nog heel erg druk om kon maken (quea thoughts enzo) me steeds minder bezig houd |
Advertentie |
|
![]() |
|
|