Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het is inmiddels vrijwel zeker dat ik kom
![]() Ook al is het in eerste instantie alleen voor Pim (Unex) en Paul (Doc), van de rest merk ik het als ze er zijn ![]() ![]() Hoewel het me ook leuk lijkt Anneee en Tijmen eens te zien. Die komen volgens de meeting manager ook, maar goed .. ik merk het wel ![]() @Internationalist: Nogmaals sterkte.. |
![]() |
|
![]() |
Misschien is dit een vraag waarop de doodstraf staat, maar mijn idee is: Geef je onwetendheid toe, opdat je die verliest.
Moet je uitgenodigt worden voor zo'n een meeting, of moet je jezelf ergens aanmelden, of gewoon zeggen: 'Ik kom'? Na, als iemand mij antwoordt, bedankt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben er overigens niet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zondag 10 maart 14:00 uur utrecht bij het meeting vlaggetje blauw.. op hoogcatharijne.. is gewoon samen stappen en lol maken |
![]() |
|
![]() |
Count me in. Moet ik nog een bepaalde bloem in m'n haar doen opdat ik herkend kan worden? Opties zijn: (ff met zaklamp de tuin in) Dear me, het is donker. Sneeuwklokjes en narcissen dan maar.
[Dit bericht is aangepast door tacidvs (09-03-2002).]
||
Citaat:
als je masked mage ziet...zit je goed... te herkennen aan gothic kleding.
|
edwin .....
11:37 naar zwolle... je gaat met soulles mee...met korting...en pikken mij op in beilen soulles staat om 11:30 bij de kaartautomaat
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar jah, iig..Ik wil wel een uitgebreid verslag (in dichtvorm ofzow ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 16-07-2013 om 08:10. Reden: naam verwijderd |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat zaai seg # 48 Verwijderd | 500 | 27-10-2007 15:58 | |
De Kantine |
Wat Saai Zeg #36 Verwijderd | 500 | 13-10-2007 21:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
De Kantine |
Wie wil jij nog is gaan meeten van de kantine (het terras :S ) jet | 119 | 28-07-2004 13:46 | |
Lifestyle |
Spuig het uit! Waar heb jij vandaag je tijd mee verneukt? NOU? Verwijderd | 500 | 08-06-2004 19:44 | |
Psychologie |
en wat is er goed gegaan vandaag? Fantôme | 499 | 23-10-2003 14:44 |