Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2002, 12:15
Bor
Bor is offline
heb jij dat ook, dat je je soms groen en geel argert aan die overaardige mensen, die het met iedereen goed kunnen vinden en ook altijd TE aardig doen?

meningen please..
Oud 15-09-2002, 12:20
Roger
Roger is offline
Ja, en volgens mij ben jij de ergste......
Oud 15-09-2002, 12:21
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
Roger schreef:
beetje een gefrustreerd persoontje he lullotje
Oud 15-09-2002, 12:26
Rrr.
Rrr. is offline
Citaat:
Bor schreef:
heb jij dat ook, dat je je soms groen en geel argert aan die overaardige mensen, die het met iedereen goed kunnen vinden en ook altijd TE aardig doen?

meningen please..
Kheb niks tegen sociale mensen.. maar aan van die (doorzichtige) schijnheilige types kan ik me wel ergeren...
Oud 15-09-2002, 12:46
Verwijderd
Ik heb eerder bewondering voor de mensen die het werkelijk met iedereen kunnen vinden, ikzelf kan dat niet..

Maar aan de mensen waar je niet normaal mee kan praten omdat ze om de minuut geroepen of gebeld worden, die tijdens het gesprek minstens drie keer van je wegrennen omdat ze een bekende zien en die per se willen bespringen, die eindeloos verhalen ophangen over hun belevingen met de duizenden leden van hun vriendinkring, ja, aan die mensen erger ik me wel.
Oud 15-09-2002, 13:07
the exploding boy
the exploding boy is offline
hehe

ik kan dus echt neit tegen zulke mensen

alleen niemand snapt dat dan omdat zij ze wel aardig vinden (uiteraard)

moeilijk
Oud 15-09-2002, 13:11
Faery
Faery is offline
Ik ken een zo'n rakkertje en die's wel lief. :]

Ik ken nog veel meer van die rakkertjes maar die zijn slijmerig, dom, vadsig en stiekem ook niet allermans-vriendjes, want ik haat ze blaat
Oud 15-09-2002, 13:28
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Aan dat aanstellerige gedoe heb ik een hekel,van die mensen die bij wijze van spreken je schoenzolen zouden aflikken om aardig gevonden te worden etc,van die mensen die je al als hun beste vriend benoemen als ze je 1 keer hebben gesproken.
Maar mensen die gewoon zo sociaal zijn en het daarom met iedereen kunnen vinden,vind ik erg knap,en heb ik ook bewondering voor.
Oud 15-09-2002, 13:42
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Maar mensen die gewoon zo sociaal zijn en het daarom met iedereen kunnen vinden,vind ik erg knap,en heb ik ook bewondering voor.
daarvan kan ik het juist niet hebben, van die perfecte mensjes

ik zal wel jaloers zijn
Oud 15-09-2002, 13:51
Esmée
Esmée is offline
ik erger me er alleen aan als het duidelijk is dat die persoon eigenlijk heel fake doet en dus eigenlijk een beetje geforceerd aardig loopt te doen.. dan denk ik hou gewoon je mond als je toch niet zegt wat je denkt.. maar mensen die gewoon echt superaardig zijn tegen iedereen, prima
Oud 15-09-2002, 14:04
Bor
Bor is offline
Citaat:
Roger schreef:
ik een allermans vriend *proest*
Oud 15-09-2002, 14:14
SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
Esmée schreef:
ik erger me er alleen aan als het duidelijk is dat die persoon eigenlijk heel fake doet en dus eigenlijk een beetje geforceerd aardig loopt te doen.. dan denk ik hou gewoon je mond als je toch niet zegt wat je denkt.. maar mensen die gewoon echt superaardig zijn tegen iedereen, prima
Oud 15-09-2002, 14:25
Bor
Bor is offline
Citaat:
Esmée schreef:
die bedoel ik ook eigenlijk
Oud 15-09-2002, 15:06
Verwijderd
mn neef is wel zo, speelt in een best wel bekende band (niet ala top40 maar in de underground secene), tourt veel, en kent ook veel mensen. en altijd als je het ergens over hebt dan kent ie er wel iemand, altijd als ik hem zie en met hem praat dan lopen er mensen voorbij en dan kent ie er altijd wel een paar van en die moeten allemaal gegroet worden, en gekust en afspraken mee gemaakt worden, hij laat ook altijd mensen bij hem slapen enzo als ze van ver komen..erg sociaal misschien maar soms denk ik ook weleens van, heb jij nooit eens behoefte aan rust, ergens rond kunnen lopen zonder telkens bekenden tegen te komen?
soms denk ik wel eens van, ja lijkt me ook best wel cool, beetje bekend zijn in een bepaalde scene en dan veel vrienden hebben..maar eigenlijk ben ik heel rustig en heb ook behoefte aan rust, niet teveel mensen om me heen en niet altijd herkent worden.
Oud 15-09-2002, 15:15
Paulaah
Paulaah is offline
Een vriendin van mij is niet overaardig.. helemaal niet zelfs.. Maar ze kan het met iedereen wel goed vinden.. Natuurlijk zijn er wel mensen die ze minder mag enzo maar niet echt iemand die eruit springt..
Inderdaad heb ik wel een hekel aan mensen die OVERaardig zijn.. en die zoals hier al eerder ergens stond alles doen om aardig gevonden te worden..
Wil je dit even opruimen"? "Natuuuuurlijk!!"

pff.. daar kan ik wel eens moe van worden.. ze doen alles voor je.. wel handig opzich Maar beetje eigen mening kan geen kwaad.. vaak zijn ze het namelijk overal mee eens..

Vond jij de repetitie ook zo moeilijk? "echt wel!!"
- ik vond hem wel meevallen! "ow ja.. hij was niet echt super moeilijk nee"

dat meepraten enzo..
Oud 15-09-2002, 15:42
GRRR
GRRR is offline
yes ik ben perfect :]
Oud 15-09-2002, 16:00
Verwijderd
[ooit gaat lifestyle weer op slot]
Oud 15-09-2002, 16:01
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Oud 15-09-2002, 16:04
Esmée
Esmée is offline
hmmz soms zeg ik toch nog goede dingen blijkbaar
Oud 15-09-2002, 16:07
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef:
[ooit gaat lifestyle weer op slot]
Waarom? *gooit een kussen naar Larens hoofd* helemaal niet. Ik vind het best goed gaan nu, er zijn een hoop nieuwe topics, en het gechat valt ook reuze mee.. Dus. *heeft nog een trauma aan de vorige keer*
Oud 15-09-2002, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:
Waarom? *gooit een kussen naar Larens hoofd* helemaal niet. Ik vind het best goed gaan nu, er zijn een hoop nieuwe topics, en het gechat valt ook reuze mee.. Dus. *heeft nog een trauma aan de vorige keer*
Er zijn idd een hoop topics, maar welk daarvan heeft betrekking tot lifestyle en kleding?
Oud 15-09-2002, 16:18
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef:

Er zijn idd een hoop topics, maar welk daarvan heeft betrekking tot lifestyle en kleding?
Op topics als het foto-topic na, zo ongeveer allemaal. Vind ik.

Ja, of ik ben het gewoon aan het verdringen, dat kan ook
Oud 15-09-2002, 16:20
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
McLaren schreef:

lifestyle&kleding?...kleding valt onder lifestyle.

En ik vind dat het de laatste tijd heel erg goed gaat op lifestyle,mede door de geniale ingevingen van ninnoc die met haar topics het forum weer even een niveautje omhoog heeft geschopt.
En als je het zelf niet eens bent met de topics op lifestyle,open er dan zelf 1.
Oud 15-09-2002, 17:16
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:

lifestyle&kleding?...kleding valt onder lifestyle.

En ik vind dat het de laatste tijd heel erg goed gaat op lifestyle,mede door de geniale ingevingen van ninnoc die met haar topics het forum weer even een niveautje omhoog heeft geschopt.
En als je het zelf niet eens bent met de topics op lifestyle,open er dan zelf 1.
Ik noemde kleding even apart omdat het niet persee betrekking hoef te hebben tot ene lifestyle, maar wel hier mag..

maar ik open dus ook alleen topics hier als het lifestyle is
Oud 15-09-2002, 17:17
Ciskaatje
Ciskaatje is offline
een vriendin van mij is ook zo
dan loop je met haar in de stad en zegt zij "ooo kijk dat truitje vind ik leuk!!!" ik: "hmm k vind hem eigenlijk wel meevallen" dan zegt ze altijd meteen iets van "jaa nouja hij valt ook wel mee eigenlijk".. ze is het altijd overal en met iedereen eens enzo..
al moet ik zeggen dat ze de laatste tijd toch wel steeds vaker bij 1 mening blijft ipv tegen iedereen iets anders te zeggen..
maar ik kan verder wel met haar lachen, en het is niet zo dat ze overdreven aardig wil overkomen, alleen ze heeft niet echt een eigen mening.. maar omdat ze niet zo overdreven doet erger ik me er verder ook niet aan..

k zat een x in de trein met een paar vriendinnen, we gingen toen op zomertoer, en toen waren er paar stoelen voor ons in de coupe ook een paar meisjes die op zomertoer gingen.. dat was echt erg.. ze hadden zo ongelovelijk """""lol"""" echt de hele tijd zo ontzettend overdreven aan het praten van "wat éééééééééénig"
om eerlijk te zijn kwamen we niet meer bij van het lachen, was zo debiel om te horen..
Oud 15-09-2002, 17:25
Roos
Roos is offline
Hm, ik ben wel zo iemand die het met bijna iedereen kan vinden. Maar het is niet gespeeld of fake, ik heb gewoon m'n eigen mening en kan met heel veel verschillende mensen overweg..

Aan mensen als ikzelf heb ik geen hekel, wel aan van die pleasers die persee door iedereen aardig gevonden willen worden en daar alles voor doen
Oud 15-09-2002, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:
Oud 15-09-2002, 18:05
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
rosi schreef:
Hm, ik ben wel zo iemand die het met bijna iedereen kan vinden. Maar het is niet gespeeld of fake, ik heb gewoon m'n eigen mening en kan met heel veel verschillende mensen overweg..

Aan mensen als ikzelf heb ik geen hekel, wel aan van die pleasers die persee door iedereen aardig gevonden willen worden en daar alles voor doen
precies mijn woorden, maar mensen die eigenlijk iemand niet moeten, dus achter diegene z'n rug om over liggen lullen en die vervolgens tegen komen en dan een potje aardig gaan doen sorry maar daar kan ik echt niet tegen.
dan geef je die persoon gewoon een idee van die vindt me aardig terwijl dat niet zo is, dat is gewoon fout.
Oud 15-09-2002, 18:15
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Hm, ik ben wel zo iemand die het met bijna iedereen kan vinden. Maar het is niet gespeeld of fake, ik heb gewoon m'n eigen mening en kan met heel veel verschillende mensen overweg...
Dat heb ik dus ook. Alleen in bepaalde situaties ontkom je er bijna niet aan, soms een beetje toneel te spelen. Bijvoorbeeld als ik uitzendwerk verricht in een fabriek of drukkerij. Over het algemeen werken daar, om het plat te zeggen, niet de meest intellectuele personen. Dus als ik in zo'n nachtploeg draai, ga ik niet tegen die mensen vertellen dat ik GL stem en een hekel had aan Pim Fortuyn. Dat is dan wel mijn mening, maar teneinde een beetje goed met die mensen op te kunnen schieten, moet je je een beetje aanpassen aan hun omgeving.

Voor de rest doe ik dat eigenlijk nooit. Ik blijf altijd mezelf en gelukkig stellen de meeste mensen dat wel op prijs.
Oud 15-09-2002, 20:26
Verwijderd
Ik heb niet een hekel aan mensen die tegen iedereen aardig doen. Ik heb eerder een hekel aan mensen die erg populair proberen te doen. Je met een big smile groeten als je ze nog nooit gesproken hebt. En van die types die sterke verhalen gaan ophangen om indruk te maken. Daar kan ik dus echt niet tegen. Ik probeer diegene dan altijd een beetje af te zeiken. Ik maak me daar meestal niet populair mee, want die mensen worden op handen gedragen...
Oud 15-09-2002, 20:31
Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef:

Dat heb ik dus ook. Alleen in bepaalde situaties ontkom je er bijna niet aan, soms een beetje toneel te spelen. Bijvoorbeeld als ik uitzendwerk verricht in een fabriek of drukkerij. Over het algemeen werken daar, om het plat te zeggen, niet de meest intellectuele personen. .
Ik werk bij de Albert Heijn, daar werken ook niet altijd de meest intelligente personen, maar ik kan 't best met ze vinden.
Oke, ik zou ze niet in m'n vrije tijd opzoeken, maar in de pauze zitten we altijd gezellig te kletsen over vanalles. Ik kan altijd wel een onderwerp vinden wat ons beiden interesseert.

Ik ken 1 meisje die echt fake is. Ze denkt dat ze vrienden is met iedereen, en doet altijd zooo aardig, maar in werkelijkheid vind niemand haar aardig. Die mensen die doen alsof ze haar aardig vinden, vind ik net zo laf als dat meisje. Beide partijen durven niet duidelijk te zeggen wat ze van elkaar vinden. Beetje jammer
Oud 15-09-2002, 21:25
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:

Ik werk bij de Albert Heijn, daar werken ook niet altijd de meest intelligente personen, maar ik kan 't best met ze vinden.
Oke, ik zou ze niet in m'n vrije tijd opzoeken, maar in de pauze zitten we altijd gezellig te kletsen over vanalles. Ik kan altijd wel een onderwerp vinden wat ons beiden interesseert.
Ja, dat heb ik ook altijd wel. Ik ga die mensen niet vervelen met mijn fantastische (ahem) resultaten van m'n studie, daar hebben ze geen boodschap aan. ik kan echter wel bijna altijd een onderwerp vinden waar ik met ze over kan praten, ook al is het maar vakantie, of het weer, of noem maar op ...
Oud 15-09-2002, 21:28
Bor
Bor is offline
Citaat:
nare man schreef:

Voor de rest doe ik dat eigenlijk nooit. Ik blijf altijd mezelf en gelukkig stellen de meeste mensen dat wel op prijs.
niet om jou nou af te zeiken nare man, maar ik heb ook een bloedhekel gekregen aan het "jezelf zijn:

iedereen roept bij het minste gerinste: ik ben mezelf gebleven of ik ben mezelf..

jezus, wat ben ik opgefokt
Oud 15-09-2002, 21:36
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
rosi schreef:

Ik ken 1 meisje die echt fake is. Ze denkt dat ze vrienden is met iedereen, en doet altijd zooo aardig, maar in werkelijkheid vind niemand haar aardig. Die mensen die doen alsof ze haar aardig vinden, vind ik net zo laf als dat meisje. Beide partijen durven niet duidelijk te zeggen wat ze van elkaar vinden. Beetje jammer
hey pas op met wat je zegt, ik heb een vriend werken in die AH ...
ah nm.... hij's dom

en ja ik kan ook niet tegen die ventjes, ze lachen altijd heel overdreven en hard over wat je ook zegt of doet...... heel irri
Oud 15-09-2002, 22:38
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Bor schreef:

niet om jou nou af te zeiken nare man, maar ik heb ook een bloedhekel gekregen aan het "jezelf zijn:

iedereen roept bij het minste gerinste: ik ben mezelf gebleven of ik ben mezelf..

jezus, wat ben ik opgefokt

zeikwijf
Oud 16-09-2002, 09:34
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

*heeft nog een trauma aan de vorige keer*
I hear you

Bij deze; er komt dus mooi GEEN slot op lifestyle.

Aarschlikkers zijn irritant, Kijk-Mij-Ik-Ben-Zó-Leuk-mensen moet je genadeloos wegflushen, van mensen die het gewoon goed met iedereen (op uitzonderingen na, er zijn mensen met wie niemand het kan vinden) weet je ook nooit wat je aan ze hebt, je hebt altijd het idee van 'je maakt mij niet wijs dat jij het met iedereen zo goed kan vinden'. Komt altijd wat huichelachtig over.
Oud 16-09-2002, 11:25
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
Bor schreef:

meningen please..
Ja tuurlijk, net als iedereen zo'n beetje. Beetje nutteloos topic. Sorrie.

Regels voor berichten