Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb eerder bewondering voor de mensen die het werkelijk met iedereen kunnen vinden, ikzelf kan dat niet..
Maar aan de mensen waar je niet normaal mee kan praten omdat ze om de minuut geroepen of gebeld worden, die tijdens het gesprek minstens drie keer van je wegrennen omdat ze een bekende zien en die per se willen bespringen, die eindeloos verhalen ophangen over hun belevingen met de duizenden leden van hun vriendinkring, ja, aan die mensen erger ik me wel. |
![]() |
|
![]() |
Aan dat aanstellerige gedoe heb ik een hekel,van die mensen die bij wijze van spreken je schoenzolen zouden aflikken om aardig gevonden te worden etc,van die mensen die je al als hun beste vriend benoemen als ze je 1 keer hebben gesproken.
Maar mensen die gewoon zo sociaal zijn en het daarom met iedereen kunnen vinden,vind ik erg knap,en heb ik ook bewondering voor. |
![]() |
|
ik erger me er alleen aan als het duidelijk is dat die persoon eigenlijk heel fake doet en dus eigenlijk een beetje geforceerd aardig loopt te doen.. dan denk ik hou gewoon je mond als je toch niet zegt wat je denkt.. maar mensen die gewoon echt superaardig zijn tegen iedereen, prima
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
mn neef is wel zo, speelt in een best wel bekende band (niet ala top40 maar in de underground secene), tourt veel, en kent ook veel mensen. en altijd als je het ergens over hebt dan kent ie er wel iemand, altijd als ik hem zie en met hem praat dan lopen er mensen voorbij en dan kent ie er altijd wel een paar van en die moeten allemaal gegroet worden, en gekust en afspraken mee gemaakt worden, hij laat ook altijd mensen bij hem slapen enzo als ze van ver komen..erg sociaal misschien maar soms denk ik ook weleens van, heb jij nooit eens behoefte aan rust, ergens rond kunnen lopen zonder telkens bekenden tegen te komen?
soms denk ik wel eens van, ja lijkt me ook best wel cool, beetje bekend zijn in een bepaalde scene en dan veel vrienden hebben..maar eigenlijk ben ik heel rustig en heb ook behoefte aan rust, niet teveel mensen om me heen en niet altijd herkent worden. |
![]() |
|
Een vriendin van mij is niet overaardig.. helemaal niet zelfs.. Maar ze kan het met iedereen wel goed vinden.. Natuurlijk zijn er wel mensen die ze minder mag enzo maar niet echt iemand die eruit springt..
Inderdaad heb ik wel een hekel aan mensen die OVERaardig zijn.. en die zoals hier al eerder ergens stond alles doen om aardig gevonden te worden.. Wil je dit even opruimen"? "Natuuuuurlijk!!" pff.. daar kan ik wel eens moe van worden.. ze doen alles voor je.. wel handig opzich ![]() Vond jij de repetitie ook zo moeilijk? "echt wel!!" - ik vond hem wel meevallen! "ow ja.. hij was niet echt super moeilijk nee" dat meepraten enzo.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik vind dat het de laatste tijd heel erg goed gaat op lifestyle,mede door de geniale ingevingen van ninnoc die met haar topics het forum weer even een niveautje omhoog heeft geschopt. En als je het zelf niet eens bent met de topics op lifestyle,open er dan zelf 1. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik open dus ook alleen topics hier als het lifestyle is ![]() |
![]() |
|
een vriendin van mij is ook zo
dan loop je met haar in de stad en zegt zij "ooo kijk dat truitje vind ik leuk!!!" ik: "hmm k vind hem eigenlijk wel meevallen" dan zegt ze altijd meteen iets van "jaa nouja hij valt ook wel mee eigenlijk".. ze is het altijd overal en met iedereen eens enzo.. al moet ik zeggen dat ze de laatste tijd toch wel steeds vaker bij 1 mening blijft ipv tegen iedereen iets anders te zeggen.. maar ik kan verder wel met haar lachen, en het is niet zo dat ze overdreven aardig wil overkomen, alleen ze heeft niet echt een eigen mening.. maar omdat ze niet zo overdreven doet erger ik me er verder ook niet aan.. k zat een x in de trein met een paar vriendinnen, we gingen toen op zomertoer, en toen waren er paar stoelen voor ons in de coupe ook een paar meisjes die op zomertoer gingen.. dat was echt erg.. ze hadden zo ongelovelijk """""lol"""" ![]() om eerlijk te zijn kwamen we niet meer bij van het lachen, was zo debiel om te horen..
|
![]() |
|
Hm, ik ben wel zo iemand die het met bijna iedereen kan vinden. Maar het is niet gespeeld of fake, ik heb gewoon m'n eigen mening en kan met heel veel verschillende mensen overweg..
Aan mensen als ikzelf heb ik geen hekel, wel aan van die pleasers die persee door iedereen aardig gevonden willen worden en daar alles voor doen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() dan geef je die persoon gewoon een idee van die vindt me aardig terwijl dat niet zo is, dat is gewoon fout.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor de rest doe ik dat eigenlijk nooit. Ik blijf altijd mezelf en gelukkig stellen de meeste mensen dat wel op prijs. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb niet een hekel aan mensen die tegen iedereen aardig doen. Ik heb eerder een hekel aan mensen die erg populair proberen te doen. Je met een big smile groeten als je ze nog nooit gesproken hebt. En van die types die sterke verhalen gaan ophangen om indruk te maken. Daar kan ik dus echt niet tegen. Ik probeer diegene dan altijd een beetje af te zeiken. Ik maak me daar meestal niet populair mee, want die mensen worden op handen gedragen...
|
![]() |
||
Citaat:
Oke, ik zou ze niet in m'n vrije tijd opzoeken, maar in de pauze zitten we altijd gezellig te kletsen over vanalles. Ik kan altijd wel een onderwerp vinden wat ons beiden interesseert. Ik ken 1 meisje die echt fake is. Ze denkt dat ze vrienden is met iedereen, en doet altijd zooo aardig, maar in werkelijkheid vind niemand haar aardig. Die mensen die doen alsof ze haar aardig vinden, vind ik net zo laf als dat meisje. Beide partijen durven niet duidelijk te zeggen wat ze van elkaar vinden. Beetje jammer
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
iedereen roept bij het minste gerinste: ik ben mezelf gebleven of ik ben mezelf.. ![]() jezus, wat ben ik opgefokt ![]()
||
Citaat:
![]() ah nm.... hij's dom ![]() en ja ik kan ook niet tegen die ventjes, ze lachen altijd heel overdreven en hard over wat je ook zegt of doet...... heel irri |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij deze; er komt dus mooi GEEN slot op lifestyle. Aarschlikkers zijn irritant, Kijk-Mij-Ik-Ben-Zó-Leuk-mensen moet je genadeloos wegflushen, van mensen die het gewoon goed met iedereen (op uitzonderingen na, er zijn mensen met wie niemand het kan vinden) weet je ook nooit wat je aan ze hebt, je hebt altijd het idee van 'je maakt mij niet wijs dat jij het met iedereen zo goed kan vinden'. Komt altijd wat huichelachtig over.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat mankeert mij toch? Neem ff de tijd en lees... HelpMePlease | 32 | 13-01-2002 23:42 |