Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ga straks bij displeased kopen:
Carcass - Wake Up and Smell the Carcass Cephalic Carnage - Exploiting Dysfunction Cock and Ball Torture - Opus(sy) VI Nasum - Inhale/Exhale Nile - In their Darkened Shrines Phobia - Serenity Through Pain Terror 2000 - Slaughterhouse Supremacy VA - Smells Like Team Spirit 4 Vader - De Profundis |
![]() |
|
Verwijderd
|
Uhm, voirge week zaterdag tel ik ff mee
![]() Rhapsody met:-legendary tales -dawn of victory -rain of a thousand flames kheb die reeks nu dus ook compleet(best kewl gedaan btw, afgezien rain... vormen de andere vier albums 1 groot verhaal) En kheb vandaag de Nightwish-compilatie(1e vier cd´s dus) uit de large binnengekregen(kheb met iemand mee besteld, vandaar op zondag) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb er ongeveer 2, deze en een greatest hits. Overig heb ik het album nog niet echt goed geluisterd, beetje door heen geskipt nog. Wat ik gehoord heb was wel goed.
|
Beide cd's van Racoon;
Till Monkeys Fly Here We Go, Stereo.. een van mn beste vriendinnen is al eeuwen super enthousiast over die cd's (vooral de laatste) dus toen heb ik maar besloten om m gewoon te kopen, toen zag ik dat die eerste slechts 7.99 Euro was, heb ik die ook maar gekocht... ![]() Ik vind het echt heel leuke cd's!! Luister de laatste paar dagen al niks anders meer (alleen nog als ik achter de comp zit.. ) En vind het echt coole cdtjes ![]()
||
Citaat:
Ik vind Green Lizard goed, ik hoor veel onderhuidse woede Get up kids vind ik minder eigenlijk, iets te rustig...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ze live nog niet gezien, zou ze eerst 2 jaar geleden zien, maar waarom ik toen niet ging ![]()
||
Citaat:
![]()
|
niet afgelopen week.... maar me laatste aanwinst is:
Evereve - Stormbirds !!!! eindelijk heb ik hem! nergens meer te bestellen op internet en in winkels enzo ![]() helaasch.... maar ach, www.ebay.nl doet wonderen !!!!
||
Citaat:
dus ...
|
|