| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik hou helemaal niet van tabak en smoke ALTIJD in een pijp. Laatst heb ik echt een vette gekocht (m'n derde): zo'n mooie houten pijp, 30 cm lang met een mooie ronde kop met marrokaans motiefje. Echt zoooo relaxed.
Alleen dat geklooi met die aansteker is soms wel eens naar. Zorg iig dat je zo'n klik ding hebt, dat je niet steeds aan zo'n ijzeren wieltje hoeft te draaien, want dat wordt HEET!
|
|
||
|
Citaat:
ik ben echt klunzig met die ijzer-draai-systeem dingen, mn fingers liggen altijd open en zijn verfikt
|
|
||
|
Citaat:
![]() Je hebt ook vet mooie 'pijp-aanstekers' (bij de betere tabakszaak). Jammer dat de doelgroep geen hashpijpen maar 'gewone oerhollandse saaie' pijpen. En de eigenaren van die pijpen hebben meestal veel geld.... vandaar dat die pijp-aanstekers bij iets van 50 euro beginnen ofzo :-s
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() joint work zelfs btje misselijk van, vieze nicotine ![]() kep 3 waterpijpe nu xal ze wel weer poste ![]() Dit is Sparkle hijz van bamboe en hijz ech zo chill ![]() En dit is Bluetooth... Maar 's avonds heet ie DeepPurple ofzow dan lijkt ie namelijk paars, deze heeft ook 2 plekke waar water in gaat, dus dubbel filter ![]() Kep nu ook zo'n klik, navulbare aansteker, hele mooie, met echt zon brander... voor storm enzo... was bij de primera, 5 euro je kreeg het samen met een pakje twin sjek maja boeie, tog gekocht hijz silver kleurig, klepje derop, op de aansteker zit bronze ding met indiaan erop
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
![]() |
|
|