Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Wat een vreselijke klootzak zeg!
Jou vriendin moet het echt zo snel mogelijk uitmaken met die jongen! Misschien kan ze het beste in het openbaar met hem afspreken en het hem dan vertellen... Dan neemt hij zijn vrienden niet meteen mee en in zijn 1tje zal hij haar niks aandoen lijkt me. succes ![]()
|
Verwijderd
|
ze heeft het vandaag uitgemaakt met hem. we hebben met mijn mobieltje een sms'je gestuurd. hij had haar 10 minuten later gebeld en ze wou niet met hem praten dus kwam hij langs haar huis. ze zei dat ze huiswerk aan het maken was en dat hij weg moest gaan. alleen weet ik niet of hij komende week iets gaat doen want ik moet op werkweek
![]() |
![]() |
|
uhmzz hallo!?!
Hoe psycho is die jongen dan wel niet!?! Hoe durft hij je vriendin zomaar te gaan slaan?? En waarom heeft ze het in godsnaam dan niet eerder uitgemaakt?? Dat is echt niet normaal ofzo! Het is nu inmiddels uit las ik, maar als hij inderdaad 'actie' gaat ondernemen dan zou ik eens serieus ergens hulp gaan vragen ofzo.. Ouders, zijn ouders, wellicht school..?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Postbank-pasje InvisibleGirl | 12 | 22-10-2007 14:26 | |
Software & Hardware |
[Systeem]Nieuwe computer, ongeveer 1200 euro. Methuselah | 32 | 03-05-2007 01:28 | |
Seksualiteit |
Wie heeft dit ook? Verwijderd | 35 | 29-08-2006 11:09 | |
Seksualiteit |
opgewonde van luiers? MissJovi | 48 | 31-08-2003 12:36 | |
Seksualiteit |
Grappig gevoel in penis? schnet | 36 | 13-04-2003 18:04 | |
De Kantine |
help me stoepkrijtje | 9 | 08-07-2002 21:40 |