![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ennuh bedankt voor jullie tips enzow maar het ligt niet aan mijn voeding want ik eet voor zover ik weet geen dingen waar je scheten van gaat laten zoals bruine bonen ofzow... ![]() |
![]() |
|
hmzz lastig probleem,heb het ook wel eens.
je hoort bij mij nooit wat maar het ruikt wel. 1x op school dachten ze door die geur dat het de rioolering was. ![]() zo erg stonk ie ![]() en ik zei nix maar lag later wel in een deuk,toen ik veilig thuis was ![]()
|
![]() |
Tis toch ni erg als ge gans den dag door scheten laat, volgens mij vallen de meeste belgen daarop. De gade natuurlijk ni echt kunnen controleren, want ter zijn der ier maar weinig. Eigelijk spijtig want dan zoude keer me fatsoenlijke mensen kunnen converseren.
greetz
|
![]() |
een vriendin van mij heeft ook ontzettend last van scheten laten. Ze vertelde me dat ze vooral 's morgens en 's avonds (na het eten) ontzettend last heeft van winderigheid. Dit gaat gepaard met ontzettend veel scheten, niet van die
kleine windjes maar harde lange scheten die gelukkig (voor ons en voor haar) bijna nooit stinken. Wanneer ze wel stinken komt dit vooral door het avondeten (bonen, uien etc.). Ik zag bij jouw favoriete eten bloemkool staan, hier kun je ook ontzettend winderig van worden. Peulvruchten,uien,koolsoorten zorgen ervoor dat je veel scheten laat. Misschien ligt het hier aan. Misschien ben je lactose intolerant, kun je niet tegen de suikers in melkprodukten. Ik heb geprobeerd je te emailen maar je emailadres bleek niet te bestaan. Wanneer je een mailtje van me wil moet je even een bestaand emailadres doormailen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hoi hoi, bedankt voor je reply, mijn mailadres is dromertje@hotmail.com (is mijn nieuwe nickname btw vorige was dus anouxxx)
|
voordat je de deur uit gaat ff een deo fles leegspuiten in je reet..is ff vervelend maar je hoeft je dan geen zorgen meer te maken.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
tsjah, ik heb er ook last van, echt irritant want als je bijv. aan het shoppen bent moet je om de seconde stil gaan staan om je billen tegen elkaar te knijpen en dan zeggen waarom de anderen even moeten wachten
![]() mijn moeder bakt nu minder vak iets met ui maar ik heb niet echt het idee dat het helpt ![]()
|
Zoals al eerder werd gezegd, ieder mens laat scheten en de een nou eenmaal meer dan de ander.
Mijn vriend heft bijvoorbeeld heel erg veel last van winderigheid, als hij ze inhoud krijgt hij ontzettende buikpijn. Gewoon laten dus, gelukkig stinken ze meestal niet.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
goed genoeg? lutzje | 2 | 26-05-2005 16:39 | |
Verhalen & Gedichten |
goed genoeg? lutzje | 2 | 26-05-2005 16:36 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Mopje Deugenietje | 11 | 07-03-2001 20:51 |