Advertentie | |
|
![]() |
|
Oke, ff serieus, je kunt er eenvoudig achterkomen of ze je leuk vind, en zo ja, dan komt meestal het volgende voor:
- Ze kijkt gewoon verschrikkelijk vaak naar je. - Als jij terugkijkt, glimlacht ze. - Ze is heel erg vaak bij jou in de buurt.. Ik zou zeggen, maak eens een praatje met haar, kom je er vanzelf wel achter (giechelen, zenuwachtig), maar als ze juist totaal ongeinterreseerd is is het gewoon gelul van die anderen. |
![]() |
|
![]() |
CUT THE CRAP, geen briefjes, neem maar van me aan, we zitten hier niet meer op de basisschool vriend
![]() Kijk, hierboven zijn al enige tips gegeven, maar ik zal ze wel wat voor je uitwerken, want dit gaat nietzozeer ( modern literair verantwoord dat aanelkaarschrijven, althans volgens mijn leraar Nederlands ![]() Oke, je weet dus wie het is. En je vindt haar ook leuk. Mooi, nou dan kan je eigenlijk al niet teveel meer fout doen. Wat ik zou doen, is niet meteen op haar afstappen, toch een dag of 2 nog wachten. Geef haar iig een bevestiging van je gevoelens voor haar: kijk haar aan als je haar tegenkomt, lach, en laat eens een onschuldige 'Hoi' over je lippen rollen. Hou dit in ieder geval een dagje vol (ga het niet forceren!). Dan, als je haar gewoon eens tegenkomt (liefst alleen), zul je haar toch moeten zeggen dat je haar erg leuk vindt. Nu, als je haar alleen tegenkomt (in de gang op school oid), zeg je gewoon tegen haar "Hoi, jij bent toch <NAAM>? Ik ben <NAAM>. Zou je misschien eens iets met mij willen doen dit weekend?" (of iets in die richting). Omdat ze jou al leuk vindt, zal ze heus geen nee zeggen. Nou, nodig haar uit naar de bios, discotheek, cafe, je ziet maar. Vraag wel meteen haar mailadres of telefoonnummer, zodat je haar nog eens kan bereiken om de plannen verder te bespreken. Als je haar NIET alleen tegenkomt in de gang, kan je nog altijd vragen "Hoi, heb je misschien even tijd voor me, want ik wil je wat vertellen". Nou, veel suc6 ermee voor de rest, ik hoop dat je er wat aan hebt |
![]() |
|
![]() |
Als je het maar niet in sneltreinvaart zegt, want dan komt het niet echt spontaan over, het is ook een beetje snel door de bocht denk ik, ik zou hem zo doen:
JIJ: Hoi, hee jij bent toch Selinde? ZIJ: Ja? JIJ:Ah, dan ben ik daar in ieder geval goed over geinformeerd, ik ben Dustin (niet je achternaam gebruiken). He het volgende, ik ga vrijdag (als voorbeeld) gaan zwemmen hier in het zwembad, heb je misschien zin om mee te gaan? Daarna spreek je een tijd af/of je haar komt ophalen/hoelaat jullie stoppen/of jullie daarna nog wat gaan doen |
![]() |
|
![]() |
Ik heb er trouwens alweer spijt van dat ik je geholpen heb, ben je hier nou 17 jaar voor geworden:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=218832 http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=218866 http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=218825 ZIELIG ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ripper
|
uhmzz wat vind jij van dat meisje.....??
Ben je verliefd op haar, of vind je haar alleen wel leuk, omdat zij jou leuk vindt?? Als het je enkel te doen is om dat zoenen, dan zou ik het gewoon laten, meisjes zijn niet dingen die je 1 keer kunt gebruiken en vervolgens weer weg kunt gooien.. En als je bijvoorbeeld verkering met haar zou willen, doe het dan alleen als je verliefd op haar bent, want anders werkt het niet..
|
dude.. ik heb nu net het hele topic doorgelezen.. en ook de andere topics die hij geopend had...
DJIEZZ dat is echt ZIELIG!! ![]() ![]() Zoek een hobbie ofzo!!? ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meisje op mij ? Dat is geheim.. | 13 | 12-01-2016 22:59 | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op goeie vriendin, maar... degewonestudent | 4 | 01-04-2010 21:00 | |
Liefde & Relatie |
Meisje op het werk Berrum | 15 | 22-10-2009 12:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Het meisje dat mij haat. Fayelinde. | 4 | 31-07-2006 15:07 | |
Verhalen & Gedichten |
er is een meisje.... Xtreme | 2 | 15-04-2002 19:40 |