Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() maar nie echt wat ik zeg dat het mijn favo muziek is. voor de kleintjes vind ik het echt leuk. mun nichtjes zijn er helemaal bezeten van, hun huis is net un K3 vuilnisbelt. hebben alles, dekbed overtrek, cd's, glazen, ect. (kan nog un lange rij worden anders ![]() En nee, ik vind ze niet lekker (ben geen pot he?) ![]()
|
![]() |
Ah, sommige mensen willen 'groot' of 'stoer' doen om te zeggen dat K3 kut is
![]() K3 doen hun 'ding' voor een bepaalde leeftijdscategorie en doen dat goed, gezien hun verkochte cd's en singles EN merchandising... Nu ja de meesten beseffen blijkbaar niet dat deze muziek voor kinderen is bestemd, eigenlijk is dat op zich nog zieliger dan teksten als 'heyah mama' !!Er zegt hier een meisje dat ze hetzelfde gekleed zijn en dat zij dat ook deed met haar vriendinnen toen ze 6 was... En waarom zouden ze dat doen denk je?? Die meiden zijn waarchijnlijk heel gewone meiden in het alledaagse leven, maar ze zijn een marketingproduct, en moeten een rolletje spelen, zo simpel is het ... Trouwens als je een hoger diploma kunt behalen zal je waarschijnlijk wel zo dom niet zijn ...
|
ik heb wel respect voor ze
echt voor het eerst dat elk klein nederlands en belgischmeisje fan is van een groep. en ze geven 3 concerten per dag! best knap... maar hun muziek is naar mijn smaak niet zo... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
kan ik als jongen van 15 een k3 shirt dragen? HenryVoetbal | 6 | 22-07-2013 05:26 | |
Muziek |
K3 peaceflower | 53 | 06-10-2003 10:56 | |
Muziek |
K3 wil wereldwijd doorbreken neilpryde | 49 | 31-12-2002 13:36 | |
Muziek |
Wat vinden jullie van k3? mister miyaghi | 41 | 06-08-2002 12:39 | |
Muziek |
K3 zuigt!!!! Iboeboe | 10 | 26-07-2002 12:08 | |
Films, TV & Radio |
k3 is the bomb Silli | 36 | 19-05-2002 20:19 |