Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik heb hem wel in het totaal bekeken, hoor. Maar die dingen 'horen' er voor mijn gevoel gewoon helemaal niet bij, moet je nou kijken: alles in die tekening spreekt van een soort van stille chaos, er zijn veel kromme en verbogen vormen, zelfs die aftreksom of wat het ook is staat scheef. Dat vind ik op zich best mooi, ik heb er zo'n dit-is-een-jaren-geleden-verlaten-slagveld-idee bij. Maar die details waar ik 't over had verpesten het voor mij nogal, ze zijn modernistisch, recht, simpel, en passen er in mijn ogen helemaal niet bij. vandaar. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Imo moet je niet alleen letten op totaalbeelden, noch alleen totaalbeelden als je iets maakt.
||
Citaat:
![]()
|
vind 'm mooi, khoud wel van de chaotische abstracte stijl... misschien niet bijster origineel, maar tis een mooie compositie en het kleurgebruik vind ik ook ok.
alleen die hoekige lijnen aan de linkerkant had je weg moeten laten imho... misschien was 't de bedoeling dat het zou contrasteren met de organische vormen, maar ik denk dat het mooier was geweest zonder dat contrast. |
![]() |
|
|