Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2002, 16:26
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Ik verveelde me gisteravond, dus...

Oud 16-09-2002, 16:47
Verwijderd
Om eerlijk te zijn vind ik deze niet mooi. Ik weet dat wel niet wat een prefab is, misschien dat het daar aan ligt en ze er al altijd zo uit horen te zien, maar nu neem ik even aan dat 't gewoon een tekening is - en in dat geval vind ik 'm een stuk minder dan de vorige.

Vooral het rode ding bovenaan en de grijze dingen aan de zijkanten (rechtsboven en links-eh-midden) vind ik niets. :/
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 17:05
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
je bent iig eerlijk . Wat me hier altijd opvalt is dat iedereen zo erg over details valt zoals: dat ene rode dingetje, of dat kleine vierkantje of blablabla... Mensen lijken het totaalbeeld niet te zien.
Oud 16-09-2002, 17:21
Verwijderd
Dat rode bovenin is erg lelijk (no offense ) Dat donkerrode deel is wel wat beter.

Voor de rest is het wel aardig, maar het spreekt mij niet echt aan.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 17:36
Not for Sale
Not for Sale is offline
vind deze juist leuker dan de vorige . ik vind het best wat hebben.
Oud 16-09-2002, 18:26
empyrian
empyrian is offline
achja...grunge he =] leuk, maar er ontbreekt iets, t is te schoon, te oppervlakkig, te licht. en dat rode ding bovenin moet weg =]
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 18:54
Poesba
Poesba is offline
Ik vind het mooi. Het spreekt me aan. Waar staat PreFab voor?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 12:33
mariejelle
mariejelle is offline
ik vind het wel een geinig ding... iets tekening.. niet mooi maar het heeft iets....
Oud 18-09-2002, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Ce-El-Wan schreef:
je bent iig eerlijk . Wat me hier altijd opvalt is dat iedereen zo erg over details valt zoals: dat ene rode dingetje, of dat kleine vierkantje of blablabla... Mensen lijken het totaalbeeld niet te zien.
Dat kan ook moeilijk in dit geval: je gebruikt een grijs-zwart-wit kleurenschema en op een enkele plek rood, die enkele plekken schieten dus wel in de aandacht. Verder heb ik mijn best gedaan hem in zijn totaal te bekijken en vond/vind hem redelijk mooi.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Ce-El-Wan schreef:
Hehe
En ik heb hem wel in het totaal bekeken, hoor. Maar die dingen 'horen' er voor mijn gevoel gewoon helemaal niet bij, moet je nou kijken:
alles in die tekening spreekt van een soort van stille chaos, er zijn veel kromme en verbogen vormen, zelfs die aftreksom of wat het ook is staat scheef. Dat vind ik op zich best mooi, ik heb er zo'n dit-is-een-jaren-geleden-verlaten-slagveld-idee bij. Maar die details waar ik 't over had verpesten het voor mij nogal, ze zijn modernistisch, recht, simpel, en passen er in mijn ogen helemaal niet bij.

vandaar.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 17:15
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef:
Het totaalbeeld kan wel geweldig zijn, maar als je dan beter gaat kijken, en je komt erachter dat de boel gewoon loeihard zuigt, valt dat ook erg tegen.

Imo moet je niet alleen letten op totaalbeelden, noch alleen totaalbeelden als je iets maakt.
Oud 19-09-2002, 16:20
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Hehe
En ik heb hem wel in het totaal bekeken, hoor. Maar die dingen 'horen' er voor mijn gevoel gewoon helemaal niet bij, moet je nou kijken:
alles in die tekening spreekt van een soort van stille chaos, er zijn veel kromme en verbogen vormen, zelfs die aftreksom of wat het ook is staat scheef. Dat vind ik op zich best mooi, ik heb er zo'n dit-is-een-jaren-geleden-verlaten-slagveld-idee bij. Maar die details waar ik 't over had verpesten het voor mij nogal, ze zijn modernistisch, recht, simpel, en passen er in mijn ogen helemaal niet bij.

vandaar.
En dat is dus iets waar ik heel erg van houd, de combinatie van organische vormen met modernistische "vervallen" (het heet blijkbaar grunge ofzo) invloeden.
Oud 19-09-2002, 19:08
konflict
konflict is offline
vind 'm mooi, khoud wel van de chaotische abstracte stijl... misschien niet bijster origineel, maar tis een mooie compositie en het kleurgebruik vind ik ook ok.

alleen die hoekige lijnen aan de linkerkant had je weg moeten laten imho... misschien was 't de bedoeling dat het zou contrasteren met de organische vormen, maar ik denk dat het mooier was geweest zonder dat contrast.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 15:15
Verwijderd
cd-hoes formaat?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 15:24
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef:
cd-hoes formaat?
wie immer ik werk praktisch altijd op dit formaat. Dus als er nog een band een hoes nodig heeft...
Oud 21-09-2002, 09:27
fucking hero
fucking hero is offline
net een slipknot cd-hoesje
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 11:33
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
poop schreef:
net een slipknot cd-hoesje
mag ik dat als een compliment beschouwen?
Reageren

Regels voor berichten