Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2002, 01:29
Verwijderd
verloren in mezelf
ga ik door de kronkels
van het doolhof
in mijn hoofd

verdronken in mezelf
stik ik van gevoel
dat in me zit
maar er niet hoort

verloren? nee, weggedrukt
ben ik door mn eigen
woorden
die ik nooit heb gezegd

(net binnen een paar minuten gemaakt, niet mooi maar mn gevoel staat er in..)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2002, 01:31
dystopia
dystopia is offline
wat is 'verdroken'? Bedoel je verdronken?
Laatste is erg typisch.. ja..

gevoelens zijn er om te uiten
Oud 01-04-2002, 01:37
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
wat is 'verdroken'? Bedoel je verdronken?
Laatste is erg typisch.. ja..

gevoelens zijn er om te uiten

uhm, verdronken ja *gaat het stiekem wijzigen*
ik zei het al, binnen een paar minuten gemaakt, en aangezien ik niet zo'n goede typer ben.. je had de eerste versie eens moeten zien

en gevoelens zijn er inderdaad om te uiten, maar als er -en zeker rond dit uur- weinig mensen zijn aan wie je ze kan uiten gaat het wat moeilijk..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 01:49
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
uhm, verdronken ja *gaat het stiekem wijzigen*
ik zei het al, binnen een paar minuten gemaakt, en aangezien ik niet zo'n goede typer ben.. je had de eerste versie eens moeten zien
ach 't was iig wel duidelijk

Citaat:
en gevoelens zijn er inderdaad om te uiten, maar als er -en zeker rond dit uur- weinig mensen zijn aan wie je ze kan uiten gaat het wat moeilijk..
Ja okie. Tis zaak dat er iemand is die je dan kunt vertrouwen en rond dit uur.. neej ga je toch lekker slapen? morgens weer een daggie

Oud 01-04-2002, 01:56
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
Ja okie. Tis zaak dat er iemand is die je dan kunt vertrouwen en rond dit uur.. neej ga je toch lekker slapen? morgens weer een daggie

jah, ik wilde ook gaan slapen, maar met de invoer van de zomertijd is mn hele ritme (had ik een ritme?) verstoord.. dan maar treuren om dat iedereen wel kan slapen en hier op het forum mensen vervelen he
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 02:00
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
jah, ik wilde ook gaan slapen, maar met de invoer van de zomertijd is mn hele ritme (had ik een ritme?) verstoord.. dan maar treuren om dat iedereen wel kan slapen en hier op het forum mensen vervelen he
Zelf weten.. hebbie wel leuke dag gehad?? Je kunt ook je best doen om te gaan slapen ipv. puteren om iig weer een ritme te krijgen enzo want da's wel belangrijk.. ik sliep gister ook pas om 7 uur, uitgeweest.. maja dat liep ook nie goe zelf kies ik niet voor slapen.. tja.. rotweekend gehad.. vrijdag vriendin kwijt, zaterdag fiets kwijt.. 't cynische van alles vind ik nog: ik heb 't wel leuk gehad! vrijdag was 't wel leuk en za'dag ook.. wel raar hmm zo'dag ook beswel, me oom was jarig enzo..
Oud 01-04-2002, 02:14
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
Zelf weten.. hebbie wel leuke dag gehad?? Je kunt ook je best doen om te gaan slapen ipv. puteren om iig weer een ritme te krijgen enzo want da's wel belangrijk.. ik sliep gister ook pas om 7 uur, uitgeweest.. maja dat liep ook nie goe zelf kies ik niet voor slapen.. tja.. rotweekend gehad.. vrijdag vriendin kwijt, zaterdag fiets kwijt.. 't cynische van alles vind ik nog: ik heb 't wel leuk gehad! vrijdag was 't wel leuk en za'dag ook.. wel raar hmm zo'dag ook beswel, me oom was jarig enzo..

ja maar puteren is leuker dan slapen
ah, dat je nog vrolijk kan doen als je je fiets kwijt bent - okay - maar een kwijte vriendin is toch erger.. tenzij het niet zo goed ging - 't niet zo goed 'schijnlijk?
hmm kheb op zich wel een leuk weekend gehad.. vrijdag met mn nichtje naar de kermis , gisteren de stad in geweest.. vandaag (nouja, gisteren) was mn vader jarig, ook wel gezellig.. gefeliciteerd met je oom btw
en mja moest eigenlijk verslag afmaken voor school maarja, dat kan morgen ook
hmm moet eens vaker wakkerblijven en praten met positief-ingestelde persoontjes, voel me nu weer bijna blij - in de war, maar toch blij -
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 02:34
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
ja maar puteren is leuker dan slapen
ah, dat je nog vrolijk kan doen als je je fiets kwijt bent - okay - maar een kwijte vriendin is toch erger.. tenzij het niet zo goed ging - 't niet zo goed 'schijnlijk?
Jawel, maar wat is nuttiger?

Naja ik was met AlBundy van 'tforum wezen stappen en mijn fiets was weg.. de andere stond er nog.. flink gepraat.. koop wel een 2dehansje, kheb iig wel een fiets nodig..

Ging nie goe maar ach 't had wel wat moois kunnen worden, ben ik van overtuigd. 't Is gewoon alsof ze nu ineens (weer) opgeeft. Tja, dan hou ik 't ook voor gezien hoor..

Citaat:
hmm kheb op zich wel een leuk weekend gehad.. vrijdag met mn nichtje naar de kermis , gisteren de stad in geweest.. vandaag (nouja, gisteren) was mn vader jarig, ook wel gezellig.. gefeliciteerd met je oom btw
en mja moest eigenlijk verslag afmaken voor school maarja, dat kan morgen ook
hmm moet eens vaker wakkerblijven en praten met positief-ingestelde persoontjes, voel me nu weer bijna blij - in de war, maar toch blij -
klinkt als een gezellie weekendje ja nu nog een leuke afsluiting! jij ook gefeli met paps en succes morgenmiddag met je verslag

Ben niet altijd posi, probeer 't wel zoveel mogelijk te zijn 't vreemde is dat 't me nog lukt ook

Wanneer je nu zelf posi denkt van morgen kan ik wel m'n gevoelens kwijt.. niet iedereen kan er altijd voor je zijn.. zo ook andersom niet..
Oud 01-04-2002, 03:13
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
Jawel, maar wat is nuttiger?

Naja ik was met AlBundy van 'tforum wezen stappen en mijn fiets was weg.. de andere stond er nog.. flink gepraat.. koop wel een 2dehansje, kheb iig wel een fiets nodig..

Ging nie goe maar ach 't had wel wat moois kunnen worden, ben ik van overtuigd. 't Is gewoon alsof ze nu ineens (weer) opgeeft. Tja, dan hou ik 't ook voor gezien hoor..

pjoeten is nuttiger, want als je slaapt doe je niets
hmm.. *probeert haar nieuwe kennis uit* een tweedehandsje kun je altijd overspuiten, en dan heb je een coele fiets naar eigen smaak, en bij een nieuwe net-gekochte fiets vind je het meestal toch zonde.. bovendien, daar heb je ook heel wat meer kans bij dat ie ehm.. kwijtgemaakt wordt
en tja.. zonde maarja, zo kon je denk ik inderdaad niet verder *maarja, wie ben ik*

Citaat:
dystopia schreef

klinkt als een gezellie weekendje ja nu nog een leuke afsluiting! jij ook gefeli met paps en succes morgenmiddag met je verslag

Ben niet altijd posi, probeer 't wel zoveel mogelijk te zijn 't vreemde is dat 't me nog lukt ook

Wanneer je nu zelf posi denkt van morgen kan ik wel m'n gevoelens kwijt.. niet iedereen kan er altijd voor je zijn.. zo ook andersom niet..

hehe, de afsluiting wordt de hele dag aan mn verslag zitten, aangezien ik er vandaag niets aan heb gedaan maar goed, das ook mijn schuld, kon er best vandaag nog aan werken.. dankuwel vor de felicitatie, zal het doorgeven
en tja, dat weet ik ook wel, maar soms wil je toch dat het anders is.. wijze woorden
En nu ga ik toch maar slapen.. anders word ik morgen tegen een uur of drie pas wakker, en dat is ook niet de bedoeling

trouwens.. als laatst.. ligt het nou aan mijn computer/mn gebrek aan slaap, of zijn alle lettertjes hier ontzettend in eens vaag en een stuk kleiner geworden? bij mn vorige post waren ze toch echt normaal.. hmmz
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 03:15
Verwijderd
en daaamn kijk al die smilies nou
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 04:13
Aafster
Aafster is offline
wow.. dees is ff jezelf op de feiten drukken..
maar wel mooi verwoord.. hijs gewoon mooi!
kuzzie
Oud 01-04-2002, 13:38
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Mooj
Kort maar krachtig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten