Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
jurjen Tiersma heeft plannen voor een nieuw Nederlandstalig Nintendo-magazine (zie gamesen forum), maar dat kan nog wel ff duren.
De reviews uit N-magazine waren trouwens letterlijk gekopieerd van de engelse versie, net als het nieuws en de previews. En dan zeiden ze een eigen mening te hebben... [Dit bericht is aangepast door me kip (28-06-2001).] |
![]() |
|
Nou, ik vind 10% nu niet echt veel voor een slechte game hoor.
![]() Ze gaven wel slechte punten als het slecht was. En het is gekopieerd van de engelse versie, ja. Maar dat heeft te maken met het feit dat ze voor dezelfde uitgever werkten. En het was natuurlijk altijd veel handiger om de Nederlandse versie te lezen dan de Engelse, toch?
|
Ze hadden gaven spellen niet dezelfde cijfers als in Engeland hoor, integendeel zelfs...ik vond de Nederlandse veel beter, omdat ze de spellen niet zo ophemelden als de Engelse versie!!!
||
![]() |
Citaat:
SNE gaf altijd hoge cijfers en ze herhaalden alles drie keer. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Enquete tijdschrift voor homo's/lesbies lisaa_ | 5 | 04-09-2013 09:29 | |
Lifestyle |
Wat voor machtig boeiende zaken heb je nu weer meegemaakt dan? Verwijderd | 500 | 05-11-2007 12:35 | |
Lifestyle |
Lifestyle magazines: foto's Apomes | 14 | 03-08-2005 16:55 | |
Psychologie |
Psychologie Magazine komt met een jongerenspecial en is benieuwd naar jullie vragen Simon | 106 | 24-02-2003 18:22 | |
Games |
X-Box magazines ? Rioto | 7 | 18-02-2003 19:49 | |
Games |
Gamesbladen? Dark Cloud | 39 | 06-01-2002 10:07 |