Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2001, 17:15
Lakini's Juice
Lakini's Juice is offline
N=Nintendo (voor de slimmerikken)

een vraag: weet iemand waar N-Magazine is gebleven??? dit is misschien heel laat maar, na nr. 16 is er niks meer van verschenen!! Zijn ze failliet ofzo?? Het viel namelijk op, het was een heel fijn blad(Nederlands en veel info) en niet duur. ok, antwoord graag...
Oud 26-06-2001, 18:36
Inemine
Inemine is offline
Het blad verdween doordat er te weinig advertenties in verschenen. Het had dus waarschijnlijk met geld te maken. Ik vond wel dat ze nog één magazine konden uitbrengen waarin ze uitlegden waarom ze gingen stoppen. Nu wisten alleen de abonnees ervan (ik dus ook).
Ter vervanging neem ik nu de engelse versie. Even goed, zeker als je de Engelse taal machtig bent. Het noemt wel N64-magazine; zij zijn nog niet overgestapt op de andere naam. Nou ja, dit even ter informatie.
Oud 26-06-2001, 18:44
Lakini's Juice
Citaat:
Inemine schreef:
Het blad verdween doordat er te weinig advertenties in verschenen. Het had dus waarschijnlijk met geld te maken. Ik vond wel dat ze nog één magazine konden uitbrengen waarin ze uitlegden waarom ze gingen stoppen. Nu wisten alleen de abonnees ervan (ik dus ook).
Ter vervanging neem ik nu de engelse versie. Even goed, zeker als je de Engelse taal machtig bent. Het noemt wel N64-magazine; zij zijn nog niet overgestapt op de andere naam. Nou ja, dit even ter informatie.
ok bedankt voor de info! ik kocht voordat de N-Mag verscheen ook de Engelse bladen, zoals 64, Nintendo Official Magazine en N64-Magazine, maar ik vond ze daarna nogal duur
Oud 26-06-2001, 18:46
Inemine
Inemine is offline
Graag gedaan hoor.
Ik heb nu ook een abonnement op N64-magazine, en het is wel wat duur. Maar daar heb ik geen probleem mee, mijn pa betaalt het .
Oud 26-06-2001, 18:49
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
juist mijn vriend had ze, erg leuk blad helaas dat het er niet meer is......
Met citaat reageren
Oud 28-06-2001, 10:25
me kip
me kip is offline
jurjen Tiersma heeft plannen voor een nieuw Nederlandstalig Nintendo-magazine (zie gamesen forum), maar dat kan nog wel ff duren.

De reviews uit N-magazine waren trouwens letterlijk gekopieerd van de engelse versie, net als het nieuws en de previews. En dan zeiden ze een eigen mening te hebben...

[Dit bericht is aangepast door me kip (28-06-2001).]
Met citaat reageren
Oud 28-06-2001, 12:12
Reynaert
Reynaert is offline
ik vond dat het blad (de Nl-versie) nogal partijdig was t.o.v. Nintendo. Ze gaven een spel nooit lage cijfers. Nou ja, dat kan veranderd zijn want ik ben al een hele tijd geen lid meer en het blad is nu dus weg.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2001, 13:51
Inemine
Inemine is offline
Nou, ik vind 10% nu niet echt veel voor een slechte game hoor.
Ze gaven wel slechte punten als het slecht was. En het is gekopieerd van de engelse versie, ja. Maar dat heeft te maken met het feit dat ze voor dezelfde uitgever werkten. En het was natuurlijk altijd veel handiger om de Nederlandse versie te lezen dan de Engelse, toch?
Oud 29-06-2001, 13:04
Lakini's Juice
Ze hadden gaven spellen niet dezelfde cijfers als in Engeland hoor, integendeel zelfs...ik vond de Nederlandse veel beter, omdat ze de spellen niet zo ophemelden als de Engelse versie!!!
Oud 29-06-2001, 17:05
Marnin
Marnin is offline
Bedoelen jullie Nintendo magazine
(SNE-CNE-SNA ofzo)

Dat is toch al 5 jaar geleden opgeheven?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2001, 17:06
Marnin
Marnin is offline
Citaat:
Renard schreef:
ik vond dat het blad (de Nl-versie) nogal partijdig was t.o.v. Nintendo. Ze gaven een spel nooit lage cijfers. Nou ja, dat kan veranderd zijn want ik ben al een hele tijd geen lid meer en het blad is nu dus weg.

Als dit hetzelfde blad is
SNE gaf altijd hoge cijfers en ze herhaalden alles drie keer.

Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 14:02
Buwayh
Buwayh is offline
ja best wel
Oud 24-02-2003, 17:19
||_()_|_|
||_()_|_| is offline
We zijn weer 2 jaar veder
Reageren

Regels voor berichten