| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Nickyikke,
Ik kan deze beelden uitleggen als je wilt, maar misschien wil je die uitleg liever op je email hebben dan hier, en dat ik hier een korte uitleg neerzet? Als je dat liever hebt moet je me een email adres sturen (naar pe100nl@yahoo.com). ~pe. Laatst gewijzigd op 17-09-2002 om 17:05. |
|
|
|
|
|
Hallo Nickyikke,
Zulke beelden worden ‘visioenen’ genoemd. Dat het donker is staat voor ‘geestelijke duisternis, duisternis of onbegrip in jouw geest dus. Je kunt niet begrijpen wat er aan de hand is met jezelf. Je voelt wel dat die geest kwaad is. Maar je voelt je toch op je gemak. Dat lijkt op wat de mensen in de berg meemaken. De berg is symbool voor een nogal aards gebeuren. Aards = het element aarde, dat zal het lichamelijke zijn. Kan gaan om eten en drinken, vrijen, alles wat lichamelijk genot geeft. In die berg hebben mensen pijn en genot samen. Het genot daar lijkt op het op je gemak voelen in het begin van de beelden. Ondanks haat en angst voelde je je toch op je gemak in die handen, en wilde je niet weg van dat wezen. Ik denk dat de beelden je laten zien, dat als je teveel genot toelaat dat je dan in de macht van zulke wezens kunt komen. Dat het onveilig is, om het toe te laten dus. Want jij en die mensen daar weten wel dat die wezens niet te vertrouwen zijn, maar blijven daar toch. Jij in die duistere sfeer, en zij in die berg. Het rode licht staat voor een sfeer, waarin meer begrip en inzicht mogelijk is als in het donker, maar waarin je toch niet veel kunt begrijpen. Rood is de kleur die bij het getal 1 hoort – zie http://www.geocities.com/pe100nl/kleuren_in_dromen.html - (simpelheid van geest). Kinderen, dronken mensen, en mensen die kwaad zijn hebben dat bijvoorbeeld. Die mensen daar zullen niet kunnen begrijpen dus dat als ze het genot laten varen, dat ze de pijn dan ook niet hoeven voelen. Het laatste deel van de beelden laat duidelijk zien, wat zulke wezens willen: je zoveel mogelijk pijn doen. Zoveel pijn dat je zelfs ‘out’ gaat. Dus zo weet je wat je te wachten staat als je in genot gaat geloven. Wat je in je droom of in zulke beelden meemaakt, hoef je niet in het echt mee te maken. Daarvoor komen de beelden er ook volgens mij. Je hoeft er dus niet in te trappen, dit krijg je te begrijpen. ~pe. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zei PE. Hij reageerde namelijk met 'geloof alleen in je eigen uitleg etc', dus ik dacht dat hij het tegen mij had om mijn reactie daarboven... En ja, ik ben een groot voorstander van argumenteren, maar nu effe niet. |
|
|
|
||
|
Citaat:
wil je hier met me over doorpraten? je kan me altijd mailen peter@w8ff.com
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
ik heb ook mijn twijfels aan de geloofwaardigheid van dit verhaal, niet zozeer door het onderwerp, maar door hoe het geschreven is...zoals deze woorden:
Citaat:
maargoed, je hoeft mij verder niet te overtuigen, het viel me gewoon even op, het is eigenlijk ook verder een volkomen nutteloos bericht maarja, ik verveel me een beetje...
Laatst gewijzigd op 08-10-2002 om 21:38. |
||
| Advertentie |
|
|
|
|