Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb 3 van de boeken gelezen is al heel wat meer dan gemiddeld.
ken je ook superdune 2 waar je ook de sardaukar de freemen en de mercenaries kan spelen?? dar roeleert nou echt. de Freemen bijv. zijn slap(als je ze zelf speelt), maar als je ze als vijand hebt komen hun bondgenoten -de atreides - ze altijd helpen. En als je de Sardaukar speelt, nou ![]() ![]() een groepje van 3 heavy troopers beukt soms zelfs een siege tank eruit. ![]() ![]() Het is echt een van de beste spellen in het genre ook al is het een van de vroegste. Met dune 2 is de interface bedacht die nog steeds min of meer word gebruikt voor noem maar wat red alert 2 ofzow of starcraft en, voor een spel naar een boek: je kan een boek erger ver****en. Mentats, spice, de keizerlijke oorlog. Een ingrijpende verandering vanhet verhaal vind ik de rol die de Ordos spelen, maar wat doe je er aan..
|
Haha, dune2 dat waren nog es tijden, was ook het eerste spel dat ik kocht.
lekkere frustrerende manier van troepen sturen was dat selecteer unit, druk op m, klik op locatie, volgende unit, druk op... en als de eerste unit al in de pan werd gehakt door een rocket launcher was jij nog bezig met andere units sturen, maar wat was het gaaf! ![]() wat boeken betreft heb ik alleen 1,2,4 en geloof 6 gelezen, alleen deel 1 heb ik zelf (en das toch de beste)
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
mail em naar happyhekker@dystopia.endoria.net dan gooi ik em online op dystopia.endoria.net dan kan iedereen em van mij downloaden met 32 kB/sec ![]() grtz jeroen
||
Citaat:
bijlage bij hotmail max. 1MB. en ik heb geen filesplit ofzo..
|
![]() |
|
|