Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb je verhaal gelezen. Ik blijf van mening dat je het uit moet maken. Dat lijkt me voor jou veel beter. Maar goed, who am I? Das natuurlijk jouw keus!
![]() Met mijn ene ex heb ik nog veel contact, hij is een goeie vriend van me. Nadat het uit ging tussen ons werd onze band juist alleen maar sterker. Met mijn andere ex is het een beetje vaag. Toen ik het uit maakte zei hij dat ie me nooit meer wou zien of spreken, dat ik lucht voor hem ben. Maar elke keer als ik online kom spreekt ie me weer aan. Er is altijd wel iets dat ie even wou vragen ofzo. Hij is alleen te koppig om toe te geven dat ie opzich best contact wil houden. Ik vind het niet erg om hem zo nu en dan op MSN te spreken. Maar vrienden zullen we nooit worden. Toen mijn vriend nog mijn ex was hebben we ook altijd contact gehouden. Hij was (is) ook mijn beste vriend! Maar ondertussen dus weer m'n liefje! ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb gemerkt dat het heel moeilijk is om goed contact met mijn ex te houden. Net als jij wil ik hem wel blijven zien en hem goed te vriend houden, en hij wil dat ook. Maar we gaan samen nog wel eens iets leuks doen met z'n tweeen (zoals de bios enzo) en dat is dan ook vreselijk gezellig, alleen komen die oude gevoelens weer een beetje op. Ik krijg dan een soort van heimwee naar de tijd dat we nog iets hadden. De 2 dagen daarna voel ik me dan weer klote dat het uit gegaan is.
Ik weet eigenlijk echt niet wat jij zou moeten doen. In sommige gevallen gaat het goed als jij en je ex goede vrienden blijven, in andere gevallen niet. Ik zou in ieder geval niet meer met hem naar bed gaan enzo. Aangezien jullie beide weer vrijgezel zijn, hebben jullie ook beide weer de vrijheid om iemand anders te vinden. En op dat moment doet het voor de ander zoveel meer pijn om dat te horen dan wanneer er eigenlijk in jullie relatie niks voor hoeft te veranderen. (Ik ga er tenminste vanuit dat jouw of zijn nieuwe vlam er niet blij mee is dat jullie samen nog sex hebben.) Succes ermee! Groeten |
![]() |
|
Hmm ja meestal probeer je nog 'gewoon' met elkaar om te gaan, maar terug naar zoals het was kan nooit meer.
En ik heb met 1 meid gehad die naderhand allemaal dingen over me zat te verzinnen, omdat ik het uit had en ze zo de relatie 'goed kon praten' bij d'r vriendinnen ofzo.. Ik heb er nooit wat van gezegd, maar hoorde élk verzinsel van d'r vriendin. Dan ben je toch blij dat je 't uitgemaakt hebt.
|
Ik denk dat je beter niet meer met hem naar bed gaat en zoent enzo, op die manier raak je nooit van hem los.
Ik weet natuurlijk niet wat de reden is dat je het wilt uitmaken... Maar als de liefde overheerst moet je daar naar luisteren,en proberen voor de problemen een oplossing te vinden. Maar ik zeg het, ik weet niets van de situatie dus ik kan niet beoordelen ![]() |
![]() |
|
Bij mij is het ingewikkeld. Met mijn vorige vriend heb ik zelf gekozen om hem niet meer te zien, maar toch zag ik hem nog tijdens het uitgaan, dat vond ik vervelend want ik zag hem nog graag en als ik hem met andere meisjes zag woedde er iets in me. Toch bleef ik vriendelijk en ik toonde niet mijn verdriet maar contact met hem was helemaal anders als voor ik met hem iets begon. Ik voelde mij daar bijzonder slecht bij dus had ik zo iets van, ik wil hem uit mijn leven dus uit mijn gedachten. En zo'n gevoel heb ik eigenlijk altijd als het uit is. Met hem was ik te veel. Gewoon omdat ik me daar niet goed bij voel en altijd iets meer varwacht, zeker als ik hem heel graag zie. Maar ja zo ben ik. Wat me pijn heeft gedaan vergeet ik liever en dat kan enkel door die persoon te vergeten en mijn rug te keren naar het verleden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar nu ben ik juist degene die het contact heeft verbroken. Waarom? Omdat het niet meer zo was als het was toen we wat hadden, de vriendschap niet bedoel ik. Hij kon niet normaal tegen mij doen, niet eerlijk tegen me doen.. En ineens bleek ie me toch niet zo goed te kennen als ik dacht. Aan de ene kant mis ik hem, maar ik mis hoe het was, en niet hoe het is. (op nhet gebied van vriendschap dan, niet op het gebied relatie). En eerlijk gezegd geeft het me ontzettende rust. Ik maak me niet meer voortdurend zorgen over hem, ik hou me niet meer voortdurend met hem bezig, niet meer die jaloezie, niet meer die ergenis, niet meer die onzekerheden. Het is voor mij heerlijk rustig.. Het kan dus nu vreselijk voelen, dat hele idee. Maar dat hoeft het absoluut niet te zijn... Laat daar je beslissing dus gewoon niet van af hangen, kijk niet naar hoe het in de toekomst eventueel zal gaan. Maar hoe het nu gaat en wat je daarmee wel en niet wil. Wat de toekomst brengt is het volgende verhaal weer.. |
![]() |
|
jah.. zoiets had ik eerst ook... op m'n ex verliefd terwijl zij alleen maar vrienden wilde blijven. m'n verliefdheid is na een tijdje over gegaan en nu zijn we best goede vrienden
als ik jou was zou ik iig proberen om nog zo 'normaal' als het kan met elkaar om te gaan....
|
![]() |
hay,
ik denk dat je het eigelijk het beste uit kunt maken, maaryah dat moet je natuurlijk zelf weten he. Ik zelf ben met mijn 3 exen nog heel goed bevriend. met een heb ik 2 x wat mee gehad, maar we gaan nog steeds heel veel met elkaar om, en ik kan nog goed met hem praten, lol met hem hebben, en ben er ook nog goed bevriend mee. de andere zie ik niet zo vaak, maar als ik hem zie, praat ik altijd ff met hem, en iz ook altijd wel gezellig. ik wil duz maar zeggen dat je met je ex nog steeds wel heel goed mee om kan gaan, alleen dat gewoon aan je zelf en aan hem ligt hoe dat gaat. succes! |
![]() |
|
Ik zou in het begin wat afstand nemen van elkaar. Gewoon je eigen leventje weer een btje op de rails krijgen.
En natuurlijk voel je nog wat voor hem, en gaat dat niet zo maar 123 over, maar toch als het niet meer gaat.. Na een tijdje zou je kunnen kijken, hoe het verder gaat tussen jullie. Of jullie vrienden blijven of niet. Neem iig eerst even wat rust, en ga zeker niet meer met elkaar naar bed, dat levert alleen maar verwarring op.
|
![]() |
hmm.. ik heb het pas geleden ook met mijn vriend uitgemaakt.. ik zei tegen hem dat ik graag vrienden wou blijven en hij vond dat ook een goed idee.. maar hij heeft me nu dus iets geflikt.. en nou wil ik geen vrienden meer zijn.. eigen schuld.. ik hoop dat hij niet een soort "wraak" op je wil nemen want ik zal je zeggen.. dat is niet leuk.. succes..
![]()
|
het is zo moeilijk allemaal. de ene keer kan hij heel lief zijn, dan is hij weer een gigantische lul! we hebben nu afgesproken elkaar twee weken niet te zien. ik heb hem nu 4 dagen niet gezien. normaal zou ik mezelf helemaal opvreten, maar op de een of andere manier mis ik hem helemaal niet. We maken toch alleen maar ruzie. telkens weer probeer ik hem duidelijk te maken dat ik zielsveel van hem hou, maar dat het zo niet meer gaat, en dat ik weet dat het niet aan mij ligt. Dat is een van de dingen die hij niet kan aanvaarden. Ook kan hij niet ervaren dat ik geestelijk 'verder' ben dan hij. Daar kan hij gewoon niet tegen. maar ik merk het in zo ontzettend veel dingen!!! af en toe voel ik me net zijn moeder. Hij kan ontzettend doordrammen. af en toe is ie net een kleuter (voorbeeld: ik had hem laatst smorgens al vereld dat we niet uit zouden gaan en 's avonds heeft ie er letterlijk een half uur over lopen zeiken... en hij wordt boos als ik zijn handdoek vergeet mee te nemen naar het strand) hij wil altijd bij zijn vrienden zijn en heeft geen tijd voor mij.
laatst vroeg ik hem of ie bang is om mij kwijt te raken. en toen zei hij van niet omdat ie me niet kwijt zou raken als ie zou veranderen. ik moet het nog maar zien. als ie niet is veranderd na die twee weken maak ik het uit.
|
Tja het liefste zou ik gewoon vrienden blijven enzo, maar dat is niet altijd mogelijk omdat er nog een hoop emoties zijn, bij allebei denk ik wel, en niet iedereen kan daar even gemakkelijk mee omgaan, die moeten ze eerst verwerken voordat ze weer ''normaal'' contact kunnen hebben..
||
Citaat:
Zoals eef hierboven al zei, het duurt gewoon weer even voordat je weer vrienden kunt zijn. Bij mij tenminste.. ik moet het eerst emotioneel allemaal verwerken... want het doet je zoveel pijn als het uitgaat.. dat je iemand echt niet opeens kan zien als een (goede) "vriend" Met 1 ex van mij heb ik nou gewoon ech weer lol op chool, praten weer veel enzo.. dat is echt wel fijner dan dat het gewoon niet meer botert. Wat ik wel fijn vind... om iemand naar een poosje gwoon weer regelmatig te zien.. en dat he bik nu met 1 ex... maar weet gewoon dat het met mijn andere ex (waar het net mee uit is) neit gaat lukken.... maybe alleen op een vrijdag ofzo.
|
Ik heb meer dan een jaar niet met mijn ex gesproken. Er bestonden een heleboel verhalen over ons, over hoe het uit was gegaan die niet waar waren. Ik geloofde die verhalen en voelde me ontzettendk ut. Ik zag hem wel met uitgaan, maar had geen behoefte met hem te praten. Deed me te veel pijn.
Laatst had ik een gesprek met hem op msn, we hebben het overal over gehad (vooral over de tijd toen wij met elkaar gingen). En daaruit bleek ook dat al die verhalen die de ronde over ons deden helemaal niet waar zijn! Nu ga ik weer redelijk veel met hem om en het is hartstikke fijn. Voor mijn gevoel heb ik nu echt alles afgesloten en dat is fijn!
|
![]() |
|
ok, ik heb het afgelopen maandag, na bijna 17 maanden uitgemaakt. ik moet er niet echt om huilen ofzo. ik denk dat het gewoon langzaam is doodgebloed. we zien elkaar nog wel en laatst toen ie langs was geweest zoende hij me ook. dit maakte me in de war, maar ik vond het wel fijn. misschien is er op zich dus niet zo heel veel veranderd. ik kan me nog steeds boos maken als ie weer is niet komt opdagen, maar niet meer zo erg als eerst. ik mis hem wel als ik hem een week niet zie, maar vroeger miste ik hem al na een dag. Af en toe heb ik echt haatgevoelens voor wat ie me allemaal heeft aangedaan. maar ik hou ook heel veel van hem, en het stelt me gerust dat hij me nu niet meer op die manier pijn kan doen als toen het nog aan was. Als ie nu is een keer niet komt ga ik niet meer huilen, maar zet ik me er simpelweg overheen. hij heeft toch altijd wel wat. (vrienden, uitgaan, etc.)
aan de ene kant voel ik me heel erg opgelucht dat ik er een einde aan heb gemaakt. aan de andere kant voel ik toch wel alsof ik iets speciaals verloren heb. Hoewel ik altijd van hem zal houden, en ik weet dat hij nog van mij houdt (niet zoals ik van hem, maar dat heb ik in die 17 maanden ook wel leren accepteren). Dat kan niemand ons ontnemen. ik hoop alleen dat ie niet over een half jaar alweer een vriendin heeft (of nog erger: eerder...) want ja, als ie er bij mij niet aan toe was, waarom dan wel bij een ander? het zou me heel erg pijn doen als ik hem met een ander zou zien zoenen, omdat ie toch nog een beetje 'van mij' is. hij noemt me nog steeds zijn vriendinnetje enzo... maar ja... hij boeit me minder dan eerst. ik ga me nu lekker focussen op me twee weken oude broertje, op m'n vrienden, maar vooral, op mezelf. thnx voor al jullie reacties
|
Ligt eraan hoe/waarom het uit is gegaan, maar in principe heb ik met al m'n exen nog wel contact.. met de laatste nog veel zelfs. In het begin is dat soms wel pijnlijk en vervelend, maar na een tijdje ben je er juist blij om dat je nog normaal met elkaar om kunt gaan.
|
met m'n laatste ex: officieel zijn we vrienden gebleven (en ik doe daar ook wel moeite voor). Hij is in die maand dat het uit is ook wel een paar keer hier een video komen kijken, maar de laatste week ongeveer doet hij een beetje afstandelijk. Misschien dringt het nu pas tot hem door dat het echt uit is, ofzow?
![]() Andere exen: eigenlijk maar 1 serieuze, die ik heeeeel af en toe bel, de rest zie/spreek ik nooit.
||
![]() |
Citaat:
![]() Deze keer zullen we alleen geen vrienden meer blijven! Het is nu echt voorbij... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zoenen: wat betekent het? MartinV | 49 | 17-02-2009 12:18 | |
Liefde & Relatie |
Omgaan met ongelijkheid Rerisen Phoenix | 112 | 26-12-2007 12:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
story: geef je mening... Ronella | 5 | 14-05-2004 16:02 | |
Liefde & Relatie |
hoe ga jij om met mensen na bepaalde gebeurtenissen gary | 21 | 22-08-2002 17:04 | |
Liefde & Relatie |
hoe maak je het uit ? en als het uit is ? Verwijderd | 13 | 08-04-2002 19:18 |